Apple gör vinst på 23,6 miljarder USD första kvartalet 2021

Permalänk
Skrivet av Teval:

Sitter själv i en organisation med >60 000 licensierade Office 365 användare och känner inte riktigt igen mig i din bild av Apple, det är därför jag frågar. Vi har majoriteten av användarna på IOS och visst kan vi se att saker som labeling och andra säkerhetsfunktioner inte funkar klockrent på mailappen i IOS. Men att Android skulle ha en fördel i enterprise håller jag inte med om, tvärt om så är det en säkerhetsmardröm samt väldigt spretig miljö att underhålla över tid.

Att man fortfarande har stöd så långt tillbaka som Ipad Air 2(2014) och Iphone 6S(2015) känns som ljusår bättre än hur läget är på Android.

Ja, klart bilden blir olika utifrån vilka behov man har som organisation, Ipad Air 2 och liknande från den tiden har vi t.ex. fått slopa nu.

Nej, Android är verkligen inte bättre i denna punkt (drog bara min gamla LG G3 som ett exempel att det GÅR om man vill på Android), så det är klart vi vänder oss till Apple. Dels för säkerhetsfrågor och enkelhet i manegering mm. Det betyder dock inte att det är en dans på rosor och att man måste gilla hela deras koncept

Visa signatur

Phantek p500a || i7-6700k OC + nh-D15s chromax || Gigabyte 980Ti G1 || DDR4 3000mhz || Big disk