Permalänk
Medlem

ASUS ROG Ryujin II 240

Har tröttnat på att inte kunna sätta på chassits sidopanel. Fick Ryujin I utbytt mot Ryujin II, där den senare är djupare än I:an. Orkade inte byta/beställa nytt utan monterade och har kört med sidopanel av.

AIO:n är från augusti förra året och är inte RGB-varianten, utan den med Noctua-fläktar. Skönt för den som premierar avsaknad av RGB.

Mitt chassi är Meshlicious och jag tror att storleken inte är något bekymmer i normalstora chassin men kolla gärna upp det för att vara på den säkra sidan. Kartong med allt som följde med finns kvar.

Finns att hämta i Åtvidaberg, alt. kan överlämnas i Linköping. Vill du ha den skickad tillkommer frakt. Bästa hälsningar HJ

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Hej är det fast pris eller budgivning ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slevninja:

Hej är det fast pris eller budgivning ?

Hej! Bud från 1500:- är helt okej.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Är den för am5?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rtx taichi:

Är den för am5?

Som jag har förstått det fungerar kylare för am4 på am5 så länge man inte behöver ersätta backplaten för att installera. Det behövs inte med denna aio.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

1600 kr för den!

Permalänk
Medlem

Ser ut som att varan är såld, låter annonsen vara kvar tills affären är slutförd.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.