Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag önskar verkligen att spelutvecklaren börjar arbeta på mer QOL förändringar. Måste jag verkligen ha eagleeyes för att hitta lite loot ute i det fria? Eller läsa 10404 guider för quests? Eller googla i 14 minuter för att få på ett jäkla scope på en ak? Som det förövrigt finns 1400 varianter av?

När jag ändå klagar på dethär jäkla spelet. Är det verkligen rimligt att jag ska få 22 hits på en spelarjävel? Visserligen spelets sämsta smg med troligen den sämsta ammon. Så absolut, ett par smällar mer än vad de bättre vapnen kräver hade jag kunnat köpa. Men jag fick 22 hits på en herre jag mötte point blank och började skjuta i ryggen på han. Tro fan att herrn fick ihjäl mig istället. Alltså det är ju inte ens kul att spela.

skit smg + skit ammo så får du nog skylla dig själv att du sköt han i ryggen

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

skit smg + skit ammo så får du nog skylla dig själv att du sköt han i ryggen

Ja skiter i om jag så skjuter med en nerfgun, 22 smällar ska ju kunna däcka folk <.<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag önskar verkligen att spelutvecklaren börjar arbeta på mer QOL förändringar. Måste jag verkligen ha eagleeyes för att hitta lite loot ute i det fria? Eller läsa 10404 guider för quests? Eller googla i 14 minuter för att få på ett jäkla scope på en ak? Som det förövrigt finns 1400 varianter av?

När jag ändå klagar på dethär jäkla spelet. Är det verkligen rimligt att jag ska få 22 hits på en spelarjävel? Visserligen spelets sämsta smg med troligen den sämsta ammon. Så absolut, ett par smällar mer än vad de bättre vapnen kräver hade jag kunnat köpa. Men jag fick 22 hits på en herre jag mötte point blank och började skjuta i ryggen på han. Tro fan att herrn fick ihjäl mig istället. Alltså det är ju inte ens kul att spela.

När du är lvl 10+ kan du "link search" för att se vad som passar ihop.

Visa signatur

5800X3D 3080 Tuf oc || Lenovo y720 1060/i5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Ja skiter i om jag så skjuter med en nerfgun, 22 smällar ska ju kunna däcka folk <.<

lvl 5/6 armor och du kan nog skjuta 10 till innan han lägger sig.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Jag önskar verkligen att spelutvecklaren börjar arbeta på mer QOL förändringar. Måste jag verkligen ha eagleeyes för att hitta lite loot ute i det fria? Eller läsa 10404 guider för quests? Eller googla i 14 minuter för att få på ett jäkla scope på en ak? Som det förövrigt finns 1400 varianter av?

När jag ändå klagar på dethär jäkla spelet. Är det verkligen rimligt att jag ska få 22 hits på en spelarjävel? Visserligen spelets sämsta smg med troligen den sämsta ammon. Så absolut, ett par smällar mer än vad de bättre vapnen kräver hade jag kunnat köpa. Men jag fick 22 hits på en herre jag mötte point blank och började skjuta i ryggen på han. Tro fan att herrn fick ihjäl mig istället. Alltså det är ju inte ens kul att spela.

Jag gjorde alldeles nyss samma sak fast jag sköt honom i bröstkorgen med en SKS. Jag träffade honom med 5 av 7 kulor i bröstkorgen, det var PS ammunition och gjorde ca 200 dmg. Han bara stormade fram och sköt ihjäl mig som om jag inte ens träffat honom.

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

lvl 5/6 armor och du kan nog skjuta 10 till innan han lägger sig.

Och DET är problemet. Det är ju endast frustrerande och belönar bara folk som nötar spelet, inte dom som har "skills"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Och DET är problemet. Det är ju endast frustrerande och belönar bara folk som nötar spelet, inte dom som har "skills"

Om du hade sprayat benen istället hade du vunnit

Visa signatur

5800X3D 3080 Tuf oc || Lenovo y720 1060/i5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Och DET är problemet. Det är ju endast frustrerande och belönar bara folk som nötar spelet, inte dom som har "skills"

Skills? Ja då hade du väl skjutit han i huvudet?

Men ja, jag förstår frustrationen men jag ser inte problemet.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Skills? Ja då hade du väl skjutit han i huvudet?

Men ja, jag förstår frustrationen men jag ser inte problemet.

Jag var sjukt tiltad i början på samma grej typ.. Sen tar man på sig top gear och tror man är odödlig och blir pangad i nyllet med nåt pruttvapen..

Visa signatur

5800X3D 3080 Tuf oc || Lenovo y720 1060/i5

Permalänk
Medlem

Välkommen till tarkov!

Men så är det, man får lära sig helt enkelt och spelet är hardcore. Har själv vart där och inte förståt vad som händer och varför man dör. Gillar man spelet så gäller det bara att nöta vidare och det hjälper om man spelar in så man kan se videon sen vad som hände.

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anhjo:

Förstår inte riktig, finns ju scav runs? Du kommer ju knappast vidare i spelet av att buskrunka : P och som sagt skitrökigt.

Scavruns i all ära , men få ett vettigt kit med Slick å en kittad M4 så är buskrunkning vid nån poppis extract grymt effektivt (samt att nån jävel blir skitsur )

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cruiser:

Scavruns i all ära , men få ett vettigt kit med Slick å en kittad M4 så är buskrunkning vid nån poppis extract grymt effektivt (samt att nån jävel blir skitsur )

Vad ska du med en slick och M4 till när du bara sitter i en buske?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd

Att extractcampa är som att sitta och tigga utanför Ica.

Du kanske får pengar för lite mat, men du kan inte ta dig ur fattigdom med det. Samtidigt ser alla ner på dig. Men det är inte olagligt

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av cads:

Välkommen till tarkov!

Men så är det, man får lära sig helt enkelt och spelet är hardcore. Har själv vart där och inte förståt vad som händer och varför man dör. Gillar man spelet så gäller det bara att nöta vidare och det hjälper om man spelar in så man kan se videon sen vad som hände.

Det sura e när man kollar nån replay efter en clean HEAD EYES ..... att man inte ser alls vartifrån man var prickad , saknar somfan funktionen som finns i PUBG när man kan kolla sista sekunderna från motståndarens vy

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Vad ska du med en slick och M4 till när du bara sitter i en buske?

För att kunna hitta nått skit i nått rum i dorms eller Resort för nån quest ... EX campar dock ytterst sällan numera , enklare att köra nån ratrun och hoppas på att loota nån död stackare utanför KIBA eller nått

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cruiser:

Det sura e när man kollar nån replay efter en clean HEAD EYES ..... att man inte ser alls vartifrån man var prickad , saknar somfan funktionen som finns i PUBG när man kan kolla sista sekunderna från motståndarens vy

Det har varit prat om att man ska kunna köpa "drone footage" av Peacekeeper efter en match, för att få mer info och i princip en replay. Det hade varit nice.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Tips till er som har svårt att överleva och få ihop stålar. Spela natträder på Reserve. Natträderna brukar ha mycket färre PMC's och det är svårare att bli upptäckt. Reserve är en stor karta med väldigt mycket loot.

Kör en pistol eller en enklare smg för att döda scavs. Ta med en relativt stor ryggsäck. Och om du har råd, köp billiga NV googles (finns en som kostar ca 25k roub). Spela som en råtta. Försiktigt och metodiskt, undvik att fightas och håll dig borta från skottlossning. En raid borde ta ca 15min och generera 300-500k roub, ibland upp över miljonen om du har tur med RNG. Har du ett par nycklar är det jätte bra, men inget krav. Planera din rutt. Att veta vart folk spawnar är en bonus. Finns kartor på wiki sidan där spawns är ut markerade. Glöm inte att ha koll på din omgivning, är du i byggnader "check your corners"

Hoppas dessa tips kan hjälpa er som har det kämpigt. Jag har själv varit där och vet hur frustrerande det kan vara.

Happy ratting!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EroHebi:

Tips till er som har svårt att överleva och få ihop stålar. Spela natträder på Reserve. Natträderna brukar ha mycket färre PMC's och det är svårare att bli upptäckt. Reserve är en stor karta med väldigt mycket loot.

Kör en pistol eller en enklare smg för att döda scavs. Ta med en relativt stor ryggsäck. Och om du har råd, köp billiga NV googles (finns en som kostar ca 25k roub). Spela som en råtta. Försiktigt och metodiskt, undvik att fightas och håll dig borta från skottlossning. En raid borde ta ca 15min och generera 300-500k roub, ibland upp över miljonen om du har tur med RNG. Har du ett par nycklar är det jätte bra, men inget krav. Planera din rutt. Att veta vart folk spawnar är en bonus. Finns kartor på wiki sidan där spawns är ut markerade. Glöm inte att ha koll på din omgivning, är du i byggnader "check your corners"

Hoppas dessa tips kan hjälpa er som har det kämpigt. Jag har själv varit där och vet hur frustrerande det kan vara.

Happy ratting!

Även bra tips att köra detta utan ryggsäck, ta en stor rigg och fyll den. Sen tar man no-backpack sewer extracten vid lastbilen.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Även bra tips att köra detta utan ryggsäck, ta en stor rigg och fyll den. Sen tar man no-backpack sewer extracten vid lastbilen.

Sant! Tack för tillägget

Permalänk
Avstängd

Vad har ni för CPU/GPU usage och FPS när ni spelar? Jag tycker spelet är helt orimligt, eller så är det jag som inte förstår hur saker fungerar

Kör ett 10850K som är överklockat till 5.2 GHz, och ett Zotac 3080 Trinity OC. Spelar i 1440P.

Nu till det roliga! Vi tar Interchange, då FPS:en generellt är lite mer stabil på den kartan i brist på skog och gräs, men jag kanske ligger på 80-90 FPS, beror VÄLDIGT mycket på vädret också, är det dimmigt tycker jag FPS:en droppar ner mot 70-80 istället.

I detta läge brukar min GPU ligga på 60-70 % belastning och 65 grader C. Som alla vet så uncappar man FPS i det spelet genom att sätta igång V-sync (endast in game, inte i nvidia). Det som händer då under loading är att min FPS skjuter i höjden (ca 400 FPS) och GPU usage går upp i 99 % med temp på 72 C. Så fort loading är klar och raiden startar, då droppar usage/FPS/temp till det vanliga som jag skrivit ovan.

Vad får ni generellt för FPS med era setups?
Någon som vet varför CPU/GPU usage inte går högre än 40 respektive 60 %, om det finns "usage" kvar tycker man ju att man borde kunna få ut mer FPS, men det kanske inte fungerar så?

Har såklart testat lite olika inställningar, maximum performance i kontrollpanelen, tycker inte riktigt sånt verkar spela någon roll.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Vad får ni generellt för FPS med era setups?
Någon som vet varför CPU/GPU usage inte går högre än 40 respektive 60 %, om det finns "usage" kvar tycker man ju att man borde kunna få ut mer FPS, men det kanske inte fungerar så?

Har såklart testat lite olika inställningar, maximum performance i kontrollpanelen, tycker inte riktigt sånt verkar spela någon roll.

Började spela med fps på runt 60 och stutters här och där, tröttnade till slut men kollade på lite guider och ibland gick mina fps upp mot 100 men spelet såg så jävla smetigt ut

Kör 3440x1440 på runt 90 - 100 fps medium settings ish på reserve
Har Ryzen 7 2700X vattenkyld med ett rtx 2070 super
Tappar runt 10 fps om det regnar eller om det är dimmigt men hade problem med stutters innan, nu är dock fpsen "smooth". Kollade en massa YouTube på en del guider och testade lite allt möjligt och vet inte ens vad som gjorde att det försvann
Gå in i offline mode på någon map o kolla på samma ställe och dra ner och upp settings till det du tycker ser okej ut men ändå inte tappar för mycket fps. Känns som du borde kunna klämma lite mer fps

Jag har dragit ner mycket settings som "känns onödiga" och tycker spelet fortfarande ser riktigt bra ut trots att jag spelar på high texture quality och typ allt annat på low eller off med 90-100fps.
Smetet fick jag bort genom att sätta på TAA high på AA och stänga av PostFX och istället öka vibransen lite inne i Nvidia settings

Hittar du något som funkar så får du gärna dela med dig av dina settings eller vilket mirakelalternativ du hittade
There is always room for improvement

Permalänk
Medlem

Hej,

Har följt Escape for Tarkov ett litet tag nu för att försöka bilda mig en uppfattning om det är ett spel för mig. Nu när jag var på väg att köpa så drog jag till minne att någon nämnt stor andel fuskare. Jag gjorde ett par sökningar och hittade flera trådar(även på deras egna forum) om fuskare.

Får uppfattningen av att Tarkov består av en stor del fuskare, delvis på grund av att man kan tjäna pengar?

exempel på trådar :
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/136924-is-it-me-or-h...
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/111515-cheating-is-a...

Så ni som spelar det, eller har spelat det de senaste månaderna, vad är er uppfattning?

Jag är medveten om att det är i BETA stadie, ett alternativ är att vänta tills det verkligen släpps och se om de fått bättre rättsida då.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Neon:

Hej,

Har följt Escape for Tarkov ett litet tag nu för att försöka bilda mig en uppfattning om det är ett spel för mig. Nu när jag var på väg att köpa så drog jag till minne att någon nämnt stor andel fuskare. Jag gjorde ett par sökningar och hittade flera trådar(även på deras egna forum) om fuskare.

Får uppfattningen av att Tarkov består av en stor del fuskare, delvis på grund av att man kan tjäna pengar?

exempel på trådar :
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/136924-is-it-me-or-h...
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/111515-cheating-is-a...

Så ni som spelar det, eller har spelat det de senaste månaderna, vad är er uppfattning?

Jag är medveten om att det är i BETA stadie, ett alternativ är att vänta tills det verkligen släpps och se om de fått bättre rättsida då.

Jag märker i princip inte av några fuskare alls. Men är en speciell map de finns mer på, kör man inte den så är det lugnt. Men i brist på death cam så är det ibland svårt att se också såklart.

Är det bara fuskare du är orolig över så kan du släppa det
Jag dog nyss av blatant cheaters 3 gånger irad i PUBG, Warzone slutade jag spela för det vara cheaters varannan match. Tarkov har jag kanske dött 3-4 gånger av något som känns som fusk på 2 år. Däremot blir man i princip alltid HS:ad direkt, men är mer hur spelet fungerar tyvärr, då recoil blir ett minne blott när man är high level och har mycket cash.

Spelet är inte i "beta" egentligen, och frågan är om de nånsin kommer gå ur "beta". Det är bara något de kallar det av någon anledning, kanske för att kunna skylla på buggar? Det är iaf go-to argumentet för folk på reddit när de försvarar vissa grejer, "it's a beta!". En beta kostar inte fullpris, med uppgraderingsversioner på spelet.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Hej,

Har följt Escape for Tarkov ett litet tag nu för att försöka bilda mig en uppfattning om det är ett spel för mig. Nu när jag var på väg att köpa så drog jag till minne att någon nämnt stor andel fuskare. Jag gjorde ett par sökningar och hittade flera trådar(även på deras egna forum) om fuskare.

När jag var som mest aktiv så kändes det inte som att det fanns så många fuskare. Men då lirar jag inte så mycket LABS och lirade precis efter en wipe

Mitt tips är att köpa den billigaste versionen när den är på rea som den ibland är om du är osäker, man får en speciel spelkänsla när man lirar, första gångerna sket jag på mig och hade svårt att överleva raids

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av cads:

När jag var som mest aktiv så kändes det inte som att det fanns så många fuskare. Men då lirar jag inte så mycket LABS och lirade precis efter en wipe

Mitt tips är att köpa den billigaste versionen när den är på rea som den ibland är om du är osäker, man får en speciel spelkänsla när man lirar, första gångerna sket jag på mig och hade svårt att överleva raids

Det ser ut som att de har rea lite då och då och på sin höjd är det 25% vilket blir ca 90 kr, ingen större grej alltså.

Men då låter det som att man inte behöver fundera på fuskare.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Hej,

Har följt Escape for Tarkov ett litet tag nu för att försöka bilda mig en uppfattning om det är ett spel för mig. Nu när jag var på väg att köpa så drog jag till minne att någon nämnt stor andel fuskare. Jag gjorde ett par sökningar och hittade flera trådar(även på deras egna forum) om fuskare.

Får uppfattningen av att Tarkov består av en stor del fuskare, delvis på grund av att man kan tjäna pengar?

exempel på trådar :
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/136924-is-it-me-or-h...
https://forum.escapefromtarkov.com/topic/111515-cheating-is-a...

Så ni som spelar det, eller har spelat det de senaste månaderna, vad är er uppfattning?

Jag är medveten om att det är i BETA stadie, ett alternativ är att vänta tills det verkligen släpps och se om de fått bättre rättsida då.

Det är ofta väldigt svårt att veta säkert om någon fuskar i tarkov jämfört med andra spel. Har spelat i 3,5 år och det är kanske 10 fall där jag skulle våga satsa pengar på att motståndaren fuskade. Min uppfattning är iallafall att det inte är ett större problem än i något annat MP spel.

Brukar vara rea några gånger per år som kan vara värt att vänta på förra året så var det 30% off på black friday tex

Edit: Rekommenderar även att använda någon replay funktion tex Nvidias där du kan spara de senaste minuterna och sedan spola 1 frame i taget i tex VLC, det kan hjälpa ganska mycket när man försöker förstå hur man dog.

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Skrivet av Boozfob:

Det är ofta väldigt svårt att veta säkert om någon fuskar i tarkov jämfört med andra spel. Har spelat i 3,5 år och det är kanske 10 fall där jag skulle våga satsa pengar på att motståndaren fuskade. Min uppfattning är iallafall att det inte är ett större problem än i något annat MP spel.

Brukar vara rea några gånger per år som kan vara värt att vänta på förra året så var det 30% off på black friday tex

Edit: Rekommenderar även att använda någon replay funktion tex Nvidias där du kan spara de senaste minuterna och sedan spola 1 frame i taget i tex VLC, det kan hjälpa ganska mycket när man försöker förstå hur man dog.

Jag tänker köpa EFT på BF om de kör samma rabatt som förra året.
Rekommenderar du att man tar EFD direkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stickycake:

Jag tänker köpa EFT på BF om de kör samma rabatt som förra året.
Rekommenderar du att man tar EFD direkt?

Rekommenderar att du köper standard och testar först, sedan kan du uppgradera till EoD vid en annan rea om du känner för det.

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Aha, ja blackfriday är ju bara en vecka bort så det borde man kunna vänta. Får hålla tummarna att det dyker på en rea då

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk

Jag testade att lägga spelet i varukorgen med VPN (usa) och då verkar det som man slipper 25% moms