PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av adfactory:

Fick köpa en standard via utlottning, har tänk att sälja till bättre behövande, men sonen sa stopp, antingen vill han behålla PS5:an eller om vi kan byta den mot en Series X, vilket han helst vill ha.

Bytt och klart! Series X-en står nu och svettas med sina föregångare i gamerummet

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem

Någon som har info om ett ps5 drop?

Permalänk
Medlem

Jag kan inget om Instagram, måste man anmäla sig på något sätt för att vara med i Elgigantens dragning eller räcker det med att följa kontot? På butiken står det bara följ Instagram för mer information men ser där ingen information om det alls.

Permalänk
Skrivet av Pyoko:

Jag kan inget om Instagram, måste man anmäla sig på något sätt för att vara med i Elgigantens dragning eller räcker det med att följa kontot? På butiken står det bara följ Instagram för mer information men ser där ingen information om det alls.

När det väl blir utlottning så skrivs det om det här i tråden och någon brukar vara snäll och länka. Man behöver inte följa deras Instagram.

Permalänk
Medlem

Någon som har info om ett ps5 drop?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gokonen:

Någon som har info om ett ps5 drop?

Snälla rara. Nu har du ställt samma fråga 4 ggr. Anledningen till att du inte får ett svar är rätt enkelt. HUR ska vi veta när det släpps mer PS5or? Vi kan lika lite som du se in i framtiden. Om det däremot släppts eller Elgiganten t ex går ut med tävling skrivs det här. Vilket du lätt kan se om du bara läser lite av de senaste sidorna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wescan:

Snälla rara. Nu har du ställt samma fråga 4 ggr. Anledningen till att du inte får ett svar är rätt enkelt. HUR ska vi veta när det släpps mer PS5or? Vi kan lika lite som du se in i framtiden. Om det däremot släppts eller Elgiganten t ex går ut med tävling skrivs det här. Vilket du lätt kan se om du bara läser lite av de senaste sidorna

För det första så brukar företagen ge ut info till deras personal om när det släpps ps5, som tex NetonNet gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gokonen:

För det första så brukar företagen ge ut info till deras personal om när det släpps ps5, som tex NetonNet gör.

Och för det andra..?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zleikir:

Och för det andra..?

väntar också på hans andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av daggern:

väntar också på hans andra.

Ok

Permalänk
Medlem
Skrivet av zleikir:

Och för det andra..?

EXEDE

Permalänk
Medlem

Bra många nyregistrerade medlemmar som leachar den här tråden för att nästan kräva hjälp och information 😂 Många här inne som hjälpt vänner, familj och andra sweclockersanvändare. Och som grupp har vi nog lyckats få tag på ett stort antal enheter. Vilket är superkul! Men när nyreggade kommer in och deras första inlägg är ett i typ med "snälla ge mig" så känner jag bara "nej, inte dig". =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av nnevynn:

Bra många nyregistrerade medlemmar som leachar den här tråden för att nästan kräva hjälp och information 😂 Många här inne som hjälpt vänner, familj och andra sweclockersanvändare. Och som grupp har vi nog lyckats få tag på ett stort antal enheter. Vilket är superkul! Men när nyreggade kommer in och deras första inlägg är ett i typ med "snälla ge mig" så känner jag bara "nej, inte dig". =P

Ja det verkar vara väldigt vanligt förekommande. Samtidigt så är det väl bra med nya medlemmar men tvivlar på vi ser dom igen sen 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gokonen:

För det första så brukar företagen ge ut info till deras personal om när det släpps ps5, som tex NetonNet gör.

För det sista... Så brukar väl det vara så att den personal som får infon - inte får snacka om det. Tänker att man är nog mån att inte information kommer ut, så någon form av yppandeförbud finns nog för den personal som vet.

Permalänk
Medlem

kan tänkta mig att det kommer något släpp nästa vecka för det brukar komma släpp i början av månads skiftena och elgiganten har väldigt snart en utlottning genom instagram . och någon här sa att V17 kommer det komma fler ps5 på media markt. håll ut så får vi starta en ny grupp sen och börja lira tillsamans och ordna tuneringar osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av maac4545:

kan tänkta mig att det kommer något släpp nästa vecka för det brukar komma släpp i början av månads skiftena och elgiganten har väldigt snart en utlottning genom instagram . och någon här sa att V17 kommer det komma fler ps5 på media markt. håll ut så får vi starta en ny grupp sen och börja lira tillsamans och ordna tuneringar osv

Yes sir.... bara positive tänke. Jag hoppas att alla som letar efter sin konsolen kommer att få tåg.
isf jag är en av de.
sist och inte minst, tackar alla sweclockanvändare som tar sin tid att post-a info om släppningar! Tack tack tack tack!

Permalänk

Hur: hämta i butik
Var: Webhallen Hötorget
När: 13/09/2020
Modell: SE/disk
Status: Hämtade idag 5/04/2021

Permalänk
Medlem

Var: Webhallen
Beställd: 2020-09-16
Modell: SE
Status: Finns att hämta (2021-04-05)

Permalänk
Medlem

Man kan köpa ps5 på cyberphoto's hemsida. Dock så står det "okänd levernanstid". Ska man vänta eller lägga en beställning där?

Permalänk
Skrivet av Gokonen:

Man kan köpa ps5 på cyberphoto's hemsida. Dock så står det "okänd levernanstid". Ska man vänta eller lägga en beställning där?

Det har varit så länge, gissar att det är lång kö på den sidan pga det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gokonen:

Man kan köpa ps5 på cyberphoto's hemsida. Dock så står det "okänd levernanstid". Ska man vänta eller lägga en beställning där?

Tycker helt klart du ska lägga order där, jag själv har lagt beställning på 3 olika återförsäljare och så fort SE dyker upp från någon avbokas de andra. Tips! Ta alltid 14 dagar betalning efter leverans så slipper du lägga ut cash.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coolside:

Tycker helt klart du ska lägga order där, jag själv har lagt beställning på 3 olika återförsäljare och så fort SE dyker upp från någon avbokas de andra. Tips! Ta alltid 14 dagar betalning efter leverans så slipper du lägga ut cash.

Vilka har du lagt bokning på?

Permalänk
Skrivet av Gokonen:

Man kan köpa ps5 på cyberphoto's hemsida. Dock så står det "okänd levernanstid". Ska man vänta eller lägga en beställning där?

Här kan du boka en

https://www.spelbutiken.se/produkt/playstation-5-console-825g...

Permalänk
Medlem

7300kr känns lite mycket. Då väntar jaga hellre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gokonen:

7300kr känns lite mycket. Då väntar jaga hellre

Dom skickar dock med en extra handkontroll för priset av 1300 kr

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Inaktiv

Mottagen order från Inet

Hur: Online
Var: Inet
När: 2020-09-15
Modell: Sony Playstation 5 Digital Edition
Status: Upphämtad i butik 2021-04-06

Permalänk
Medlem

ingen beskrivning om det DE eller disc Edition

Hej, jag tänkte att kommentera det fanns ingen beskrivning i den sidan om det är Disk eller Digital Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sne4ky:

Hej, jag tänkte att kommentera det fanns ingen beskrivning i den sidan om det är Disk eller Digital Edition

Om du kollar så ser du på bilden är det en diskversion, och priset tyder även på det.

Permalänk

Tipsade en kompis om denna som ändå skulle köpa en extra handkontroll. Konsolen är tydligen redan på väg nu till honom nu, han tackar för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av swifter87:

Tipsade en kompis om denna som ändå skulle köpa en extra handkontroll. Konsolen är tydligen redan på väg nu till honom nu, han tackar för tipset!

När beställde han?