Ducky (G2Pro / Shine 3) + Leopold (FC660M) + PBT Caps

Permalänk
Medlem

Ducky (G2Pro / Shine 3) + Leopold (FC660M) + PBT Caps

Tänkte minska min samling en aning genom att göra mig av med ett par tangentbord och kanske ett set av caps! Kartong saknas till samtliga, har säkert någon mini USB sladd liggandes jag kan skicka med vid intresse.

Det jag har är:

  1. Ducky G2Pro (Legacy) med Mx Clear. Capsen är tjocka dye sub PBT caps. Detta var tangentbordet jag använde när jag jobbade på kontor. Pedantskött, tvättat regelbundet (2-3 månaders mellanrum) och väldigt robust. Höjer en varningens finger här för Mx Clear är inte för alla. Capsen är dock fantastiska och är svåra att göra sig av med. Pris: 1450kr skickat

  2. Ducky Shine 3 (Legacy) med Mx Red / vita LEDS. Capsen är tjocka graverade PBT caps (skickar även med dom skruttiga original ABS capsen). Detta var mitt gaming tangentbord i många år. Ett par LEDS har dött men tangentbord fungerar fint. Pris: 1250kr skickat

  3. Leopold FC660M med Mx Red. Kommer med ett okänt (troligen KBDFans) fullt PBT set, alltså nog för att fylla ett full size tangentbord (plus lite färgade random caps) samt original set av svarta PBT caps (dock ISO-DE, så fel print på åäö). Pris: 1000kr skickat

  4. Poker PBT keycaps som jag haft till ett 60% ANSI keyboard. Inte fullt kompatibelt med ett 60% ISO tangentbord. Pris: bud?

Priset går att förhandla om det hämtas i centrala Uppsala. Inte speciellt intresserad av att sälja capsen utan keyboards

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Nyfiken på Leopold FC660M. Hämtpris på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av upaflsh:

Nyfiken på Leopold FC660M. Hämtpris på den?

Skickar ett PM

Visa signatur

Que sera, sera