PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kahlandriel:

Ok gött
Var det sms du fick?
Du kanske man kan ha tur imorgon 🤔

Fick ett samtal vid 17:30 tiden. Trodde det var den vanliga telefonförsäljaren så det var mest tur att jag ens svarade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kahlandriel:

Någon som hört något om PS5 från mediamarkt som gick att beställa den 16e mars?

mediamarkt i svågertorp malmö fick in sin last igår, så blir kanske utdelning idag

Permalänk
Medlem

Finns de nån av er som beställde ps5an från Elgiganten i början av mars som inte fått sina än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryno88:

Finns de nån av er som beställde ps5an från Elgiganten i början av mars som inte fått sina än?

Jag fick sms nu om nytt leveransdatum imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Jag fick sms nu om nytt leveransdatum imorgon

Jo ja fick de ja också. Men eftersom de är 3 nya leveransdatumet jag får så är ja väldigt skeptisk att de skulle komma imorgon.

Har en svag känsla att man får vänta ett par veckor till.

Permalänk
Skrivet av Kahlandriel:

Någon som hört något om PS5 från mediamarkt som gick att beställa den 16e mars?

Beställde ett ex i butik 3/2 (Växjö)
Lyser fortfarande med sin frånvaro….

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryno88:

Jo ja fick de ja också. Men eftersom de är 3 nya leveransdatumet jag får så är ja väldigt skeptisk att de skulle komma imorgon.

Har en svag känsla att man får vänta ett par veckor till.

Äh, jag hoppas på att det är nu det händer. Beställde precis Gran Turismo för jag blev så taggad 🙄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Jag fick sms nu om nytt leveransdatum imorgon

Skrivet av Ryno88:

Jo ja fick de ja också. Men eftersom de är 3 nya leveransdatumet jag får så är ja väldigt skeptisk att de skulle komma imorgon.

Har en svag känsla att man får vänta ett par veckor till.

Även jag fick besked om leverans imorgon. Men det är ju också 1:a april idag så…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malekg:

mediamarkt i svågertorp malmö fick in sin last igår, så blir kanske utdelning idag

Har inte fått nåt sms. Har du?

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stormtrooper:

Även jag fick besked om leverans imorgon. Men det är ju också 1:a april idag så…

Leveransen kommer idag för mig enligt hemsidan. Kan inte kontakta de på helger så är väldigt skeptisk om det kommer idag eller inte, börjar bli lite trött på de.

Permalänk
Medlem

Är det någon som fick sitt PS5 första April? Alltså från Elgiganten

Permalänk
Medlem
Skrivet av MizoT:

Är det någon som fick sitt PS5 första April? Alltså från Elgiganten

Nej fick ingen blev framflyttat tills idag. Men har inte fått några uppgifter att de ena är på väg. Så är väldigt skeptisk till att kommer.
Borde ju snart kunna anmäla dom till konsumentverket........

Och ja trött de blev man redan första gången dom flyttade fram datumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryno88:

Nej fick ingen blev framflyttat tills idag. Men har inte fått några uppgifter att de ena är på väg. Så är väldigt skeptisk till att kommer.
Borde ju snart kunna anmäla dom till konsumentverket........

Och ja trött de blev man redan första gången dom flyttade fram datumet.

De måste ju kunna ge någon sorts info angående leveranserna idag. Postombudet som den ska levereras till stänger 15 idag för mig iaf. Så när fan kommer den? Man tror ju inte ens längre på de datumen de säger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MizoT:

De måste ju kunna ge någon sorts info angående leveranserna idag. Postombudet som den ska levereras till stänger 15 idag för mig iaf. Så när fan kommer den? Man tror ju inte ens längre på de datumen de säger.

Ja nej prata med dom igår. Och enligt han ja pratade med så väntar dom på info från huvudkontoret.
Så tror inte ens dom vet själv när dom kan levera dom.

Nej man ska nog ta allt dom säger med en nypa salt för ingenting stämmer tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryno88:

Ja nej prata med dom igår. Och enligt han ja pratade med så väntar dom på info från huvudkontoret.
Så tror inte ens dom vet själv när dom kan levera dom.

Nej man ska nog ta allt dom säger med en nypa salt för ingenting stämmer tyvärr.

Konstigt för att när jag pratade med de så sa de att jag skulle få PS5an idag. Säljaren sa att alla leveranser skickas 2 April….

Permalänk
Medlem
Skrivet av MizoT:

Konstigt för att när jag pratade med de så sa de att jag skulle få PS5an idag. Säljaren sa att alla leveranser skickas 2 April….

Haha ja du..som vanligt att dom säger olika saker till alla 🤣🤣

Permalänk
Skrivet av Malekg:

mediamarkt i svågertorp malmö fick in sin last igår, så blir kanske utdelning idag

Jag köpte 15e februari från svågertorp. Fortfarande ingenting

Permalänk
Medlem

Hej! Är det någon som vet när elgiganten får in fler PS5or i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av malkocoglu571:

Jag köpte 15e februari från svågertorp. Fortfarande ingenting

Omg! Kan då glömma att jag får i April då.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantz3n:

Har inte fått nåt sms. Har du?

nop still nothing, har även betalat full pris

Permalänk
Skrivet av Frantz3n:

Omg! Kan då glömma att jag får i April då.

Man vet aldrig. Säljaren sa att du får om 3 veckor. Jag var där i fredags, sa han "snart du får en " men de vill inte ge någon tid. Sista leveransen var 12e mars. De hade då 28 st i butiken. Folk som har förbokat fick 21 st och just nu finns det 7 kvar i butiken och väntar på sin kund för upphämtning. Hoppas vi alla snart får en

Permalänk
Medlem
Skrivet av malkocoglu571:

Man vet aldrig. Säljaren sa att du får om 3 veckor. Jag var där i fredags, sa han "snart du får en " men de vill inte ge någon tid. Sista leveransen var 12e mars. De hade då 28 st i butiken. Folk som har förbokat fick 21 st och just nu finns det 7 kvar i butiken och väntar på sin kund för upphämtning. Hoppas vi alla snart får en

Säljaran sa till mig cirka 2 veckor. Men han va väldigt ung! Kanske nästa vecka 🙏 Återkoppla gärna om du fått mer info.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk

Någon som bokad i mediamarkt heron city den 16 mars och fått sin?

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta nämnts eller gäller fortfarande men.
https://www.webhallen.com/se/campaign/9331-PlayStation-5-med-...

Permalänk
Skrivet av Jimmiq:

Vet inte om detta nämnts eller gäller fortfarande men.
https://www.webhallen.com/se/campaign/9331-PlayStation-5-med-...

Vet inte om detta stämmer, när jag var på Webhallen i Malmö så sa han i kassan att man inte kunde boka någon PS5 i butik, för kön blev så lång så de kommer aldrig få in tillräckligt många PS5 till alla i kön... han sa att man bara kunde boka över nätet den minuten de finns där innan de är fullbokade.

Permalänk

Nån som hört nåt mer från Elgiganten eller som fått sin PS5 idag?

Permalänk
Skrivet av Ankanspelar:

Nån som hört nåt mer från Elgiganten eller som fått sin PS5 idag?

Chattade med kundservice idag som sa att de för tillfället inte har någon mer information från de som styr specialutskick av ps5 och att dom väntar på att få status av sony om utskicket..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ankanspelar:

Nån som hört nåt mer från Elgiganten eller som fått sin PS5 idag?

Chattade med dem imorse och de verkade fortfarande har problem med leverans…🥲

Permalänk
Avstängd

Upplagd igen hos Webhallen men går ej beställa.

Permalänk
Medlem

El giganten ringde mig idag och sa att dom ska leverans ut i veckan och att ja nu ska vänta på kolli nr från Bring.
Så vi får väl se ifall dom kan hålla det.