Komplett Geek Week och Bonanza 8 - Diskussion

Permalänk
Medlem

Gamingmöss, tänk Deathadder elite/pro.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grodkungen:

Nu finns det en tävling upplagd. Lycka till allihopa! 😊

Var hittar ni tävlingen? Jag tittar både här och där och ser ingenting.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alphahanne:

Var hittar ni tävlingen? Jag tittar både här och där och ser ingenting.

samma här?

nice att komplett kör rea men måste säga att det är deras rörigaste rea hittills +tävlingar man inte ens kan hitta 😋👍
se om det kommer något kul imorn iaf

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Tyvärr går inte det att ordna. Du får Kolla på den i efterhand

Kan jag svara i telefon i efterhand också, ifall jag skulle råka bli uppringd i en tävling?

Trist ha ett jobb där jag tyvärr inte kan svara i telefon.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Skrivet av Alphahanne:

Var hittar ni tävlingen? Jag tittar både här och där och ser ingenting.

Skrivet av Göteborgaren:

samma här?

nice att komplett kör rea men måste säga att det är deras rörigaste rea hittills +tävlingar man inte ens kan hitta 😋👍
se om det kommer något kul imorn iaf

Här har ni: https://www.komplett.se/kampanj/208669/geek-week-tavlingar

//Grodkung

Permalänk
Medlem

Bra svar där Kung Groda!

Jag kom på att man kan alltid önska saker i tråden.
Phanteks har precis kommit med ett fantastiskt fint chassi som jag är sugen på så varför inte slå två flugor i en smäll?
Ett fint introduktionspris och sedan en bonanza rabatt på det? Strålande förslag Nimman!

Chassit jag talar om är ju såklart Phanteks NV5.

Permalänk
Medlem

Frågan är varför denna länk inte finns någonstans på sajten att finna?

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Bara jag som har svårt att se hur information kan vara DUNDERSNYGG? 😆

Permalänk
Medlem

Tackar 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Alphahanne:

Frågan är varför denna länk inte finns någonstans på sajten att finna?

Det gör den.

Permalänk
Medlem

Ja om man gick in på battlestation så kommmer tävlingen upp men inte på deras översikt, tkr jag dom kunde fixa 🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Är det dom priser man ser som gäller eller ska man skriva in något kod?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Munya:

Är det dom priser man ser som gäller eller ska man skriva in något kod?

ingen kod som jag fattade det fastän dom skrivit att man ska skriva in en kod?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Alphahanne:

Frågan är varför denna länk inte finns någonstans på sajten att finna?

Tack för att du påepar dess otydlighet. Den ligger som en knapp i menyn och vi har nu förtydligat och lagt till så knappen syns på alla undersidor till Geek Week.

Skrivet av jimet:

Bara jag som har svårt att se hur information kan vara DUNDERSNYGG? 😆https://www.komplett.se/marketingmedia/143831/k_geekweek_q422_stripe_5_gray.jpg

Du måste ju ha något snyggt som gör att datan, din hårddisk, blir snygg

Skrivet av Munya:

Är det dom priser man ser som gäller eller ska man skriva in något kod?

Skrivet av Göteborgaren:

ingen kod som jag fattade det fastän dom skrivit att man ska skriva in en kod?

Erbjudanden under Geek Week kräver ingen rabattkod, det ärn vanlig kampanj som riktar sig till SWeClockers & allmänheten i stort. Bon anzan är främst avsedd för alla här på SWeC och till de erbjudnadena krävs enr abattkod. Koder och erbjudanden komemr att dyka upp på fredag på denna sida.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Tack för att du påepar dess otydlighet. Den ligger som en knapp i menyn och vi har nu förtydligat och lagt till så knappen syns på alla undersidor till Geek Week.

Du måste ju ha något snyggt som gör att datan, din hårddisk, blir snygg

Erbjudanden under Geek Week kräver ingen rabattkod, det ärn vanlig kampanj som riktar sig till SWeClockers & allmänheten i stort. Bon anzan är främst avsedd för alla här på SWeC och till de erbjudnadena krävs enr abattkod. Koder och erbjudanden komemr att dyka upp på fredag på denna sida.

//Erik

Hur mycket kommer ni rabattera? Pratar vi om 5-10% eller 50%.

Kommer det att gå att hitta produkterna billigare på prisjakt hos andra butiker? Kommer det alltså vara värt o vänta o köpa från er.

Jag kollar nu på era erbjudanden och ser att ni inte har rabatterat många produkter under battle station Geek Week

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Erbjudanden under Geek Week kräver ingen rabattkod, det ärn vanlig kampanj som riktar sig till SWeClockers & allmänheten i stort//Erik

Ni har flera produkter som är listade som rabatterade under Geek Week, men de produkter går att bygga själv och spara 2-5k, fastän de ska vara rabatterade. Tex 4090 som ni säljer för 43999 kr. Den går o bygga för mellan 39000 och 42000 och spara 2-5k på, fastän ni har den rabatterad på 5000kr

🧐

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja se LG 27GP850-B, 7800x3d och en stark Gpu som rtx 4080 eller 7900xt/xtx

Permalänk
Medlem

Gärna lite grejer för custom keyboards.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon352238:

Hur mycket kommer ni rabattera? Pratar vi om 5-10% eller 50%.

Kommer det att gå att hitta produkterna billigare på prisjakt hos andra butiker? Kommer det alltså vara värt o vänta o köpa från er.

Jag kollar nu på era erbjudanden och ser att ni inte har rabatterat många produkter under battle station Geek Week

Skrivet av anon352238:

Ni har flera produkter som är listade som rabatterade under Geek Week, men de produkter går att bygga själv och spara 2-5k, fastän de ska vara rabatterade. Tex 4090 som ni säljer för 43999 kr. Den går o bygga för mellan 39000 och 42000 och spara 2-5k på, fastän ni har den rabatterad på 5000kr

🧐

Kan inte svara för Geek Week men Bonanzan på fredag kan du förvänta dig bra deals. Den brukar vara värd att vänta på.

Visa signatur

Nr 1: Prime X670-P, 7700X, Peerless Assassin SE, Fury Beast 32GB 6000MHz CL36, 4070 Ti Super, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, North.
Nr 2: B550-A Pro, 5700X, Hyper 212 Evo V2, Vengeance 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Skrivet av Hattifnatten:

Gamingmöss, tänk Deathadder elite/pro.

Håller med! Gärna lite någon mindre spel mus till grabben men även något större som Deathadder v3 pro!

Permalänk
Medlem

Chassifläktar gärna Phanteks t30

Permalänk
Medlem

Själv söker jag ett mobo + AIO.

Någon som vet hur det brukar vara om man köper något i dagarna och Bonazan släpper något ännu bättre? Tid att avboka sin tidigare order eller blir det retur? (Känns onödigt med returer i onödan).

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Oh nej inte en komplett Bonaza till, min plånbok kommer hata er!
Skämt åsido, förra gången blev det en Samsung klocka och några monitor armar. Sjukt nöjd med båda köpen faktiskt.
Den här gången ser jag gärna något bra pris på 18 eller 20 TB hårddiskar, även om man bara får köpa en per person denna gång. Hade långsamt behövt uppgradera min hemmabyggda nas/server. Gärna något bra pris på hörlurar med bra brusreducering också att ha när man pendlar till jobbet.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk

Skulle inte vara illa med ett nedsatt RTX 4080 eller XTX 7900 att driva min nya 4k skärm

Audeze Maxwell headset skulle man inte heller säga nej till

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Snusious:

Kan inte svara för Geek Week men Bonanzan på fredag kan du förvänta dig bra deals. Den brukar vara värd att vänta på.

Har du varit med tidigare? Vad är värt att nämna från då?

Permalänk
Inaktiv

4090 tack

Permalänk
Medlem

En vettig steamer till ett bra pris! Står det på fortfarande på min önskelista. Risken är dock att jag har begränsade möjligheter att bevaka bonanzan med särskilt stor noggrannhet...

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon352238:

Har du varit med tidigare? Vad är värt att nämna från då?

7800X3D för väl 4100ish
4080 för 13500 (?) när inga fanns under 15k
850W psu för 800ish asus tuf om jag inte minns fel
Sök bara på bonanza så brukar sammanfattning finnas på första sidan

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Ser gärna någon trevlig pcie gen 4 m2 ssd 1/2tb!

Permalänk
Medlem