WoW Tid slut! AKUT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxor1337:

Att du lyckats få en sån här stor diskussion ..

Att du just lyckades sätta din fot i den och medverka.

Årets tråd so far.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

skön tråd, så fort han inte hade tid på wow kom snabbt en massa slutsatser om bland annat

1. TS har inget liv
2. TS är beroende av spel
3. Slösar bort sitt liv på wow
4. har inga irl kompisar
5. scam

Missade jag något? han kanske bara ville lira lite och njuta av att vara ensam hemma?

Samtidigt sitter vi alla här på lördagskvällen och dissar någon annan för att "inte ha ett liv". Man kan ju få välja själv hur man vill spendera en kväll utan att det blir en massa konstigt av det, själv ska jag lira lite nu en 2-4timmar framåt morgonen och hoppas att ingen tycker att jag behöver hjälp eller liknande för det.

TS: gött mos att du fick en månad gratis, hoppas du får kul med lirandet

Riktigt schysst av honom. Fan.. man får en tår i ögat.

Skrivet av AlbertMwugabi:

Hade jag inte hittat tråden så sent hade jag hjälpt TS. Bra att det löste sig, all kudos till Nalyen som hjälpte till och ordnade speltid till TS. Till alla andra har jag bara ett ord att säga; Karma!

Over And Out...

Tack iaf då!

Skrivet av Pennybridgarn:

tummen upp för att det löste sig och tummen upp för killen som ställde upp

Håller helt med ! Tusen kramar till killen!

Skrivet av Andreas_SyntaX:

Btw riktigt chysst snubbe som hjälpte till!

Jävligt schysst snubbe.

Skrivet av roxor1337:

Att du lyckats få en sån här stor diskussion ..

Och nu vart den större.

Skrivet av Eptk:

Att du just lyckades sätta din fot i den och medverka.

Årets tråd so far.

Kuligt som fasen då da.

Tack alla som var med och hjälpte mig! Verkligen power-of-the-internet. Min kväll är verkligen helt underbar. Tack som fasen!

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av xrim:

Kan någon lägga ut för ett nytt 7970 åt mig, jag skickar pengar när jag fått lön.

lmfao gått igenom 5 pages och kan fortfarande inte skratta åt detta....

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Tjenare

Mitt namn är Alexander och är 16 år utan ett bankomat kort, så kan inte köpa online.. Kom som en chock att tiden är slut. Så jag undrar om någon kan lägga ut åt mig så skickar jag pengarna via brev på måndag morgon! Ni får 50kr utöver det som det kostar. Tack för att du läst detta.

Om du har ett bankkonto varför inte bara fara på banken och lägga in pengar?

Permalänk
Medlem

Eller så gör TS följande. Ansluter sitt kort till internetbank + Ekort vilket tar 5 minuter.. behövs då inget visa/mastercard. eller enbart ringer sina föräldrar o frågar om han kan få numret på deras visa/mastercard nummer för o köpa gametime så får dom pengar när dom kommer hem.

Men är väll snällt att vissa ställer upp o köper gametime åt någon eller lägger ut pengar

Visa signatur

Dator: Chassie: Phanteks Enthoo Evolv X Moderkort: Asus Rog Dark Hero Cpu: AMD Ryzen 5900x Gpu: Rtx 4090 Minne: 32gb Gskill Tridentz NeoKylning:Custom loop, Ekwb med 2x 360 radiator Lagring:För mycket ssd´s PSU: Corsair hx 1200

Permalänk

Skönt att det löste sig, hade det inte varit för att någon hjälpt dig, hade du kunnat få ett av mina 30 GC (60days) for free Men nu blir det att man säljer dom istället.

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

??? Vad fan är TL;DR??

Permalänk
Medlem

To long, didn't read.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kepler:

Vänta just din osociala datanörd. Hört talas om real life? pröva fara ut och sup någon gång och träffa folk. Och sen finns det ingen logik i varför du skulle sprida sjukdomar för att du far ut och super. Eller menar du att man måste isolera sig vid datorn och så fort man går ut sprider man sjukdomar? Folk som dig som förstör helgerna. Man ringer tja ska vi hitta på nått i helgen? Nä jag har wowraids klockan 9. Jävla nolifer.

Tagga ner grabben. Bara för att en snubbe sitter hemma en lördagskväll så drar du personen över en kam och resonerar som så att personen sitter hemma jämt och är en nolifer och förstör helger?

Det andra komiska med dig är att du gjorde ditt konto samtidigt som ditt inlägg vilket måste betyda att du inte vågar stå för din åsikt med ditt riktiga konto för att sedan bli klassad som ett riktigt troll. Undrar vem som är "nolifer" om man är så taggad på att göra ett nytt konto för att framhäva ett sådant patetiskt inlägg halv 7 på en söndag morgon. Nolife much?

Slutdiskuterat.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

This thread made my day!

Permalänk
Inaktiv

borde finnas en ogilla knapp på vissa inlägg

Men skönt då har vi delat in det man kan göra i Sverige på helgerna!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Diverse §1 rensad. Den ursprungliga frågan är löst. Vill ni diskutera huruvida det är att föredra att spela onlinespel kontra att gå ut och dricka etc, så föreslår jag att ni skapar en ny tråd under rätt forumdel för det. Dock kommer osakliga inlägg och personangrepp inte tolereras.

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming