Permalänk
Medlem

Kinnarps 8000 kontorsstol

Hej,

Säljer en brutalt bra Kinnarps 8000 kontorsstol. Några år på nacken, men i mycket gott skick. Alla funktioner fungerar till 100%. Massor med justeringsmöjligheter - sittdjup, sitthöjd, armstöd, rygglutning, gungning etc. Några få mindre ställen där tyget är aningen slitet (se bilder). Är du trött på billiga "gamingstolar" så är detta något för dig

Nypris runt 8000.

Endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en likadan i blått tyg som snart är drygt 20 år gammal och trots att jag kan sitta uppemot 20 timmar i den ibland så är den i nästan samma skick som när den var ny, en fruktansvärd bra kvalité helt enkelt. Jag kan varmt rekommendera denna stol för vem som helst, kan tipsa om Blocket för att se hur mycket man för betala för en dylik stol.

Max 2500:- skulle jag se som ett vettigt pris

Permalänk

Bjuder 1000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Jag har en likadan i blått tyg som snart är drygt 20 år gammal och trots att jag kan sitta uppemot 20 timmar i den ibland så är den i nästan samma skick som när den var ny, en fruktansvärd bra kvalité helt enkelt. Jag kan varmt rekommendera denna stol för vem som helst, kan tipsa om Blocket för att se hur mycket man för betala för en dylik stol.

Max 2500:- skulle jag se som ett vettigt pris

Håller med. Grymt kvalité helt enkelt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoggaforfan:

Bjuder 1000:-

Bud noterad, men dessvärre föär lågt.
Inser att jag kanske var otydlig i annonsen. Men för att förtydliga - Stolen kostar 1500 eller högsbjudande.
Allt gott!

Permalänk
Medlem

Hej,
Då går jag in på 1500 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mev:

Hej,
Då går jag in på 1500 kr.

Toppen - Bud noterat!
Jag stänger budgivning när helgen är över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mev:

Hej,
Då går jag in på 1500 kr.

Då inga andra bud inkommit så är stolen din! PMa mig så tar vi det därifrån!

Allt gott,
Peter