Permalänk
Medlem

Inet presentkort

Hej!
Fick ett presentkort från inet på ett värde av 1490:- pga en reklamation då dem inte kunde ge mig en ersättningsprodukt(utgången socket på moderkort). Vill därför sälja presentkortet. Släpper det för 1350 (140 kr billigare). Passa på du som ska beställa därifrån att spara in en slant. Giltigt t om 2024-08-10. Finns i mailformat och printas/vidarebefodrar mailet med alla koder vid köp. Personlig info kan ges ut vid ev affär. Betalning via swish
Mvh Haloea

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Varför tog du inte bara pengar tillbaka vid återköpet istället för presentkort? Eller betalade du med presentkort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

Varför tog du inte bara pengar tillbaka vid återköpet istället för presentkort? Eller betalade du med presentkort?

Grejen är att jag byggde ihop datorn för två år sedan. 3 års garanti på mobot. Den la av så jag skickade ju in det till dem på garanti. Då så fick jag till svar att moderkortet var trasigt men en skruv hade suttit lite hårt och gjort något märke. Men eftersom det inte skulle påverkat så blev det goodwill istället… Därför fick jag inte pengarna tillbaks.

Permalänk
Medlem

Intresserad, men hinner inte styra ihop köpet innan onsdag, så om den finns kvar då tar jag nog den. Ingen stress om nån annan hinner köpa den innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Intresserad, men hinner inte styra ihop köpet innan onsdag, så om den finns kvar då tar jag nog den. Ingen stress om nån annan hinner köpa den innan.

Ok! Återkommer på onsdag i pm om ingen köpt den innan

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag tar den gärna. pm’a mig så löser vi detaljerna

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad