Felmeddelande vid installation av iTunes

Permalänk
Hedersmedlem

Felmeddelande vid installation av iTunes

När jag försöker installera iTunes på min mors jobbdator kommer följande felmeddelande upp: Ogiltig enhet: H:\. Efter detta meddelande tvingas jag att avsluta installationsprocessen.

Är det någon som vet vad detta beror på? Jag ges inte möjlighet att installera på någon annan partition, och h:\ existerar inte ens i utforskaren. Är det en sorts spärr så att inga egna program ska kunna installeras? Det är i så fall konstigt då jag installerat program såsom WinAmp m.m. på datorn.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Re: Felmeddelande vid installation av iTunes

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
När jag försöker installera iTunes på min mors jobbdator kommer följande felmeddelande upp: Ogiltig enhet: H:\. Efter detta meddelande tvingas jag att avsluta installationsprocessen.

Är det någon som vet vad detta beror på? Jag ges inte möjlighet att installera på någon annan partition, och h:\ existerar inte ens i utforskaren. Är det en sorts spärr så att inga egna program ska kunna installeras? Det är i så fall konstigt då jag installerat program såsom WinAmp m.m. på datorn.

Hade samma problem vill jag minnas när jag flyttat på "Mina dokument" och "Min Musik". Inget sådant som spökar?

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm