Vilken 27-32" 4k 144hz är "bäst"? Brist på dessa?

Permalänk
Medlem

Vilken 27-32" 4k 144hz är "bäst"? Brist på dessa?

27-32" 4K asus, acer och LG med 144 hz finns bokningsbara hos butikerna men ingenting i lager någonstans? Är det pga. corona de inte finns i lager eller har efterfrågan kontra åtgång varit för stor och de har gått åt som smör i solsken?
Vart kan jag hitta mera info om dessa, finns det någon sida för bildskärmar?
När förväntas de komma in?
Vad är nästa steg för framtiden, bör jag vänta?

Har lagt en budget på ca: 10'000, vilken är bäst?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

27-32" 4K asus, acer och LG med 144 hz finns bokningsbara hos butikerna men ingenting i lager någonstans? Är det pga. corona de inte finns i lager eller har efterfrågan kontra åtgång varit för stor och de har gått åt som smör i solsken?
Vart kan jag hitta mera info om dessa, finns det någon sida för bildskärmar?
När förväntas de komma in?
Vad är nästa steg för framtiden, bör jag vänta?

Har lagt en budget på ca: 10'000, vilken är bäst?

Delays beor på Covid-19 och att någon komponentfabrik brunnit om jag inte missminner mig.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

Vilken som är bäst beror på dina behov, det som är bäst för en karriär inom esport är nog inte bäst för en cinemast osv Handlar det om ren bildkvalité så finns det nog inget idag som uppfyller kraven somn slår Asus PQ27 eller Acers X27 även fast dom har några år på nacken.