Permalänk
Medlem

Pokémon Go - Go-tcha

Började med Pokemon Go igen som en aktivitet på sommaren och hittils har det varit förvånadsvärt trevligt. Så trevligt så strävan till att bli bäst och catch em har lätt till att såklart utnytja teknik till all fördel. Och tänker att det måste finnas massor med olika auto catchers wristband och bollar som bara ligger i byrålåderna.

Produkten jag är mest intreserad av är DATEL Pokemon Go Gotcha Wrist Band men andra är också intresanta speciellt om det är brist på Datelbanden.

Hit me up med vad ni har så kan vi säkert komma överäns

Någon annan som också har börjat med pokemon go 2020?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Offtopic, men du vet att det finns botar som imiterar en person som går och samlar på pokemons?
Botar som kan placeras var som helst i världen (Central Park i new york är poppis eftersom det finns extremt många pokemons stops där).

När man ser hur en sån bot funkar så tappar man helt lusten av att spela själv.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem

@Savage_Gray: har inte sätt en sån bot nej men back in the days så var det vanligt med att lura sin gps att man var någon annanstans så jag kan tänka mig hur dem fungerar. Det är ibland en väldigt tunn linje mellan att utnyttja alla tänkbara medel för att ta sig fram och rent av fusk. Själv tycker jag det är väldigt "satisfying" dom gångerna man inser att man lyckas lura ett spel "utan att då involvera vad jag anser vara fusk" i detta fall så säljer Nintendo åtminstånde en auto catcher. Jag tror inte att jag kommer stanna länge i poketräsket men medans jag är här vill jag vara så effektiv som möjligt