dustin home julklappar 2008 ?

Permalänk
Medlem

Jag har fått en vet inte när men jag lät auto klicker vara på och refresh grejen och nu har jag fått en.

5010205240

Lycka till ni som inte fått än.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

m3rnel fick du en 21.25?

Permalänk

Jag har inga problem med de som plockar hem ett par julklappar, herregud, de har orken att sitta och klicka konstant i flera timmar på denna av alla dagar?!
Men när småglin till 91or och medföljande p12 or riggar hela sitt kvarters dataarme med Auto refresher och Auto click så går det för långt. Lite jävla substans borde man ha i huvudet!

Sedan fy på alla de andra som använde det där mega "jag-haxar-dustin-beställer-100-klappar-utan-att-det-igentligen-går" fusket.. Same goes for you!

Dock så kan man inte sitta och säga saker som att de ska bara ge 1 klapp /ip eller adress osv, när det i många fall bor mer än 1 person i ett hushåll.. om min syster fixade sig en julklapp, skulle då inte jag få chansen?

Permalänk
Medlem

Det här blir min tredje klapp på raken. Skam den som ger sig.

Fick trådlöst tangentbord, mus och en trådad fingeravtrycksläsare från Microsoft förra året. Minns inte vad jag fick innan det. Någon film tror jag.

Permalänk
Avstängd

Fick mig en julklapp jag också dock kan jag säga att alla har samma artikelnummer så alla får samma sak vad det nu är... man får dvs INTE det man klickar på.

Permalänk
Medlem

Vet någon om det är så att alla brukar få samma julklapp eller brukar det vara olika?

Permalänk

Finns nog inga specialjulklappar i går?
Alla har väll samma artikelnummer iår.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawa
Fick mig en julklapp jag också dock kan jag säga att alla har samma artikelnummer så alla får samma sak vad det nu är... man får dvs INTE det man klickar på.

Vad man klickar på? Det står ju inget om vad det är.
Att det är samma artikelnummer spelar troligen ingen som helst roll.
Det lär vara blandat som det varit förr.

Kan tänka mig att de smackat på samma artikelnummer på alla prylar som skulle gå som julklappar...även om det var olika saker.. men vi får väl se.

Eventuellt så har de grupper där de kan gruppera vissa varor under ett artikelnummer också.. m.m.m.m... och sen blir det svart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Själv fick jag min tidigare idag, lycka till ni andra som inte lyckats få någon ännu!

För övrigt hoppas jag att Dustin annullerar alla dubletter med samma leveransadress och/eller IP-nummer i efterhand, bättre att 5 personer får var sin klapp än att en person får 5 stycken.

Det vore ju vettigt när det faktiskt finns flera personer som har beställt ärligt bakom samma router…

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk
Medlem

Inte mer än rätt att man bara skulle få 1 per hushåll.

Det är ju säkert så att man har 4 pers som spenderat 40000kr av egna pengar på samma adress.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

haha.. jag fick ett Gigabyte gtx 260

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goldfinger
haha.. jag fick ett Gigabyte gtx 260

Såg du det i din kristallkula eller?

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

Jag känner mig lite som en moraltant då jag helt lagt ner dustin sidan nu sen jag lyckades få en klapp

Visa signatur

///Peter "Sweeler" Nilsson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Finns nog inga specialjulklappar i går?
Alla har väll samma artikelnummer iår.

Eller så har Dustin sammlat allt som ske ges bort under samma hylla och just den hyllan har det artikelnummret, sen kanske det ligger 100 olika saker i just den hyllan.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Ni andra som har fått julklappar står det under orderhistoriken att status är order?

Står det sen Restnoterad antal 1?

Blir lite orolig nu kanske man inte får nån julklapp trots allt!

jag har i alla fall fått ett ordererkännande!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Auto refresh verkar inte funka eller så är ni *** snabba... eller så måste man sitta på f5 manuellt.
Ni som har 15-julklappar kan ju gärna dela med er av tipsen/ge bort till oss som inte hittar de addonens som behövs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Girgoo
Auto refresh verkar inte funka eller så är ni *** snabba... eller så måste man sitta på f5 manuellt.
Ni som har 15-julklappar kan ju gärna dela med er av tipsen/ge bort till oss som inte hittar de addonens som behövs.

Jag och tjejen fick, bara sitta och refresha från någon sekund före det ska komma (det verkar komma på något 5-minuters slag, dvs 5, 10 ,15 ,25 osv. Ha musen över där blomman kommer, och tryck så fort du ser den.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Så då fortsätter jag och kör manuellt istället då.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Girgoo
Auto refresh verkar inte funka eller så är ni *** snabba... eller så måste man sitta på f5 manuellt.
Ni som har 15-julklappar kan ju gärna dela med er av tipsen/ge bort till oss som inte hittar de addonens som behövs.

Fuska är fel! Bara för andra gör det behöver inte du!

Besides.. om du inte kan lista ut hur de gjorde det ska du inte pyssla med det heller.

Permalänk

Börjar du få panik nu när tiden snart är ute;) ett tips är att läsa vad som redan tidigare har skrivits i tråden, finns guider som tydligt berättar hur man gör.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
Ni andra som har fått julklappar står det under orderhistoriken att status är order?

Står det sen Restnoterad antal 1?

Blir lite orolig nu kanske man inte får nån julklapp trots allt!

jag har i alla fall fått ett ordererkännande!

Klart du får en julklapp, står så för alla

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snusmumrikens
Fuska är fel! Bara för andra gör det behöver inte du!

Besides.. om du inte kan lista ut hur de gjorde det ska du inte pyssla med det heller.

Jag kör manuellt nu då jag åtmistone fick se blomman förut.

Permalänk
Medlem

Nu sitter vi här o håller vårat finger på f5 o hoppas att vi ska få en julklapp

Permalänk
Medlem

Ni kanske får ett virusprogram från 2003 som hänger med stationära datorer som standard.. om ni har tur

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Finns nog inga specialjulklappar i går?
Alla har väll samma artikelnummer iår.

Det har alltid varit ett och samma artikelnummer, dvs troligtvis en "hylla" med blandade prylar.

Permalänk
Medlem

nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden men gtx:et måste vrit en bonus eller

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goldfinger
nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden men gtx:et måste vrit en bonus eller

Han har inte ens fått det. Det står inte i kundvagnen vad du får.
Om man vet vad man får så är det ju ingen julklapp, eller?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nino
Ni kanske får ett virusprogram från 2003 som hänger med stationära datorer som standard.. om ni har tur

1. Nej? Vad får du det ifrån?
2. Tur? Otur skulle jag säga.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Hedersmedlem

Gäller det fortfarande att F5:a vid kvart över?

Permalänk
Medlem

Nä vettefan, nu verkar tiderna vara friskt spridda