Define R5, Razer Blackwidow, Steelseries Arctis 5, Budget VR, USB Högtalare

Permalänk
Medlem

Define R5, Razer Blackwidow, Steelseries Arctis 5, Budget VR, USB Högtalare

Hej!

En flytt närmar sig och jag skulle behöva hjälp med att bli av med lite grejer. Först och främst upphämtning som gäller, och kan du ta allt på en gång så hade det varit guld värt.

Önskar dock att det landar hos någon som får användning av sakerna.

Chassi: Define R5, med extra glaspanel
Tangentbord: Razer Blackwidow 2013, mekaniskt med blå brytare. Inte rengjort under varje tangent.
Headset: Arctis 5, ljudet i vänstra kopan kan försvinna vid vissa lägen på volymhjulet. (inget jag störde mig mycket på, kanske går fixa för den tekniskt kunnige) Men annars funkar dom bra.

Smått och gott: VR Headset för telefon(Kjell) och USB högtalare med vatten och RGB.

Någon som är intresserad och kan hämta upp det i Jönköping på Rosenlund?

Tack!

OBS: Jag önskar att det hämtas hos mig, och kan någon tänka sig ta allting så går den först i kön!!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

ARCTIS5 HÖRLURARNA PLS.

Min jävligt gamla kraken ger iväg sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

ARCTIS5 HÖRLURARNA PLS.

Min jävligt gamla kraken ger iväg sig

Noterar! Det är upphämtning som gäller, och jag väntar in ifall någon är intresserad av fler saker och kan tänka sig ta rubbet. Då går denne först i kön.

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Tar gärna chassit, och även tangentbordet om ingen annan är intresserad? Kan hämta upp under morgondagen, eller närhelst det passar...

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x | ASUS ROG STRIX B550-F GAMING |
HyperX Fury DDR4 2x16GB@3600MHz CL17 | ASUS TUF RTX 3060 Ti

Permalänk

Tja, tar gärna chassit om det finns kvar, kan hämta det i Jönköping

Permalänk
Medlem
Skrivet av moloko:

Tar gärna chassit, och även tangentbordet om ingen annan är intresserad? Kan hämta upp under morgondagen, eller närhelst det passar...

Skickar dig ett PM!

Skrivet av RomeoLundmark:

Tja, tar gärna chassit om det finns kvar, kan hämta det i Jönköping

Kollar med killen ovanför först då han skrev tidigare, annars återkommer jag till dig!

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Asus TUF 3080 Ti | Ryzen 5600X | 16GB DDR4 | B550-i Strix | Corsair SF750 | SSUPD Meshlicious | Kraken X53