Komplett Geek Week och Bonanza 8 - Diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Alla rabatter fås med en rabattkod. Denna står vid varje produkt och anges i kundvagnen i fältet "Använd rabattkod"

Är det när man matar in rabattkoden som man bokar varan, eller måste man slutföra köpet? (Orderbekräftelse skickas ju ut efter det senare.)
Jag har aldrig gillat att bara lägga en sak per köporder, men om det är melodin här så sjunger jag med. Förhoppningsvis optimerar ni vid packningen så att det blir en "samfrakt" och inte flera paket/sändningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mc68000:

Är det när man matar in rabattkoden som man bokar varan, eller måste man slutföra köpet? (Orderbekräftelse skickas ju ut efter det senare.)
Jag har aldrig gillat att bara lägga en sak per köporder, men om det är melodin här så sjunger jag med. Förhoppningsvis optimerar ni vid packningen så att det blir en "samfrakt" och inte flera paket/sändningar.

Det är en rabattkod per köp så man måste lägga flera ordrar

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

7900 xt skulle sitta fint 😊

Permalänk
Medlem

Skärm med 1440p och minst 240hz

Permalänk
Medlem

Minnen DDR4 32gig 3600MHz och nån grym skärm runt 32 tum hade varit givna köp.

Permalänk

Önskar mig ASUS ROG Azoth.

Det fixar ni Komplett!

Permalänk
Medlem

Det behöver inte vara på bonanza men tror jag behöver en ny musmatta 😊 så gärna en under geek week

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Kanske är lite väl gammal produkt för att vara populär men Ryzen 5 5600G hade suttit fint, tycker jag.

Permalänk
Medlem

Attans, fått allt datormässigt jag behövt och villhövt efter senaste gångerna.

Har nu gått igenom hela huset 😅. Behöver (faktiskt behöver, inte villhöver) en ny diskmaskin! Om det finns någon möjlighet för en Bosch SMU4HAI48S (eller den svarta Bosch SMU4HAB48S men den finns inte på hemsidan) så slår jag till direkt!

Visa signatur

Nr 1: Prime X670-P, 7700X, Peerless Assassin SE, Fury Beast 32GB 6000MHz CL36, 4070 Ti Super, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, North.
Nr 2: B550-A Pro, 5700X, Hyper 212 Evo V2, Vengeance 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Medlem

Jag önskar valfritt ITX-moderkort som inte är från Asrock!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Tänkte att jag skulle bygga mig ett nytt system, så ett varierat utbud av erbjudanden hade varit dunder! Ska jag vara mer specifik så släng in ett fint erbjudande på 7900xt eller ett 4070ti 😊

Permalänk
Medlem

Skulle behöva en i7-11700 el i9-11900 utan -K/-F/-T, för att kunna nyttja PCIe 4.0 i en dator jag har.
Men antar att ni nog inte har någon sådan kvar i något lager och jag får försöka via Swec-marknad istället?

Men frånsett den vore det också bra om man kunde få nya Samsung G9 57" för 20k, skulle knipa en direkt.

Ok, ingen av dessa är väl särskilt sannolikt att det blir erbjudande på.

Får se om det blir ännu en medioker rea el om det blir något köp. På Inets "Megaklick" finns det nästan alltid något värt att köpa, men mer sällan på någon av de andras.

Permalänk
Medlem

Vet att ni inte säljer Moza Racing-prylar, men nu är väl ett bra tillfälle att börja? Skulle sitta fint med R5-paketet!

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag är trög nu eller något, men tiden tickade ner vid midnatt i natt men det har väl inte kommit några nu erbjudanden under första kategorin än va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterbr:

Jag vet inte om jag är trög nu eller något, men tiden tickade ner vid midnatt i natt men det har väl inte kommit några nu erbjudanden under första kategorin än va?

Enligt schemat(som finns i första inlägget) börjar det 10.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterbr:

Jag vet inte om jag är trög nu eller något, men tiden tickade ner vid midnatt i natt men det har väl inte kommit några nu erbjudanden under första kategorin än va?

Skrivet av dauit:

Enligt schemat(som finns i första inlägget) börjar det 10.00

Joda, vid midnatt . Men man fick klicka på ”battlestation” för å se dom

Permalänk
Medlem

Är det nu man ska uppgradera från ett RX580 till ett 4070 eller 7900 XT? Lite på tiden med tanke på 1440p-skärm. Håller alla tummar!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av thesutex:

Joda, vid midnatt . Men man fick klicka på ”battlestation” för å se dom

Yes jag tryckte där, men dom två som ligger där fanns väl redan innan? Eller har jag fel?

Permalänk
Medlem

vet inte om battlestation har börjat idag då dom aldrig skrev någon tid? men om det är det som är där nu så var det meh idag

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

vet inte om battlestation har börjat idag då dom aldrig skrev någon tid? men om det är det som är där nu så var det meh idag

Det har börjat o japp det är meh

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Är det nu man ska uppgradera från ett RX580 till ett 4070 eller 7900 XT? Lite på tiden med tanke på 1440p-skärm. Håller alla tummar!

Bara att vänta tills på söndag och se till att vara vaken 00:01 för söndag ska vara fokus på grafikkort.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Alphahanne:

Mitt enda önskemål är att fördröja streamen en timme så jag kan vara med också!

Tyvärr går inte det att ordna. Du får Kolla på den i efterhand

Skrivet av mc68000:

Är det när man matar in rabattkoden som man bokar varan, eller måste man slutföra köpet? (Orderbekräftelse skickas ju ut efter det senare.)
Jag har aldrig gillat att bara lägga en sak per köporder, men om det är melodin här så sjunger jag med. Förhoppningsvis optimerar ni vid packningen så att det blir en "samfrakt" och inte flera paket/sändningar.

Varan bokas för dig när du genom för beställningen och får ett ordernummer. Bekräftelsen på mail kan dröja något men oroa dig inte, så snart du har ett ordernummer på skärmen så har vi mottagit din beställning.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Är nog bara morgon trött här nu men ser inte rabattkoden? visas den inte som den har gjorts förut?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Jag är lite morgontrött med.
Är ute efter en ny skärm men förstår inte om Asus Oled:en är nedsatt och är AOC Oleden nedsatt? AOC har ett bra pris men får man ned priset extra mycket med en rabattkod?

Edit: Jag blir bara mer och mer förvirrad ju mer jag tittar, är det bara produkterna med %-tecken på som är nedsatta?
Jag klagar absolut inte på något erbjudande och tycker det är fantastiskt att företag kör sånt här i dessa dystra ekonomiska tider, så tummen upp på er på Komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterbr:

Yes jag tryckte där, men dom två som ligger där fanns väl redan innan? Eller har jag fel?

Två? Fans lite datorer , skärmar samt stolar etc

Permalänk

Nu finns det en tävling upplagd. Lycka till allihopa! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grodkungen:

Nu finns det en tävling upplagd. Lycka till allihopa! 😊

Fasen den var svår dock!

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Vore otroligt trevligt med 7800X3D igen, gärna så många som möjligt

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Rabattkod

Hej, jag undrar bara vad det är för rabattkod folk pratar om och var jag hittar den ? Aldrig handlat på något sånt här eller Bonanza förr, tacksam för svar

Visa signatur

MSI x470 gaming plus max - Ryzen 5800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Kingston Fury 3200Mhz - Cooler Master 850 v2 - Lian Li Lancool 216.

Permalänk
Skrivet av pehrnow:

Hej, jag undrar bara vad det är för rabattkod folk pratar om och var jag hittar den ? Aldrig handlat på något sånt här eller Bonanza förr, tacksam för svar

Rabattkoderna är på Bonanzan, inte nu :).
Men Bonanza rabattkoderna kommer stå under produkten, och du kommer behöva använda rabattkoden i varukorgen för att få reducerat pris.