PermalÀnk
Medlem ★
●

Förkyld. Godnatt.
Gott nytt Ă„r.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Harbls:

Hoppas du slipper det vĂ€rsta! Gott Nytt År!

Ja det vore kalas. Gott Nytt År

Visa signatur
PermalÀnk
Medlem ★
●

Årets sista grillning och bingolotto.

Ser fram emot Ärets första grillning imorgon

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag och flickvÀnnen tog in pÄ hotell, köpte ett par flaskor vin och spelar genom senare Tomb Raider.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Jobbat till 17 och skall pĂ„ skiftet nĂ€sta decennium 07:30. DĂ€remellan Ă€r det umgĂ€nge med vĂ€nner. De stökigaste pĂ„ festen Ă€r sockerstinna barn. Blir nog att rulla hemĂ„t 5 minuter in pĂ„ nya Ă„ret 🙄

Ett gott nytt Är pÄ er alla, och lite sÀrskilt till er som jobbar.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Var Ă€r Ă„rets SweClockers nyĂ„rskrönika? đŸ˜Č

Skickades frÄn m.sweclockers.com

SÄg nu att det Àr podden som Àr.
Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ska strax lÀgga mig efter att ha jobbat e.m och kvÀll. Jobbar morgon imorrn ocksÄ sÄ inget festande

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av yrfhar:

Brukar sitta och surfa pÄ Swecklockers. Jobbar som vanligt NyÄrsdagen.

Japp, det Àr precis vad jag gör
RÀtt mycket folk inne pÄ sidan sÄ hÀr Àr inte dött

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skÀrm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

PermalÀnk
Medlem
●

Eftersom jag har mina 2 pojkar sÄ blev det kÀk för vÀnner sen hemgÄng 21 och nu cod för resten av kvÀllen
Gott nytt Är allihopa och tar för vÀldigt trevlig lÀsning i Är.

PermalÀnk
●

Försöker bestÀmma om jag ska köpa RTX 2070 Super ROG STRIX, eller den billigaste 2070 Super

PermalÀnk
Medlem
●

KÀmpar med att natta övertrötta barn nu som vart uppe sen 6 imorse sÄ kommer högst troligt tacka för Äret redan innan 24slaget. #LifeAsSmÄbarnsförÀlder

Visa signatur

Den Ànda kampen man förlorar Àr den man ger upp!

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Svampen:

KÀmpar med att natta övertrötta barn nu som vart uppe sen 6 imorse sÄ kommer högst troligt tacka för Äret redan innan 24slaget. #LifeAsSmÄbarnsförÀlder

Nattade syrrans barn kl 21. Nu Àr det tillbaka till taxi-duty. Lycka till

PermalÀnk
Medlem
●

KÀkat middag med sambon och barnen. Lyssnat pÄ onkel kÄnkel och dragit nÄgra öl. Och nu blir det division 2 resten av kvÀllen

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Harbls:

Nattade syrrans barn kl 21. Nu Àr det tillbaka till taxi-duty. Lycka till

Haha ja men taxi blir det inte för mig.
Som patriark i familjen sÄ Àr det viktigt att hÄlla liv i svenska traditioner sÄ köra bil fÄr jag inte göra om man skulle frÄga sheriffen.
Kommer dock iofs inte vara i behov av nÄgon bakis pizza imorgon men nÄgon grogg och öl hör ju nyÄr till

Visa signatur

Den Ànda kampen man förlorar Àr den man ger upp!

PermalÀnk
Medlem ★
●

StÀller nog en öl pÄ kylning nu sÄ den Àr lite lagom om ett tag.
Annars blir det lika lugnt detta Är som för ExcZist....

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM Ă„r 2024? Ha pyttsan.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Svampen:

Haha ja men taxi blir det inte för mig.
Som patriark i familjen sÄ Àr det viktigt att hÄlla liv i svenska traditioner sÄ köra bil fÄr jag inte göra om man skulle frÄga sheriffen.
Kommer dock iofs inte vara i behov av nÄgon bakis pizza imorgon men nÄgon grogg och öl hör ju nyÄr till

Haha! HÀrligt med traditioner! Min tradition sedan jag slutade dricka Àr att jag kör runt mina vÀnner till och frÄn fester.
Riktigt trevligt faktiskt. Man fÄr trÀffa alla sina goda vÀnner före och efter tolvslaget.

Fast det underlÀttar ju om man Àr nykter alkoholist. DÄ vet folk att det inte Àr nÄgon idé att locka med skumpa och liknande

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Falcon:

Förkyld. Godnatt.
Gott nytt Ă„r.

Same :/

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) NÀtagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

PermalÀnk
Moderator
Testpilot ★
●

Gott Nytt År!

Sitter med frugan och vÀntar pÄ tolvslaget.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

PermalÀnk
Medlem
●

StÀllde upp för en polare o hjÀlpte han o flytta tidigare pÄ nyÄrafton sÄ nu sitter man hemma o dricker en cappuchino o slöar framför datorn

Gott Nytt År pĂ„ er alla

Visa signatur

StationÀr »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

PermalÀnk
MusikĂ€lskare ★
●

Tjejen gjorde slut 2 dagar innan jul sÄ det Àr har varit jÀvligt tungt sen dess, tur man har familjen man kan hÀnga med (och katten)

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

đŸ“· Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du pĂ„ just nu?

PermalÀnk
Medlem ★
●

God mat, öl och grogg med familjen, vÀldigt lugnt och skönt.
UngefÀr sÄ mina nyÄr brukar se ut, förra Äret var det lugnare hemmafest med nÄgra polare

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

PermalÀnk
Medlem
●

En lugn och fin hemmakvÀll med Fru och Son, Efter en höst med dystra besked som cancer och pÄbörjad behandling Àr det riktigt skönt att för en gÄng skull bara vara hemma och ta de lugnt. Nu siktar vi pÄ ett mycket positivare 2020 !!

Visa signatur

Game : FD Meshify S2 Blackout, CPU : Intel Core i7 10700K
MB : ASUS ROG STRIX Z490-E GAMING, GFX : Asus RTX2070 Strix.
RAM : Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16
Leksaker: Canon 6D, Canon G7X MKII. DJI Mavic Pro.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av flashen:

Tjejen gjorde slut 2 dagar innan jul sÄ det Àr har varit jÀvligt tungt sen dess, tur man har familjen man kan hÀnga med (och katten)

Fy fan. Jag lider verkligen med dig. Det Àr det vÀrsta som finns. Det Àr extremt klyschigt att sÀga, men det blir bÀttre med tiden. Det blir aldrig bra, förrÀn man hittar en ny relation, men det blir bÀttre.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

PermalÀnk
MusikĂ€lskare ★
●
Skrivet av Dreijer:

Fy fan. Jag lider verkligen med dig. Det Àr det vÀrsta som finns. Det Àr extremt klyschigt att sÀga, men det blir bÀttre med tiden. Det blir aldrig bra, förrÀn man hittar en ny relation, men det blir bÀttre.

Tack, riktigt konstigt dÄ det kom frÄn ingen stans men men, som du sÀger bara att lÄta tiden lÀka sÄren!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

đŸ“· Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du pĂ„ just nu?

PermalÀnk
Medlem ★
●

VÊntar pÄ att allt pang pang ska ta slut sÄ man kan sova. Bor mitt i Trondheim och det har lÄtit som en krigszon ute sen kl17.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av flashen:

Tack, riktigt konstigt dÄ det kom frÄn ingen stans men men, som du sÀger bara att lÄta tiden lÀka sÄren!

HÄll dig ockuperad. Det bÀsta tipset jag kan ge, Àr att gymma. TrÀning hjÀlpte mig vÀldigt mycket.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Med god dryck och trevligt sÀllskap
Gott nytt Är pÄ er alla

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
MusikĂ€lskare ★
●
Skrivet av Dreijer:

HÄll dig ockuperad. Det bÀsta tipset jag kan ge, Àr att gymma. TrÀning hjÀlpte mig vÀldigt mycket.

Jag gÄr vÀldigt mycket, det Àr ett bra sÀtt att rensa hjÀrnan, tack för supporten min vÀn

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

đŸ“· Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du pĂ„ just nu?

PermalÀnk
Medlem ★
●

Lugnt och nyktert med frugan. Vi Ă€r inte nykterister nĂ„gon av oss men ibland kĂ€nner man bara inte för att dricka sĂ„ varför ska man i sĂ„ fall, med det sagt... SKÅL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken frÄn gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande Àr det vÀrt ett besök. :) Jag finns ocksÄ pÄ Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan Àven följa mig pÄ Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gÀrna Whataboutism.

PermalÀnk
Inaktiv
●

En jÀkla massa varv pÄ Forza och American Idiot med Greenday drumcover med sonen hela kvÀllen, nu Àr det sovdags.....