Permalänk

Internet är blockerat-Linksys

Hej!
Jag har ett problem, Försöker surfa på Chrome men det bara laddar kollar då om jag är ansluten till internet vilket jag är men på internet ikonen är det ett "Kryss" eller X över.
Står sedan "logga in på nätverket" trycker där och kommer då till en ny sida men den här texten

"Åtkomsten till internet är blockerad just nu. Om du vill ansluta till internet loggar du in och ändrar inställningarna föräldrakontrollen för den här enheten"
Vad betyder detta väldigt tacksam för svar
Mvh Sigge

Permalänk
Medlem
Skrivet av sixten jonsson:

Hej!
Jag har ett problem, Försöker surfa på Chrome men det bara laddar kollar då om jag är ansluten till internet vilket jag är men på internet ikonen är det ett "Kryss" eller X över.
Står sedan "logga in på nätverket" trycker där och kommer då till en ny sida men den här texten

"Åtkomsten till internet är blockerad just nu. Om du vill ansluta till internet loggar du in och ändrar inställningarna föräldrakontrollen för den här enheten"
Vad betyder detta väldigt tacksam för svar
Mvh Sigge

Att föräldrakontrollen är aktiv i routern och blockerar din åtkomst till Internet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 3600 | RAM: 16GB (2x8GB) Crucial | MB: Gigabyte B550M AORUS PRO-P | GPU: RX 6700XT MERC 319 | Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | SSD: Gigabyte NVMe 1TB | Monitor: LG 27GN800 | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Garuda Linux

Steam Deck har tagit över datorn :)

Permalänk

Det betyder att det är dags att sova.

Mvh, Dina föräldrar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske ingen dum ide att sätta på sig själv....?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Kanske ingen dum ide att sätta på sig själv....?

Jag hoppas det var en misslyckad formulering om att det vore bra att slå på funktionen för egen del?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Jag hoppas det var en misslyckad formulering om att det vore bra att slå på funktionen för egen del?

Skickades från m.sweclockers.com

OMG! Nu ser jag hahaha!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

OMG! Nu ser jag hahaha!

Haha, jo tyckte det lät lite olikt dig att skriva så 😋

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood