Samsung QN700B 55". 8k Smart TV ny i kartong

Permalänk
Medlem

Samsung QN700B 55". 8k Smart TV ny i kartong

Helt ny TV som står oöppnad i originalkartong. Nypris 28.990!

Köpte två stycken på Kampanj men ena passade inte i utrymmet så säljer den andra.

BVSA

QE55QN700BTXXC

Garanti från tillverkare finns såklart

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

QN800B 65" 8K finns ju för 12890kr på Samsungs hemsida. För din info gällande prissättning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbone89:

QN800B 65" 8K finns ju för 12890kr på Samsungs hemsida. För din info gällande prissättning.

Hur får man det priset?

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Hur får man det priset?

Skaffa ett Mecenat Alumni kort (Du behöver inte vara student) och aktivera Samsung dealen på startsidan.

Permalänk
Medlem

Kom igen, sälj TVn till överpris på Blocket, Marketplace eller någon annanstans. Inte på SweClockers som har en dedikerad diskussionstråd för denna deal samt att man fortfarande kan köpa del direkt från Samsung för 8690:-

Permalänk
Medlem

Jepp, "We couldn't find any match in our records that show that you are studying. Contact your student union/school or our customer service."

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Kom igen, sälj TVn till överpris på Blocket, Marketplace eller någon annanstans. Inte på SweClockers som har en dedikerad diskussionstråd för denna deal samt att man fortfarande kan köpa del direkt från Samsung för 8690:-

Hur var det med grafikkort på sweclockers? Och massa annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJB:

Hur var det med grafikkort på sweclockers? Och massa annat.

Det finns regler för det och även din bryter mot reglerna.

Sunka inte ner marknaden, det beteendet kan du ta annanstans.

Permalänk

Nyfiken fråga om själva TVn.

Om man är ca. 70-80cm ifrån och mitt framför TVn (positionerad som om man använde den som datorskärm) - Hur långt ifrån skärmens sidor börjar betraktningsvinklarna (färger/kontrast/…) försämras?

(Jag testade förrförra modellen QN700T och undrar om det blivit bättre på denna modell.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJB:

Jepp, "We couldn't find any match in our records that show that you are studying. Contact your student union/school or our customer service."

Har inte studerat på 14 år, funkade fint för mig att beställa 2x 75" Q95 förra veckan med Mecenat Alumni.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Nyfiken fråga om själva TVn.

Om man är ca. 70-80cm ifrån och mitt framför TVn (positionerad som om man använde den som datorskärm) - Hur långt ifrån skärmens sidor börjar betraktningsvinklarna (färger/kontrast/…) försämras?

(Jag testade förrförra modellen QN700T och undrar om det blivit bättre på denna modell.)

oj, aldrig klarat av att sitta sådär nära. sitter på 4m avstånd

Permalänk
Medlem
Skrivet av dbone89:

Har inte studerat på 14 år, funkade fint för mig att beställa 2x 75" Q95 förra veckan med Mecenat Alumni.

Testade också precis, 12890:- för "65" QN800B Neo QLED 8K Smart TV". Dumsnål som man är blir man ju sugen

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad