WoW Tid slut! AKUT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

en jävla kväll utan WoW är det svårt?

Ja, vad hemskt att han vill spela ikväll. Han är verkligen en dålig person...

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Tror att vi på sweclockers e ganska pålitliga ändå. spesielt om man har varit medlem ett tag iallafall pålitligare än många andra sidor...

Ja, det tror jag också.

Skrivet av ÖverKlockaN:

Varför är det så AKUT? Du kan ta det lugnt i helgen, ta och plugga lite istället!

Alltså, akut och akut.. Såklart tar jag det lugnt om ingen nu kan hjälpa mig.

Skrivet av ÖverKlockaN:

Battlefield 3 såklart

Om min dator ändå klarade av det

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Skulle du ge ut ditt mail konto till vem som helst? Eller ditt bankkonto? Om jag inte minns fel kan du väl se namn, adress, personnummer och allting inne på ett Bnet konto? (Inte för att det är särskilt svårt att få tag på detta ändå). Han kan se din privata mailadress, kan på detta sätt kanske lista ut vad du har för lösenord dit? Kanske är något namn på din wowgubbe? osv osv.

Nej, han kan inte se mitt fullständiga namn. Han kan inte heller se min adress, eller personnummer. Mitt lösenord har verkligen ingen anknytning till min wowgubbe eller dylikt.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Nej, han kan inte se mitt fullständiga namn. Han kan inte heller se min adress, eller personnummer. Mitt lösenord har verkligen ingen anknytning till min wowgubbe eller dylikt.

Konstigt.. Jag kan då se mitt fullständiga namn, stad, postnummer, land på mitt konto. Adressen är ju inga problem att luska ut då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Konstigt.. Jag kan då se mitt fullständiga namn, stad, postnummer, land på mitt konto. Adressen är ju inga problem att luska ut då.

Har inte lagt ut någon sådan information på mitt konto. Tack ändå för att du tänkte på det !

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Hade ja haft på kortet hade ja gjort det ^^

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Hade ja haft på kortet hade ja gjort det ^^

Tack ändå dåda

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlockaN:

Battlefield 3 såklart

Ett sofistikerat bra val av spel min herre!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Du har ingen kompis/kompis bror som har tillgång till ett kort på internetet? Betydligt säkrare metod än att fråga på ett forum (där användarna är snälla på). Det känns väldigt skumt när någon frågar om pengar ska du veta, även om du troligtvis är 100% ärlig! ^^ Men att tjäna 50 spänn är ju inte fel de heller

Permalänk

jävla idioter som ska börja lägga sig i såvida han är beroende eller inte? vafan låt han spela, han går ut när fan han vill..
han bad inte om tips på ett (engligt er) ett bättre liv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Du har ingen kompis/kompis bror som har tillgång till ett kort på internetet? Betydligt säkrare metod än att fråga på ett forum (där användarna är snälla på). Det känns väldigt skumt när någon frågar om pengar ska du veta, även om du troligtvis är 100% ärlig! ^^ Men att tjäna 50 spänn är ju inte fel de heller

Tyvärr inte. Redan gått igenom alla alternativ och detta var det sista jag kom på.

Skrivet av xrim:

Kan någon lägga ut för ett nytt 7970 åt mig, jag skickar pengar när jag fått lön.

Skit kul!

Skrivet av eliasbajen:

jävla idioter som ska börja lägga sig i såvida han är beroende eller inte? vafan låt han spela, han går ut när fan han vill..
han bad inte om tips på ett (engligt er) ett bättre liv

Alla ska då ge sin inblick på hur man ska leva livet på bästa möjliga sätt.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Jävla massa fåntrattar som skriver att han ska ut och träffa polare istället för att sitta och spela, ser inte det direkt som bättre att sitta och hänga på ett forum en lördag istället för att spela WoW.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devlaska:

Jävla massa fåntrattar som skriver att han ska ut och träffa polare istället för att sitta och spela, ser inte det direkt som bättre att sitta och hänga på ett forum en lördag istället för att spela WoW.

Haha, word.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Googlah snubben verkar ha skitit i detta då han inte svarar. Någon annan som kan tänka sig räcka en hjälpande hand?

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Hahaha ahh gänget här alltså, ni fick min kväll att bli snäppet bättre. Länge sen man fick en sån här bra läsning!
Ifall jag inte skulle köpa en ny gpu nästa/näst nästa vecka skulle jag gjort det enbart pga allt garv som jag fick av denna tråd.
Gl

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sugu:

Hahaha ahh gänget här alltså, ni fick min kväll att bli snäppet bättre. Länge sen man fick en sån här bra läsning!
Ifall jag inte skulle köpa en ny gpu nästa/näst nästa vecka skulle jag gjort det enbart pga allt garv som jag fick av denna tråd.
Gl

Haha, bra att din kväll vart bra då!

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Fick du pengar nu då?

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Håller helt med. Men det är en annan sak att tigga och sedan betala tillbaka!

Ge lite mer extra så ska du se att de blir mer sug, 100-150kr extra utöver de man betalar, då börjar man fundera på att hjälpa dig iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Fick du pengar nu då?

Nepp, har inte fått något svar av honom. Vet inte vad som hände med han.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Ge lite mer extra så ska du se att de blir mer sug, 100-150kr extra utöver de man betalar, då börjar man fundera på att hjälpa dig iaf.

Kan sträcka mig till 200kr, mer än så klarar inte plånboken av att hålla!

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Kan sträcka mig till 200kr, mer än så klarar inte plånboken av att hålla!

200kr inkl gamecardet ? de blir typ 80kr man tjänar på att hjälpa dig eller va blir det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

200kr inkl gamecardet ? de blir typ 80kr man tjänar på att hjälpa dig eller va blir det?

Japp, blir runt 80kr man tjänar på att hjälpa mig.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Skrivet av -Fantasy:

Jag förstår inte hur du tänker just nu.. Min ekonomi går faktist rätt så bra, har undanstoppade pengar i dessa svåra tider.. *Host*

Jag har ju pengar, det är inte det som är problemet. Läs igenom tråden tills du förstår vart problemet ligger. Suck.

Jag förstår precis vad du menar men focus ligger ändå på att du behöver pengar just NU, dvs du har inte planerat / haft kolla på ditt Wow konto så nu står du i denna prekära situation. Du vill spela Wow denna fina lördagkväll och har ingen förmåga att flytta över pengar. Vill inte vara elak på något sätt men ärligt hur tycker du det låter när en 16-åring på detta forum ber om pengar för att spela Wow?? Luktar lite scam eller?

Hoppas iaf det löser sig för dig, hade jag känt dig personligen hade du fått en femhundring direkt men som sagt, kan inte lita på allt man läser på internt.

//Klas

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Medlem

Kvällens tråd hands down!

Hade hjälpt dej om mitt bankkort inte varit ett stympat ungdomskort som endast funkar i bankomat/kassa och inte på nätet ;P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 13ers3rk:

Vad fan ska han annars göra?

Sitta och huda medans han surfar runt på p*rr hemsidor och härjar i hemmet?

Finns så många svar på den frågan att det skulle ta mig timmar att skriva ner dessa.. Här är dock ett exempel.. GÅ UT? Tycker det är lite smått komiskt att killen mer eller mindre bönar och ber om att någon ska hjälpa honom. Hade ev. hjälpt till om det faktiskt inte stank desperation över hela hans tråd.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlasXpress:

Jag förstår precis vad du menar men focus ligger ändå på att du behöver pengar just NU, dvs du har inte planerat / haft kolla på ditt Wow konto så nu står du i denna prekära situation. Du vill spela Wow denna fina lördagkväll och har ingen förmåga att flytta över pengar. Vill inte vara elak på något sätt men ärligt hur tycker du det låter när en 16-åring på detta forum ber om pengar för att spela Wow?? Luktar lite scam eller?

Hoppas iaf det löser sig för dig, hade jag känt dig personligen hade du fått en femhundring direkt men som sagt, kan inte lita på allt man läser på internt.

//Klas

Förstår precis vad du menar. Jag håller helt med att jag skulle ha haft bättre koll på när min tid skulle ta slut. Såklart låter det konstigt att jag frågar om någon kan lägga ut en hundring tills på måndag, men jag tycker själv att detta forum består av folk som man kan lita på och vände mig hit.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Finns så många svar på den frågan att det skulle ta mig timmar att skriva ner dessa.. Här är dock ett exempel.. GÅ UT? Tycker det är lite smått komiskt att killen mer eller mindre bönar och ber om att någon ska hjälpa honom. Hade ev. hjälpt till om det faktiskt inte stank desperation över hela hans tråd.

Desperation skulle jag inte säga. Mer eller mindre än person i nöd. Gamer i nöd då

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -Fantasy:

Desperation skulle jag inte säga. Mer eller mindre än person i nöd. Gamer i nöd då

"Nöd" = desperation. Har du inte ens ett bankkonto? Om du har det och är uppskriven till internetbanken så kan du skapa dig ett e-kort och betala för en månad via det kortet.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

"Nöd" = desperation. Har du inte ens ett bankkonto? Om du har det och är uppskriven till internetbanken så kan du skapa dig ett e-kort och betala för en månad via det kortet.

Har ett konto men går endast att betala i kassan och ta ut från bankomater, måste gå till banken för o fixa det där.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Avstängd

http://www.webhallen.com/spel/pc/66077-world_of_warcraft-60_d...

Betala med mobilen. Ev smyg låna dina föräldrars telefon. gl