Permalänk
Medlem

Jag äter gärna nötter när jag spelar. Äter dem ur ett dricksglas med tesked. Inget fett på fingrarna. Dricka serveras i rätt breda glas med tung botten. Minimerar risken för att välta glaset om jag skulle komma åt det på fel sätt. Inga kärl med föda är höga nog att skymma sikten för skärmen.

Chips med dipp äter jag - med fingrar för maximerad kulinarisk upplevelse - under stunder då jag mest bara behöver bevaka skärmen. Exempel på detta är under nattetid i spelet medan jag står stilla och crouchar för att inte väcka uppmärksamhet hos några zombies. Tjejen och jag turas om med att hålla händerna på tgb vs i skålen med snacks.

Likadant turas vi om att hämta dricka, snacks eller mat till varandra. Båda lämnar inte uppsikt samtidigt.

Ser fram mot sammanställningen och att läsa tips.

Visa signatur

Primär Torrent Compact, Prime 650 Platinum, Prime Z790 mATX, i5-13600K, U12A, 32GB 3200, 1080Ti, 2xNVMe + SSD, Predator X38: Time Spy 11430, GPU 10939, CPU 15340
Sekundär i5-8400, Asus B360 mATX, 16GB, Asus 1070, 970 + 860 Evo, 750W PSU

http://rec.elmor.se/review.php?user=570

Permalänk
Medlem
Skrivet av mar3ld:

Jag äter gärna nötter när jag spelar. Äter dem ur ett dricksglas med tesked. Inget fett på fingrarna. Dricka serveras i rätt breda glas med tung botten. Minimerar risken för att välta glaset om jag skulle komma åt det på fel sätt. Inga kärl med föda är höga nog att skymma sikten för skärmen.

Chips med dipp äter jag - med fingrar för maximerad kulinarisk upplevelse - under stunder då jag mest bara behöver bevaka skärmen. Exempel på detta är under nattetid i spelet medan jag står stilla och crouchar för att inte väcka uppmärksamhet hos några zombies. Tjejen och jag turas om med att hålla händerna på tgb vs i skålen med snacks.

Likadant turas vi om att hämta dricka, snacks eller mat till varandra. Båda lämnar inte uppsikt samtidigt.

Ser fram mot sammanställningen och att läsa tips.

Låter som ett spännande spel. Vad är det för spel?

Permalänk

Det absolut bästa sättet, tillika det minst miljövänliga, är att köpa större plastglas likt tumblers och hälla upp snacksen i.
Sen äter man dem genom att hälla direkt ur plastglaset in i käften. Inget kladd, win-win!

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Strix Z490-F | ASUS GeForce RTX 3090 ROG Strix OC | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | Fractal Design Define 7 Mid Tower | Corsair Force Series MP600 1TB | LG 27GL850 |

Permalänk
Medlem

chopsticks

Var tvungen att dela av mig av dessa 3d printade Gaming Chopsticks. Fungerar grymt bra att plocka upp chips med.

Länk till .stl
https://www.thingiverse.com/thing:5809166

Rekommenderas!

Permalänk
Medlem

Håller upp det jag ska äta i en liten skål och äter det sedan med kinapinnar. Inget kladd här inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Så länge det löser själva problemet så är det ju bra, men dagas smart tv så kan man byta kanal med röststyrning.

Vad hände med "superegg"? Varför blev han avstängd?

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem
Skrivet av s3ns3n:

Vad hände med "superegg"? Varför blev han avstängd?

Han publicerade en bild när han käkade ostbågar framför datorn, instant perm ban på detta.

Permalänk
Medlem

Ta en kavel eller en hammare, slå på påsen lite, och öppna ett litet hål i hörnet av påsen. Häll allt salt och skit i käften.