MacBook Pro med T2 chip, fungerande men inte snygg.

Permalänk
Medlem

MacBook Pro med T2 chip, fungerande men inte snygg.

Hej,

Som annonsen antyder är jag på jakt efter en MacBook Pro med T2 chip. Alltså en hyfsat ny. Jag måste ha det i jobbet för att uppfylla en del krav på hårdvara.

Datorn måste inte ha bra batteritid, eller vara i gott skick. Den kan ha bulor, repor, etc. Bara den fungerar, även skärmen.

Show me what you got, så diskuterar vi pris.

Jag kan även tänka mig att datorn skickas från andra län och städer.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Jag har en Macbook Pro 15" från 2018 som jag kan tänka mig att sälja. Det är dock i gott skick och har varken bulor eller repor, men om det ändå är intressant så kan du skicka ett PM så kan vi se om vi kan komma överens om ett pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av axelpaxel:

Hej! Jag har en Macbook Pro 15" från 2018 som jag kan tänka mig att sälja. Det är dock i gott skick och har varken bulor eller repor, men om det ändå är intressant så kan du skicka ett PM så kan vi se om vi kan komma överens om ett pris.

Hej!

Det är förmodligen utom min gräns då. Jag vill komma undan billigt tills Apple släpper sina nästa M1. Alternativet är att jag behåller min andra dator istället för att kränga den.

Tack ändå!

Permalänk
Skrivet av traebit:

Hej!

Det är förmodligen utom min gräns då. Jag vill komma undan billigt tills Apple släpper sina nästa M1. Alternativet är att jag behåller min andra dator istället för att kränga den.

Tack ändå!

Jag förstår, gissade det. Hoppas att du hittar något på annat håll!