Corsair H150i ELITE LCD (Uppgraderingskit)

Permalänk
Medlem

Corsair H150i ELITE LCD (Uppgraderingskit)

Hej,

På grund av ett chassibyte så visade det sig att slangarna var aningen för korta på mitt Corsair H150i ELITE LCD 360 mm så jag fick köpa en ny AIO och detta blev över. Har fungerat kanon sedan det köptes 2021-10-28.

OBS! Notera att detta listas som ett "uppgraderingskit". Med detta menar jag att det inte ingår några fläktar eller Corsairs Node Core hub (detta har jag fortfarande i min dator). Det är alltså perfekt för dig som har en Corsair AIO med hub och fläktar sedan tidigare men vill byta till LCD skärmen på CPU:n.

För att underlätta tog jag fram alla tillbehör som medföljer (se bild). Kvitto finns men kartongen är slängd. What you see is what you get helt enkelt, köpes därmed i befintligt skick

Kan skickas om köparen står för frakt, annars hämtning i Landvetter. Betalning via Swish.

Tänker bud från 200 kr och att det ligger uppe i några dagar beroende på intresse Hör av er vid frågor!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

200+frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej detta är väl den med 140mm fläktar ? 3x140mm= 420? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pricelez:

200+frakt

Skrivet av mrU:

400 kr Hämtar

Skrivet av Mmm222:

Hej detta är väl den med 140mm fläktar ? 3x140mm= 420? Mvh

Ledsen för detta! Helt och hållet en miss i beskrivningen från min sida. Detta är H150i LCD (dvs 360mm) för er som lagt bud.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av mrU:

400 kr Hämtar

Skrivet av Shape1:

Ledsen för detta! Helt och hållet en miss i beskrivningen från min sida. Detta är H150i LCD (dvs 360mm) för er som lagt bud.

Får tyvärr dra tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Går det att använda den utan hub och har den fästen för AM4?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinneinisanni:

Går det att använda den utan hub och har den fästen för AM4?

AM4 fäste ja

Att använda den utan hub skulle jag personligen inte rekommendera då varken LCD och ev. RGB med Corsair fläktar inte skulle gå att styra om man kör ICUE.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

200kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shape1:

AM4 fäste ja

Att använda den utan hub skulle jag personligen inte rekommendera då varken LCD och ev. RGB med Corsair fläktar inte skulle gå att styra om man kör ICUE.

Behöver inte styra fläktar, har andra, det enda som kommer då inte funka är LCD? För mig spelar det ingen roll om den funkar utan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hinneinisanni:

Behöver inte styra fläktar, har andra, det enda som kommer då inte funka är LCD? För mig spelar det ingen roll om den funkar utan.

Ser dessvärre ut som hubben även förser pumpen med ström så det ser inte ut att fungera. Du kan kolla på sida 12 i denna PDF från Corsair: https://www.corsair.com/corsairmedia/sys_master/productconten...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shape1:

Ser dessvärre ut som hubben även förser pumpen med ström så det ser inte ut att fungera. Du kan kolla på sida 12 i denna PDF från Corsair: https://www.corsair.com/corsairmedia/sys_master/productconten...

Ahh synd! Lykka till med försäljningen och tacl för att kolla

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Nästa gång så va snäll att informera om du fått högre bud så man vet och har en chans att lägga ett motbud . Lite tråkigt när vissa gör som du gjort utan att informera oss andra vad som gäller eller händer !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mmm222:

Nästa gång så va snäll att informera om du fått högre bud så man vet och har en chans att lägga ett motbud . Lite tråkigt när vissa gör som du gjort utan att informera oss andra vad som gäller eller händer !

Ledsen om du tog illa upp. Självklart hade jag gjort det men jag antog att du såg att det låg ett aktivt bud på 500 kr om du kollar lite högre upp i tråden. Eftersom du la ett bud på 200 kr och inget dök upp under dagen så beslutade jag mig att ta det budet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shape1:

Ledsen om du tog illa upp. Självklart hade jag gjort det men jag antog att du såg att det låg ett aktivt bud på 500 kr om du kollar lite högre upp i tråden. Eftersom du la ett bud på 200 kr och inget dök upp under dagen så beslutade jag mig att ta det budet.

Missat det helt, mitt fel sorry