Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

Spelar just nu Carmageddon 2 och tÀnkte sedan efter det spela Carmageddon Max Damage. Förhoppningsvis blir det lite Rayman Legends med sambon om spelet hinner komma före nÀsta helg, fysisk utgÄva till Nintendo Switch.
Hoppas Àven pÄ att hinna spela brÀdspelet Eldritch horror med nÄgra ur tjocka slÀkten innan de sticker ivÀg.

Age Of Empires 2

Jag har precis spelat klart Jedi: Fallen Order och jag kÀnde mig riktigt nöjd nÀr eftertexterna rullade, mÄhÀnda att spelet Àr jack of all trades but master of none men det gav mig en djup och intressant Star Wars upplevelse som jag tyckte passade vÀl in i det universum jag med god marginal Àlskar mest, nÄgot som inte kan sÀgas om den senaste filmen, vilket skrÀp!

I vinter Àr det i övrigt fyra spel som gÀller dÄ jag försöker spela fÀrdigt spelen och inte bara börja för att sedan sluta efter halva genomspelningen för att jag vill lira nÄgot annat. Jag försöker i min ensamhet ta mig an Disco Elysium som Àr det första spelet pÄ lÀnge dÀr jag verkligen Àr intresserad av dialogen och inte börjar skippa text efter halva spelet (se: The Outer Worlds).

Med vÀnnerna gÄr Modern Warfare varmt pÄ min PS4 dÄ jag fÄtt acceptera att majoriteten av kompisarna kör pÄ konsol, fÄr lite slÀngar av nostalgi till nÀr jag satt dagarna i ÀndÄ med min PS3 och Modern Warfare 2

PÄ Google Stadia kör jag stenhÄrt pÄ Assassin's Creed Odyssey och GRID. Jag Àr supernöjd med Stadia och det funkar sÄpass bra för mig att jag ofta glömmer att jag streamar spelen och inte lirar dom lokalt.
ACO har jag lirat i smÄ stinter med nÄgon quest eller tvÄ Ät gÄngen, mycket dÄ vÀrlden kÀnns sÄ otroligt stor och jag fÄr lite svindel av att behöva utforska allt, men ocksÄ för att GRID hittills varit sÄpass roligt att jag hellre velat spela det pÄ kvÀllarna efter jobbet, har saknat lite schysst arkadracing med bra AI sÄ det har suttit riktigt fint!

Jag skulle vilja ta mig an en riktig JRPG med turn based combat snart ocksÄ men jag kan inte bestÀmma mig över om jag vill spela nÄgot i stil med Ni No Kuni eller om jag ska satsa pÄ Octopath Traveler, nÄgon som har spelat bÄda som kan tipsa om vilket jag borde köra pÄ?

@SID 6.7: Om du inte lirat det Ànnu sÄ borde du verkligen köra Knights of the old Republic! Det Àr en av de bÀsta Star Wars historierna som finns!

Börjat beta mig igenom FZs top 10 lista. Kör just nu A Plague Tale och har kvar Apex Legends, Astral Chain och Devil May Cry 5. Death Stranding fÄr vÀnta till CP release och Beat Saber till jag skaffat ett VR-headset som inte gör mig Äksjuk. Aldrig tyckt om Nintendos spel sÄ skippar Luigis Mansion 3 helt.

Med klĂ€mdagar, o lite semester, sĂ„ blir det ledig fram till den 7 januari😁
Har införskaffat red dead Redemption II
Och tankat hem gratiskopian Wolf among us

SÄ jag börjar med det
Sedan blir det sÀkert lite bÄde wow och wot

Kollade genom hela The Witcher pĂ„ Netflix och fick ett attans sug att spela om Witcher 3 igen, sĂ„ laddar just nu ner det igen 😁

Skickades frÄn m.sweclockers.com

@cogiskart: Jo, anledningen till att jag sitter och spelar just dessa lir jag nÀmnde Àr att jag har spelat sÄ gott som alla andra Star Wars spel som gjorts.

KOTOR ligger absolut i toppen det hÄller jag med dig om!

Subnautic bellow zero kommer det bli för mig.

Detroit: Become Human och Star Wars Jedi: Fallen Order.

Och kanske lite RDR2, som jag försöker tycka om men inte lyckats hittills. NÄgon fler som provat det men inte fastnat för det?

Kommer sitta med Mega Man legacy collection, har 9 o 10 kvar innan jag sÀtter igÄng med 11an.

Terraria Àr det som gÀller !

lÀr Àven bli lite super smash bros

M&B Napoleon
The Witcher 1-3
The Outer worlds
Star Wars dark forces 2

Blir att spela lite WoW: BFA eftersom jag lessnat pÄ WoW Classic.

Bara Quake Champions... som vanligt. >.<

Diablo 2's nya ladder startade för ett par veckor sedan sÄ det varvat med mafia 3 som jag faktiskt "missat".

Pokemon Go

Blir Path of Exile och eventuellt Diablo 3

blir nog sekiro som jag ej rört Àven fast jag köpte day one och avsluta RE2, alternativt ng+ pÄ witcher 3 med nya texture mods

Köpte Production Line igÄr... sÄ inatt satt jag och byggde en bilfabrik. Fick bra snurr pÄ det sÄ har 20 miljoner pÄ banken nu. NÀsta steg blir att försöka optimera flera linor och maximera antalet bilar som rullar ut frÄn fabriken varje timme.

Blir Horizon Zero Dawn pĂ„ SSD matad PS4 pro. 😋

Rage 2 blandat med WOT.

WOW classic. Blir att farma AV till exalted.

LÀr levla nÄn gubbe i WoW. Fortfarande inte sett BFA-kampanjen för alliance i sin helhet. Sen kanske lite Spyro pÄ switchen

Tetris

Blir POE med en slÀng av HOMM3

Quake Champions & SolitÀr, möjligtvis lite mahjong med.

Eve Echoes pÄ mobilen.

RETRO

Microsoft Monstertruck Madness & Actualizes - Rally Championchip pĂ„ XP - I3 & Geforce 690 !!! God Jul & Gott Nytt År. Kitty

Jag spelar "the waiting game" denna jul/nyÄr, dÄ jag precis bestÀllde ett VR headset.
Men under tiden sÄ blir det lite RDR2 och Metro: Exodus

God Jul!