PermalÀnk
Medlem
●

Ska troligen dricka sprit tills jag slocknar och dagen dÀrpÄ klaga pÄ mitt dumma val.

PermalÀnk
Medlem
●

@220volt: lika hÀr fast med 3 katter

Visa signatur

Coolermaster Elite 120 med Gigabyte E350N
Coolermaster Stacker AMD Athlon 4400
Dator 3+ En himla massa gamla macar

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sitter hemma och dricker Öl & Lirar Starcraft.
Är för gammal för att dra ut och hĂ€rja.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

PermalÀnk
Medlem ★
●

Firar i Åres pissvĂ€der. Pajat ryggen för första gĂ„ngen i livet, sĂ„ fick stanna i stugan idag - tydligen ingen förlust i och med att typ alla liftar var stĂ€ngda pga skitvĂ€dret - men imorrn Ă€r det förhoppningsvis bra nog för att kunna Ă„ka pĂ„ Voltaren iaf

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par vÀrdefulla sekunder av ditt liv pÄ att lÀsa denna fullstÀndigt poÀnglösa signatur!

PermalÀnk
Medlem ★
●

I min ensamhet, pÄ gymmet. Vilar inför dagens andra pass.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

PermalÀnk
Medlem
●

Med min snopp!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

En av mina nÀrmaste vÀnner gick precis bort, sÄ blir inte sÄ mycket firande i Är.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

PermalÀnk
Medlem ★
●

Funderar pÄ att dra till syntax error i Stockholm efter middagen. Om nÄgon annan ska dit sÄ hojta gÀrna till!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hemma med 2st skottrÀdda katter.

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sambon gjorde slut efter 15 Är och 2 barn ett par veckor innan jul, de firar nyÄr pÄ andra sidan gatan med vÄra grannar. Otroligt tungt, framförallt att inte ha barnen. Men Àven 12-slaget skrÀmmer.

Men, man fÄr göra det bÀsta av situationen sÄ försöker laga lite god mat. Dricka lite gott vin och se pÄ The Irishmen och hoppas att 2020 blir bÀttre. Försöker hÀnga lite pÄ forum med för att kÀnna nÄgon form av social tillvaro.

PermalÀnk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo ★
●

TioÄrsdag med sambon sÄ vi drog till Amsterdam, fyrverkerierna har skjutits senaste timmen non-stod och sÀkerligen 8 timmar kvar.

Oliebollen och champagne pÄ nÄgon av broarna Àr det nog som gÀller vid tolvslaget. Ska tydligen vara en grej hÀr.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | KontaktformulÀret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

PermalÀnk
Snusfri ★
●

FörtÀr lite lÀtt alkoholhaltiga drycker, gejmar innan mÀnsklig kontakt.
Sedan blir det mer saft och skitsnack innan tolvslaget.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ligger och sover bredvid min tjej i Kina och jorden Àr fortfarande kvar i 2020
Klockan Àr nu 01:30 januari 1

,👍👍😊

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

I tysthet, lyssnandes pÄ min tinnitus.

PermalÀnk
MusikĂ€lskare ★
●

Hemma hos pÀronen och med god mat och whisky sen hem och ta nÄgra öl och spela HoN, as per tradition

Skrivet av bjan_84:

I tysthet, lyssnandes pÄ min tinnitus.

Jag har med lÀttare tinnitus efter mÄnga Är bakom trummorna, jag lider med dig och hoppas det kommer nÄgon form av botemedel i framtiden! Gott nytt min vÀn

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

đŸ“· Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du pĂ„ just nu?

PermalÀnk
Medlem ★
●

Typ Àta gott, kika pÄ grevinnan och betjÀnten. Ut och titta pÄ fyrverkerier.
Gillar det lÀttsamt, bara mysa.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag sitter nog med lightroom och photoshop som vanligt, aldrig fattar mig pÄ det dÀr med alkohol, Àr det en dryck?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

PermalÀnk
Medlem ★
●

Firar hemma med min fru och vÄra 3 barn, samt tvÄ stackars hundar som kommer lida av alla smÀllar i kvÀll... Men förutom att trösta hundar sÄ blir det traditionsenligt familje-VM i monopol samt mario kart.

*Update* Monopol avklarat - ÖverlĂ€gsen vinst! Fullkomligt krossade min fru och förödmjukade mina barn, gött Ă€r det

Visa signatur

SĂ„ blir det!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sitter hemma med katterna. Min hannkatt Àr inte överdrivet glad i fyrverkerier....

Skrivet av DavidtheDoom:

TioÄrsdag med sambon sÄ vi drog till Amsterdam, fyrverkerierna har skjutits senaste timmen non-stod och sÀkerligen 8 timmar kvar.

Oliebollen och champagne pÄ nÄgon av broarna Àr det nog som gÀller vid tolvslaget. Ska tydligen vara en grej hÀr.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Jo... vi kommer dessvÀrre fÄ avnjuta smÀllare de nÀrmaste veckorna hÀr nere. Oliebollen Àr nice sÄ lÀnge som de Àr fÀrska.

PermalÀnk
●

pÄ "Amatörernas Afton" dÄ folk som aldrig Àr ute annars gÄr ut, hÄller jag mig i hemmets lugna vrÄ.
hÄller om den redan livrÀdda hunden (pga av förtidssmÀllande) Men han fÄr sitta i mitt knÀ och vara med och lira world of tanks och red dead redemption. och om det Àr spelen eller jag som har en lugnande effekt pÄ honom fÄr vi aldrig veta.. Gott nÀstan NYTT Är pÄ er alla.

Visa signatur

FÄr fÄr fÄr? Nej! FÄr fÄr Lamm.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sitter hemma o kollar film, 25 i kroppen, men Àr 50 i sjÀlen

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Dhanjel:

Sambon gjorde slut efter 15 Är och 2 barn ett par veckor innan jul, de firar nyÄr pÄ andra sidan gatan med vÄra grannar. Otroligt tungt, framförallt att inte ha barnen. Men Àven 12-slaget skrÀmmer.

Men, man fÄr göra det bÀsta av situationen sÄ försöker laga lite god mat. Dricka lite gott vin och se pÄ The Irishmen och hoppas att 2020 blir bÀttre. Försöker hÀnga lite pÄ forum med för att kÀnna nÄgon form av social tillvaro.

Styrkekram!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Serenity now

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av dibban:

Styrkekram!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Tack! Det Àr tungt, men valde medvetet "bort" barnen ikvÀll. Tror jag kommer kollapsa totalt vid midnatt.

Men men, "embrace life". Inte mycket man kan göra Ät saken mer Àn att bryta ihop och komma igen, inte minst för barnens skull.

Hoppas kvÀllen blir ok ÀndÄ, mÄnga hÀr som frivilligt och ofrivilligt firar ensamma vilket Àr skönt.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av flashen:

Hemma hos pÀronen och med god mat och whisky sen hem och ta nÄgra öl och spela HoN, as per tradition

Jag har med lÀttare tinnitus efter mÄnga Är bakom trummorna, jag lider med dig och hoppas det kommer nÄgon form av botemedel i framtiden! Gott nytt min vÀn

Detsamma! Man tycker man borde vant sig efter snart 3 Är, men ibland gör det mig mer pÄmint. För mig kom det frÄn ingenstans.Ha det gött!

PermalÀnk
Medlem ★
●

Gott Nytt År frĂ„n Thailand! đŸŸđŸ„‚đŸŽ‰đŸ˜ƒ

Firade in det nya Äret sippandes en tequila sour i en solstol pÄ stranden i Phuket

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | NĂ€tverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

PermalÀnk
Medlem ★
●

HÀr i Thailand Àr det redan 2020! Jag och tjejen Ät fem fina rÀtter var tillsammans med nÄgra svalkande öl för kanske 200 spÀnn.

Vid tolvslaget lÄg vi i sÀngen och tog ikapp PÄ SpÄret-avsnitt och nöjt av air condition. VÄga vÀgra institutionaliserade festdagar!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har inte varit vaken vid tolvslaget pÄ flera Är (börjar nÀrma mig 30). Enda skillnaden pÄ nyÄrsafton och en "vanlig" lördag Àr att sannolikheten för hasselbackspotatis ökar femfaldigt. I Är Àr det nyÄr med svÀrförÀldrarna i USA och dÄ blir det Àn mindre spÀnnande. Kanske kommer svÄgern med fru förbi och spelar lite spel? LÀr inte vara vaken vid midnatt i Är heller

Visa signatur

:(){ :|:& };:

đŸŠđŸ»â€â™‚ïž   đŸšŽđŸ»â€â™‚ïž   đŸƒđŸ»â€â™‚ïž   ☕

PermalÀnk
Medlem ★
●

+1 klockren men sÄ Àr nog fallet för mig med

Visa signatur

IntelÂź Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

PermalÀnk
●

SjÀlv Àr jag smÄ sjukling som Äkte pÄ rejÀlt förkyld! SÄ det blir bara hemma och spela bingolotto med sambo.

Vi ha just Àtit inbakad vildsvin ytterlÄrfilé med smördeg och potatisgratÀng med tryffelmajonÀss sÄs.. SÄ goda det var!

Nu tar vi lugnt och invÀnta inför kl 20:00

Jag hade hoppas pĂ„ Örebro slottet skulle anvĂ€nda lasershow istĂ€llet för fyrverkeri men tyvĂ€rr ej. Jag tĂ€nker pĂ„ er alla djurĂ€gare som plĂ„gas av smĂ€llare och fyrverkeri. Jag ha inte djur hemma men jag vill Ă€ndĂ„ tĂ€nka pĂ„ er som ha djur hemma eller hĂ€star i stallen.

Gott nytt Ă„r <3

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - NĂ€tagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

SkÀrmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

PermalÀnk
Trollfabrik đŸ«¶đŸ» ★
●

Har haft fullt upp och minns knappt nÀr jag senast hade egentid. Efter julledigt med sonen blev det sjÀlvvald ensamhet med lugn det hÀr nyÄret. Det blir godsaker och sÄ klart(?) Àven Bingolotto! Var flera Är sedan sist, ser fram emot att inte vinna nÄgonting igen.

Gott nytt Ă„r SweClockers! <3

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlĂ€gg eller pinga @Jacob. Finns Ă€ven pĂ„ Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner