Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av SanTeoX:

Det där var ju en intressant hub. Var köpte du den?

https://www.amazon.de/-/en/APANAGE-Transfer-Charger-Active-Si...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Blev en sån här på BF.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

2 olika beställningar.

Nya, eller i det här fallet extra lurar som kommer att användas i VR sammanhang. Mycket lättdrivna men inte lika bra som hemmets referensljud från AKG K273 Pro.

Cyberpunk 2077, no introduction required
https://i.imgur.com/VWJv8iX.jpg

Aha... från Inet? Jag fick också en colastång! mmmm

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yamato:

Aha... från Inet? Jag fick också en colastång! mmmm

Japp, bästa smaken Äter sällan sockrigt men här gör jag undantag!

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Jagade rea på ny mobiltelefon för att ersätta min S7 under Black Week. Jag hade tänkt mig S10e, som inte sänktes alls.
Lyckades få tid att klämma på en S20 4G på Black Friday-eftermiddagen, för att se om jag kunde leva med den extra centimetern i höjd och kom fram till att det skulle funka. Glad i hågen satte jag mig i bilen och började kolla var den fanns kvar i lager för rea-priset och då var den slut typ överallt...

...men jag fortsatte att kolla prisjakt då och då och några dagar senare hade Inet den listad igen på reapris, men beställningsvara 6-8 dagar, så jag slog till. Jag var orolig för att det bara var något fel i systemet eftersom produkten hade utgått när jag hade lagt min beställning, men jag fick den och efter bara 2 dagar! Wheee

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

2 dagar ifrån att det blir 3 månader så dyker det upp

Så nu måste jag fortsätta med installation av allt på datorn

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Idag levererades ett paket.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Spännande.
Har själv sneglat på en sån.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahla:

Spännande.
Har själv sneglat på en sån.

Verkligen, tänkte skaffa model o för ett år sen, men då sa ja till mig själv att ja ville ha den i trådlöst, o ett år efter så släpptes det en, så då var jag tvungen att skaffa mig en.

Använder den just nu i COD Cold war, Och de är den skönaste musen jag har använt i FPS. Musen är robust, inget som knakar eller vobblar, dom har tagit till sig kritiken från vanliga model O som hade ganska många problem, men denna rekommenderar ja varmt av det lilla ja använt den hittills

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av sINsen:

Verkligen, tänkte skaffa model o för ett år sen, men då sa ja till mig själv att ja ville ha den i trådlöst, o ett år efter så släpptes det en, så då var jag tvungen att skaffa mig en.

Använder den just nu i COD Cold war, Och de är den skönaste musen jag har använt i FPS. Musen är robust, inget som knakar eller vobblar, dom har tagit till sig kritiken från vanliga model O som hade ganska många problem, men denna rekommenderar ja varmt av det lilla ja använt den hittills

Den ser riktigt spännande ut för mig som verkar ha en fetisch över att bunkra på mig spelmöss och musmattor. Hur står den sig prestandamässigt både gällande sensor och trådlös teknik jämfört med dagens benchmark numero uno gällande trådlösa spelmöss - Logitech G Pro Wireless (alt. någon annan trådlös Logitech med Hero-sensor som använder sig av 2.4 GHz-bandet, tex G403 Wireless, G703 Wireless)?

Senaste musmattan jag köpte blev en Glorious PC Gaming Race 120 x 60 x 0,3cm och ska jag vara ärlig är jag långt ifrån imponerad. Känns som en ganska billig no-name musmatta från Wish, nästan. Ska nog försöka få tag på en Nitro Concepts XXXL-matta härnäst och se om den har storleken i kombination med den känsla som många av ASUS musmattor erbjuder (Sheath, Cerberus, Scabbard) som jag gillar starkt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Den ser riktigt spännande ut för mig som verkar ha en fetisch över att bunkra på mig spelmöss och musmattor. Hur står den sig prestandamässigt både gällande sensor och trådlös teknik jämfört med dagens benchmark numero uno gällande trådlösa spelmöss - Logitech G Pro Wireless (alt. någon annan trådlös Logitech med Hero-sensor som använder sig av 2.4 GHz-bandet, tex G403 Wireless, G703 Wireless)?

Senaste musmattan jag köpte blev en Glorious PC Gaming Race 120 x 60 x 0,3cm och ska jag vara ärlig är jag långt ifrån imponerad. Känns som en ganska billig no-name musmatta från Wish, nästan. Ska nog försöka få tag på en Nitro Concepts XXXL-matta härnäst och se om den har storleken i kombination med den känsla som många av ASUS musmattor erbjuder (Sheath, Cerberus, Scabbard) som jag gillar starkt.

Efter att ha spelat några game med nya musen så är jag verkligen imponerad, den nya Bamf sensorn har en väldig precision och helt underbar att spela med, ja hade innan en steelseries rival 650, och denna är mycket skönare i snabba fps spel då den väger in på 69g istället för 121g, bra glid på min musmatta, kör en rox strix matta:)

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Köpte ett Steelseries Arctis Pro wireless på Black friday men har alldeles för stort huvud. Noterade att när jag testade att lägga kuddarna från mitt tidigare PC360 i dom istället att det funkade mycket bättre. Så eftersom jag tror att jag gillar övrigt med detta headset så beställde jag två olika ersättningskuddar; Brainwavz Hybrid Memory Foam och Geekria Comfort Velour. Viss skillnad mot original:

https://i.imgur.com/JFWkOYA.jpg
Original - Brainwavs - Geekria

https://i.imgur.com/8i9DJfZ.jpg
Geekria - Brainwavs

https://i.imgur.com/1RTZDDS.jpg
Geekria - original - Geekria.

Det ska bli spännande. Börjar med Geekria. Rent spontant verkar det funka, men ska ge det någon vecka.

Intressant! Köpte nyligen ett par Brainwavz XL Microsuede till mina AKG 612:or. Dels för att mina gamla original var så sunkiga men också för att Brainwavz är tjockare. Så är mycket nyfiken på vilka du gillar bäst av dina Brainwavz och Geekria

Kikade på Dekoni och Yaxi också, men de är ju ärligt ganska dyra...

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem

Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI

Jäklar anamma (citerar Kapted Haddock), det är kul när ett inköp överträffar ens förväntningar med råge.

Jag är inte ny när det gäller dammsugarrobotar, hade den första som existerade nämligen Electrolux Trilobite och den funkade sådär. Den åkte mest på måfå men fick upp trots det rätt mycket skräp. Dessvärre var den extremt högljudd och rätt klumpig så den kom inte åt överallt som typ under soffan.

Spola fram 15 år och kolla in de teknologiska framstegen, jag ger Er Ecovacs Deebot Ozmo T8 AIVI, jag gav 6 495:- på Black Friday. Har bara kört den några dagar och inte testat funktionen som skurar golvet med vatten. Jag köpte den för att jag med tre katter är så otroligt trött på att ständigt dammsuga. Katthår och kattsand är ett elände...

Hur ska jag kort och koncist sammanfatta? Så här: roboten är överdjävligt bra! Den gör vid första körningen en karta över lägenheten där den märker ut alla hinder och har sedan hela tiden denna karta i bakhuvudet i alla kommande städningar. Jag känner noll anledning att övervaka den, då allt bara flyter på. Ser fram emot att dra ner mina manuella dammsugningar från typ fem dagar i veckan till en dag i veckan. Tar roboten runt en timma att fixa min lägenhet på 75 kvm, just nu när jag skriver detta jobbar den på.

Mina tre katter var första dagen helt fixerade vid de två borstarna som sticker ut fram men det gick rätt kvickt över och nu betraktar de roboten som ett normalt inslag i vardagen.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Intressant! Köpte nyligen ett par Brainwavz XL Microsuede till mina AKG 612:or. Dels för att mina gamla original var så sunkiga men också för att Brainwavz är tjockare. Så är mycket nyfiken på vilka du gillar bäst av dina Brainwavz och Geekria

Kikade på Dekoni och Yaxi också, men de är ju ärligt ganska dyra...

Jag tycker helt klart bättre om Geekria. Men det kan vara en vanesak också. Jag har kört dom sen jag skrev inlägget, men testade igår Brainwavz en stund, men upplevde att dom var för hårda. Så jag har bytt tillbaka igen. Dock så skulle jag nog faktiskt vilja ha smalare kuddar så dom inte sitter lika tight, och större hål för öronen. Vet inte om det är något som finns.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Fick mitt cyberpunk2077 idag lite större paket en vad jag trodde

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Jag tycker helt klart bättre om Geekria. Men det kan vara en vanesak också. Jag har kört dom sen jag skrev inlägget, men testade igår Brainwavz en stund, men upplevde att dom var för hårda. Så jag har bytt tillbaka igen. Dock så skulle jag nog faktiskt vilja ha smalare kuddar så dom inte sitter lika tight, och större hål för öronen. Vet inte om det är något som finns.

Ja Brainwavz är rätt hårda har jag också upplevt. Ska kika närmre på Geekria då, får tacka för tipset

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Inaktiv

Lite uppgradering nu.

Från 8GB 2666MHz ram till 20GB 3200MHz ram.
4GB är lött på moderkortet.

Och sen från 256GB m2 till 1TB m2.

Permalänk
Medlem

Ett par nya löparskor blev det idag.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av hellmix:

Men va... fick du inte ens en dator i det paketet, det hade ju räckt med ett mail med en kod för spelet.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Har länge varit snål på en curved skärm, men kunde inte gå från 27, till curved 27.
Så blev en Gigabyte g34wqc. Intressant med ultrawide

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Rekordmedlem

Är det ett sammanträffande att det är ett streck mitt i bilden ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Är det ett sammanträffande att det är ett streck mitt i bilden ?

Menar du kvadraten? så hör det till spelet. Nya skärmen är felfri vad jag hunnit se

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

Så stor paket, ändå är det nedladdning som gäller för att få spelet.
De vet hur det ska paketeras.

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk

Usch.. mycket grejer detta år, detta är vad jag har kvar kartong till iallafall.

Permalänk
Moderator
Moderator
Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Eftersom inga datordelar finns i lager får jag väl skruva med denna 250 2-takt från 2004 under mellandagarna istället

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

bästa tröjan haha fick en massa minnen nu av serien

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av SimpanDirr:

https://forumbilder.com/images/2020/12/11/18DBF583-AFA8-4E95-AFBB-2C60910B5F53.jpg
https://forumbilder.com/i/rqF6

Eftersom inga datordelar finns i lager får jag väl skruva med denna 250 2-takt från 2004 under mellandagarna istället

Varför fungerar aldrig IMG inklistringen för mig, provat med 4st olika sidor.

Du har försökt länka en url till en websida som bildlänk, inte till själva bildfilen som man måste.
Jag har korrigerat din länkning så förhoppningsvis ska det fungera nu.
Edit: Fast du envisas med att redigera om ditt inlägg och förstöra min fix haha.

Skrivet av CubaCola:

bästa tröjan haha fick en massa minnen nu av serien

Japp den äger, även om allt bröd är slut.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Varantv😍❤❤

Permalänk
Medlem

Flyttade in i ett relativt nybyggt lägenhetshus tidigare i år(april), byggdes 2015. I köket fanns allt framdraget för diskmaskin, men istället för att hyresvärden skulle koppla in en diskmaskin så hade dom satt ett skåp där, och ville man ha en fullstor sådan var man tvungen att kapa i listen och i sidan av skåpet. Så när en bänkdiskmaskin dök upp på marketplace för 200kr slog jag till snabbt.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production