WoW Tid slut! AKUT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

250kr och sluta säga att han trollar vad vet ni om det?

Det är då 1månad för 13£ när man köper online.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Det är då 1månad för 13£ när man köper online.

Precis! Men betalar lite extra som ett tack för hjälpen.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAHAHAHHHA så jävla klockren

Permalänk
Medlem
Citat:

Haha, jadu. WoW supporten är riktigt bra så om Googlah nu skulle få för sig någonting så är det ju bara att ringa in och få det fixat.

Fast om han nu skulle göra nåt skulle det ju ta längre tid för dig att få tillbaka kontot än den tiden det lär ta för dig att hitta nån du verkligen kan lita på? Jaja, ditt val. Jag skulle då aldrig låta nån komma åt mitt konto sådär, snacka om säkerhet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Eller så är han en svensk medborgare som verkligen vill hjälpa andra, medans ni är snåljåpar som bara tror att folk trollar.
hur vet du att han inte är med i nån såndär halvseriös raiding guild som hade någon viktig 25-man att köra ikväll?

Visst är det trevligt att han vill hjälpa andra. Men jag ser för mycket trådar om personer som blivit lurade på internet. Detta har inget med att hur "snål" man är när man (enligt h*n) får 50kr extra för besväret. Och om han nu är med i någon "halvseriös guild" måste väl åtminstonde en i den guilden ha ett kort som man kan betala på internet. Samma sak med hans vänner/släktingar.

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Fast om han nu skulle göra nåt skulle det ju ta längre tid för dig att få tillbaka kontot än den tiden det lär ta för dig att hitta nån du verkligen kan lita på? Jaja, ditt val. Jag skulle då aldrig låta nån komma åt mitt konto sådär, snacka om säkerhet...

Går faktist riktigt fort att få det fixat. Man ringer bara in och då trixar dom och bam, klart.
Jag förstår att du är skeptisk. Men, jag måste lita på honom för att han ska kunna lita på mig.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Går faktist riktigt fort att få det fixat. Man ringer bara in och då trixar dom och bam, klart.
Jag förstår att du är skeptisk. Men, jag måste lita på honom för att han ska kunna lita på mig.

Eftersom du verkar veta hur fort det går kanske du tillomed har råkat ut för nåt liknande förr? Säger bara att jag skulle hålla i mitt konto mycket mer, och avsäga mig från dagens raid om jag vore du. Tror guilden klarar en kväll utan dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Eftersom du verkar veta hur fort det går kanske du tillomed har råkat ut för nåt liknande förr? Säger bara att jag skulle hålla i mitt konto mycket mer, och avsäga mig från dagens raid om jag vore du. Tror guilden klarar en kväll utan dig.

Han skulle inte kunna göra så mycket, då han måste köpa tid för att kunna komma in på kontot då jag endast har WoW på battle.net kontot. Så tror faktist att det är lugnt

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

[QUOTE="-Fantasy;12072797"]125Kr, då det är en månad över battle.net

[QUOTE="Eob;12072791"] Har du skickat iväg dina kontouppgifter till någon person du aldrig ens pratat med? Livsfarligt!

Citat:

Haha, jadu. WoW supporten är riktigt bra så om Googlah nu skulle få för sig någonting så är det ju bara att ringa in och få det fixat.

Han kan ju lika gärna ge dig uppgifterna till sitt egna konto så du får gå in och betala?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

[QUOTE="13ers3rk;12072856"][QUOTE="-Fantasy;12072797"]125Kr, då det är en månad över battle.net

Skrivet av Eob:

Har du skickat iväg dina kontouppgifter till någon person du aldrig ens pratat med? Livsfarligt!

Han kan ju lika gärna ge dig uppgifterna till sitt egna konto så du får gå in och betala?

Haha.. Nej du, det går inte. Ge ut ett bankomat kort är ju helt stört att göra.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Du har aldrig funderat på att hänga med RL polare ? Detta känns rätt desperat xD

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av Eob:

Eftersom du verkar veta hur fort det går kanske du tillomed har råkat ut för nåt liknande förr? Säger bara att jag skulle hålla i mitt konto mycket mer, och avsäga mig från dagens raid om jag vore du. Tror guilden klarar en kväll utan dig.

Det tar cirka 5min att få tillbaka sitt account och alla grejer som eventuellt kan ha blivit raderade. Man går bara ut på hemsidan och fyller i en del av sin cd nyckel till ett spel som man har på battle.net så återställs att själv. Behöver inte ringa eller kontakta gm nu för tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Han skulle inte kunna göra så mycket, då han måste köpa tid för att kunna komma in på kontot då jag endast har WoW på battle.net kontot. Så tror faktist att det är lugnt

Jag är ju glad att det inte var någoting viktigare än ett WoW konto när du resonerar såhär...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Du har aldrig funderat på att hänga med RL polare ? Detta känns rätt desperat xD

Var ute hela dagen igår så skulle vara chill med en kväll framför datorn.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chawan123:

Det tar cirka 5min att få tillbaka sitt account och alla grejer som eventuellt kan ha blivit raderade. Man går bara ut på hemsidan och fyller i en del av sin cd nyckel till ett spel som man har på battle.net så återställs att själv. Behöver inte ringa eller kontakta gm nu för tiden.

Ni verkar inte förstå det allvarliga i att ge ut sina kontouppgifter till en helt för er okänd person? Nu kanske det inte spelar så stor roll just i detta fall, men det är principen som gör att jag aldrig i hela mitt liv skulle göra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Jag är ju glad att det inte var någoting viktigare än ett WoW konto när du resonerar såhär...

Förstår faktist inte vad du menar med det här inlägget..

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Det är då 1månad för 13£ när man köper online.

Skrivet av -Fantasy:

125Kr, då det är en månad över battle.net

ja men du kan ju inte betala kontant på battle.net

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Men nu menade jag att ha ska ge dig sitt battle.net konto så får du betala skiten med ditt jävla kort och kan ge fan i att spara kontouppgifterna på det där jävla account helvetet.

Herregud människa! Jag har ju inget kort och det är det som är grejen! För f*n.. Läs igenom tråden kanske?

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

ja men du kan ju inte betala kontant på battle.net

Nej det kan man inte. Så sant.. så sant.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Ni verkar inte förstå det allvarliga i att ge ut sina kontouppgifter till en helt för er okänd person? Nu kanske det inte spelar så stor roll just i detta fall, men det är principen som gör att jag aldrig i hela mitt liv skulle göra det.

Och detta är farligt för att? han kan inte göra ett smack om man har en authenticator.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Förstår faktist inte vad du menar med det här inlägget..

Du slänger runt ett konto som om det inte spelar någon roll att en oberoende person loggar in på det. Det enda viktiga för dig är att du får spela ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Ni verkar inte förstå det allvarliga i att ge ut sina kontouppgifter till en helt för er okänd person? Nu kanske det inte spelar så stor roll just i detta fall, men det är principen som gör att jag aldrig i hela mitt liv skulle göra det.

Nej, jag förstår inte. Vänligen förklara vad som är farligt med det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Herregud människa! Jag har ju inget kort och det är det som är grejen! För f*n.. Läs igenom tråden kanske?

Blandade ihop dig med överblivande människor, ursäkta. ^^

Tänkte tvärtom att om dom inte vågade ge bankomatkortet till dig, så kan ju du ge h*n ditt b.net konto om det är så att du har en auth.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Nej det kan man inte. Så sant.. så sant.

en jävla kväll utan WoW är det svårt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Du slänger runt ett konto som om det inte spelar någon roll att en oberoende person loggar in på det. Det enda viktiga för dig är att du får spela ikväll.

Men det är ju det som är grejen, jag ändrar tillbaka till mitt vanliga lösenord då han har betalat för en månad och sedan är mitt konto säkert igen.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

en jävla kväll utan WoW är det svårt?

Vad fan ska han annars göra?

Sitta och huda medans han surfar runt på p*rr hemsidor och härjar i hemmet?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Du slänger runt ett konto som om det inte spelar någon roll att en oberoende person loggar in på det. Det enda viktiga för dig är att du får spela ikväll.

Tror att vi på sweclockers e ganska pålitliga ändå. spesielt om man har varit medlem ett tag iallafall pålitligare än många andra sidor...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Varför är det så AKUT? Du kan ta det lugnt i helgen, ta och plugga lite istället!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Vad fan ska han annars göra?

Battlefield 3 såklart

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av vacant:

Nej, jag förstår inte. Vänligen förklara vad som är farligt med det.

Skulle du ge ut ditt mail konto till vem som helst? Eller ditt bankkonto? Om jag inte minns fel kan du väl se namn, adress, personnummer och allting inne på ett Bnet konto? (Inte för att det är särskilt svårt att få tag på detta ändå). Han kan se din privata mailadress, kan på detta sätt kanske lista ut vad du har för lösenord dit? Kanske är något namn på din wowgubbe? osv osv.