Retro ratt och pedaler för racingspel - Logitech Wingman Force 1999 med kartong

Permalänk

Retro ratt och pedaler för racingspel - Logitech Wingman Force 1999 med kartong

Säljer min gamla Logitech Wingman Force från 1999. Har tyvärr inte USB-kabeln till den kvar, men serieporten är kvar. Har beställt en adapter från RS-232 till USB. Om denna hinner komma innan någon vill köpa denna vara kan man få den med. Den bör anlända innan 28e februari.

Har tyvärr inte haft möjlighet att testa ratten då jag inte har någon dator hemma med seriell-port. Provade dock koppla in den i strömmen och den startar normalt. Den borde alltså fungera, men kan inte garantera än då den inte prövats.

Innehåller:
-Ratt
-Pedaler
-AC-adapter
-Serieportsladd
-Kartong

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr Bara för att jag hade en sådan som liten. 100kr så kommer jag och hämtar den.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Awsomness

Permalänk

Jag visste inte att man kunde buda under utgångspriset. Tyvärr, det är för lågt bud, men tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr Okej, halva vägen var.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Awsomness

Permalänk

Ledsen, kommer inte gå under 399. Däremot kan jag skicka den via post flr 399 + frakt om du har långt att åka.

Är ny på Sweclockers marknad, vet inte om de erbjuder det på ett bra sätt för bägge parter, som tradera

Permalänk
Medlem

Nae det tror jag inte att dom har, men jag är kan stäcka mig max till 200kr så om du ångrar dej och inte får några andra bud så står mitt bud kvar

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

Fan va kul! Jag och min bror hade. Älskar den!!

Permalänk

Vad roligt! Det är en riktigt schysst ratt i väldigt bra skick!

Permalänk

Windows 8/10/11

Ratten är testad och ger feedback. Dock tyvärr svårtestad på modernt system som Windows 8/10/11 då drivrutinerna vägrar installeras när man endast har serieportadapter. Datorn måste tolka att det är en USB-enhet som ansluts, men datorn tolkar det som en serieportansluten enhet i Device Manager. På grund av detta så vägrar drivrutinerna installeras. Därför rekommenderar jag starkt att hitta korrekt slags adapter till denna, då min Serieport till USB-adapter ej fungerade till mitt syfte att köra denna för Windows 10. Ratten bör dock fungera felfritt på Windows 98/ME/XP. Fint komplement till en retro-setup!

Permalänk

Annonsen är avslutad