Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Samma felmeddelande oavsett abonnemang verkar det som.

Testa "konfigurera" och en annan färg. Finns ett gäng att välja på. Jag kommer iaf till steget att jag får det i korgen och behöver logga in efter jag tryckt på "kassa". Längre har jag inte gått då jag inte ska köpa någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Använd refunder då istället så får man iaf 7,5%, inte jättemkt skillnad mot 10%.
https://www.refunder.se/butiker/samsung-7910

Angående refunder,
När man är inloggad står det att det gäller för kategorin mobiltelefon. Alltså ingen cashback på surfplattan, eller är det något jag missar för er som använt refunder på Tab s8?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoroed:

Angående refunder,
När man är inloggad står det att det gäller för kategorin mobiltelefon. Alltså ingen cashback på surfplattan, eller är det något jag missar för er som använt refunder på Tab s8?

<Uppladdad bildlänk>

En annan sak många även missat är den lilla skrivelsen under villkor: "Ingen cashback ges om du använder rabattkoder från annan källa än Refunder"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoroed:

Angående refunder,
När man är inloggad står det att det gäller för kategorin mobiltelefon. Alltså ingen cashback på surfplattan, eller är det något jag missar för er som använt refunder på Tab s8?

<Uppladdad bildlänk>

Tablets ligger under mobil på Samsungs hemsida. Dessutom tror jag de flesta hittills använt rabattkoden så länge den funkat och då fungerar inte refunder alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Tablets ligger under mobil på Samsungs hemsida. Dessutom tror jag de flesta hittills använt rabattkoden så länge den funkat och då fungerar inte refunder alls.

Så i teorin bör det fungera, är lite sugen på att prova.
Är det någon här som fått sin cashback för köpet?

Permalänk
Medlem

Dags att döpa om denna tråden till Galaxy S8 snart

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Det är billigare att köpa i uk nu
https://www.amazon.co.uk/Microsoft-subscription-Multiple-mult...

Har ni problem att aktivera eller köpa på amazon?
Man måste ha amazon konto i respektive land.

Tack, visst kunde man förlänga sitt befintliga och ev. även stacka?
Jag hade faktiskt konto i DE och sedan tidigare även UK, så får se om det fungerar denna gången

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Tack, visst kunde man förlänga sitt befintliga och ev. även stacka?
Jag hade faktiskt konto i DE och sedan tidigare även UK, så får se om det fungerar denna gången

Max 5 års prenumerationstid kan man lägga in i redeem.microsoft.com.
https://support.microsoft.com/en-us/office/what-happens-if-i-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Max 5 års prenumerationstid kan man lägga in i redeem.microsoft.com.

Tack, men stöter på problem igen med geolås.

"There was a problem with some of the items in your order (see below for more information):
Microsoft 365 Family | 15 Months subscription | Office apps | up to 6 users | Multiple PCs/Macs, Tablets and Phones + Norton 360
This item is not available for purchase due to geographical restrictions."

Detta fast jag haft mitt Amazon konto först i både UK och DE innan jag även kopplade det till Sverige för något år sedan.

Har även testat att använda en engelsk postadress, men samma problem ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Tack, men stöter på problem igen med geolås.

"There was a problem with some of the items in your order (see below for more information):
Microsoft 365 Family | 15 Months subscription | Office apps | up to 6 users | Multiple PCs/Macs, Tablets and Phones + Norton 360
This item is not available for purchase due to geographical restrictions."

Detta fast jag haft mitt Amazon konto först i både UK och DE innan jag även kopplade det till Sverige för något år sedan.

Har även testat att använda en engelsk postadress, men samma problem ändå.

Det måste vara någon inställning som inte stämmer hos er.
Vad ståt det under?

"Your Account" > "Content & Devices" > "Preferences" > "Country / Region Settings"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Det måste vara någon inställning som inte stämmer hos er.
Vad ståt det under?

"Your Account" > "Content & Devices" > "Preferences" > "Country / Region Settings"

Website (Country/Region)
Select your preferred country/region website:

United Kingdom
United Kingdom

NOTE: A new country/region website selection will open in a new tab.

Är vad som står där. under flaggan (Union Jack) Om det är den plats du menar , för den sökväg du nämnde ovan finns inte.

Om jag går in på Manage your content and Devices finns de inte valen. Där står bara att min Kindle är kopplad till Amazon.com.

Permalänk
Medlem

Värt ett försök.. Wow se här!

Finns en tråd om Samsung Tab S8

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

En annan sak många även missat är den lilla skrivelsen under villkor: "Ingen cashback ges om du använder rabattkoder från annan källa än Refunder"

Sedan är det ju kategorin abonnemang och inte kategorin mobiltelefoner som Refunder gäller, så känns som att ingen cashback kommer ges. Utan abonnemang kostar 22 Ultra 10,5k så...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najze:

Sedan är det ju kategorin abonnemang och inte kategorin mobiltelefoner som Refunder gäller, så känns som att ingen cashback kommer ges. Utan abonnemang kostar 22 Ultra 10,5k så...

Nja tror inte de delar in det så. Om du kollar längst upp på Samsungs sida så kan du välja Mobil, TV, Hem, Datorer, Displays m.m.
Det är kategorierna. Abonnemang är ingen egen kategori utan det kan du välja till när du är inne på Mobilfliken. Utan det är snarare att du får ingen refund om du köper en dammsugare eller TV.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Website (Country/Region)
Select your preferred country/region website:

United Kingdom
United Kingdom

NOTE: A new country/region website selection will open in a new tab.

Är vad som står där. under flaggan (Union Jack) Om det är den plats du menar , för den sökväg du nämnde ovan finns inte.

Om jag går in på Manage your content and Devices finns de inte valen. Där står bara att min Kindle är kopplad till Amazon.com.

Den finns hos mig, men bara i UK.
Du får logga in i alla versioner.
You are currently linked to shop on Amazon.co.uk.
Den kan också vara så att det ligger i amazon.com om du har en adress där som är vald för digital purchases.

https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=2...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tevey:

Dags att döpa om denna tråden till Galaxy S8 snart

Tack. Inte den enda som märkt det.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Alltså, detta är ju helt sjukt. Hur kan 4 av 5 inlägg FORTFARANDE handla om Galaxy Tab S8? Jag blir snart galen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmekusNamnus:

Alltså, detta är ju helt sjukt. Hur kan 4 av 5 inlägg FORTFARANDE handla om Galaxy Tab S8? Jag blir snart galen.

För att du själv bidrar till den statistiken?

Permalänk

Går det fortfarande få 10% rabatt på s22 ultra som länkades tidigare? Lyckas inte med nyhetsbrevet.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Går det fortfarande få 10% rabatt på s22 ultra som länkades tidigare? Lyckas inte med nyhetsbrevet.....

Har inte heller fått nå rabatt på nyhetsbrevet..

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Nej, det är ju en uppenbar scam.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Säljs av: Suiyushangmao GmbH
"Nyligen lanserat Ännu ingen feedback"
"Varumärke: Generic"
Och det finns inga recensioner på produkten.

Med den informationen, tror du att det är ett bra erbjudande eller ser det ut som en scam?

Kompletterande information du kan få. En riktig produkt, Samsung T7 1 TB kostar 1000 kronor. Det här erbjudandet från en återförsäljare som har 0 recensioner, ingen feedback och precis dök upp som återförsäljare skulle sälja något som har 8 gånger mer lagringsutrymme, till ett ännu lägre pris och formfaktorn skulle till och med vara mindre än Samsung? Tror du själv att det skulle vara ett bra erbjudande eller en uppenbar scam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmekusNamnus:

Alltså, detta är ju helt sjukt. Hur kan 4 av 5 inlägg FORTFARANDE handla om Galaxy Tab S8? Jag blir snart galen.

Känns som Samsung-produkter under BF borde få en egen tråd to be honest.

Halva BF-tråd handlar ändå endast om Samsung

Skrivet av tevey:

Dags att döpa om denna tråden till Galaxy S8 snart

Modsen brukar annars vara så flitig på att bryta ut tråden om det börjar handla om ett och samma ämne men konstigt nog gör de undantag här hmm...

Jag kommer ihåg hur petigt allt blev förra gången när det handlade om en viss butik. Förstår inte varför man inte gör samma sak med Samsung-butiken den här gången (både den där tablet och Samsung S22 som handlar i grund och botten om just Samsungs officiella hemsida och deras lockbete).

Permalänk
Skrivet av leks:

Använd refunder då istället så får man iaf 7,5%, inte jättemkt skillnad mot 10%.
https://www.refunder.se/butiker/samsung-7910

Fungerar detta fortfarande på s22 ultra dealen? Fick inte 10% att funka med nyhetsbrevet.

Permalänk
Skrivet av tevey:

Dags att döpa om denna tråden till Galaxy S8 snart

Hörde att Black Friday nästa år kommer byta namn till Galaxy Tab Friday.

Permalänk
Medlem

Varför pratar alla om Samsung S8?

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Om någon vill ha 64 GB RAM i sin laptop eller annan dator som använder DDR4 SODIMM:

Produkt: Crucial 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL22 SODIMM
Länk: https://www.inet.se/produkt/5304784/crucial-64gb-2x32gb-ddr4-...
Kategori: Laptop RAM
Pris: 1999
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5318031

Letade själv efter 2x32GB i förra veckan, alla var dyra då utom hos Amazon.se:
(Kostade 1889:- då, just nu: 1927:-)
G.Skill Ripjaws F4-3200C22D-64GRS Minnesmodul 64 GB 2 x 32 GB DDR4 3200 MHz
https://www.amazon.se/gp/product/B08HDLDTG9/ref=ppx_yo_dt_b_a...

Monterade i en Intel NUC NUC8i7HVK (Hades Canyon) idag, går som tåget i 3200MHz CL22 och 64GB.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem

Någon skärm som är på en bra deal just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

Fungerar detta fortfarande på s22 ultra dealen? Fick inte 10% att funka med nyhetsbrevet.

Refunder bör funka då det inte står nåt om nedsatta priser bara att du inte får använda andra koder. Men det tar ju tid innan man ser det så går inte att säga 100%. Nej koden verkar tyvärr ha spärrats från nedsatta varor nu idag

Stavning