Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det blir star citizen hela julen för min del. 3.8 slĂ€pptes hĂ€rom dagen med dynamiska vĂ€deromslag sĂ„ jag funderar pĂ„ att göra en bergsbestigning av en av de högsta topparna pĂ„ planeten microtec. Kan man inte ta sej till dom vackraste stĂ€llena pĂ„ jorden i verkligheten sĂ„ fĂ„r man göra det elektroniskt istĂ€llet 😁

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Star citizen - swedish umbrella. En svensk union för er spelare och organisationer som tycker om demokratiska val.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.com/invite/j5AkGERJz3

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Köpte precis RDR2 till PC, sÄ blir vÀl att lira det underbara spelet!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

PermalÀnk
LyxfĂ€llan 🎼 ★
●

@cogiskart: har du inte spelat nÄgon av titlarna kan jag bara rekommendera bÄda, Àlskar bÄde Ni No Kuni och Octopath Traveler Men som jrpg-upplevelse var nog Ni No Kuni en av de största upplevelserna under förra generationen. Octopath gillar jag vÀldigt mycket, soundtracket Àr bland det bÀsta jag hört pÄ Är och dar, men sett till berÀttandet och det estetiska Àr Nu No Kuni snÀppet större. SÄ det fÄr min helhjÀrtade rekommendation (och Octopath Traveler)

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag tog ledigt Ànda till 7e januari sÄ jag har gott om tid sÄ jag ska spela klart Heavy Rain, Star Wars Fallen Order och Uncharted 4 pÄ PS4an.

PĂ„ PCn blir det lite Civilization VI samt War Thunder med tanksen som alltid!

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

PermalÀnk
Frida đŸ„ ★
●

Grinda Alterac Valley i WoW: Classic sÄklart

Och under köerna blir det lite theHunter: COTW

Visa signatur
PermalÀnk
●

Kommit igÄng med Pillars of Eternity! Ca 4 timmar in, kÀnns bra sÄhÀr lÄngt

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL

PermalÀnk
Medlem ★
●

Med en tvÄ-Äring hemma och en till pÄ gÄng vilken dag som helst sÄ blir det mindre spela Àn önskvÀrt men jag kör lite Hollow Knight pÄ Switch och vill helst fÄ in nÄgra timmar pÄ RE2 Remake pÄ PC.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

I traditionell stil blir det xmas lemmings och lite andra jultema spel som cannon soccer pÄ Amiga, kommer rulla lite Juldemos p Commodore 64 maskinen med

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-BrÀnnare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
PrimÀr workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Nikodemous:

Det blir star citizen hela julen för min del. 3.8 slĂ€pptes hĂ€rom dagen med dynamiska vĂ€deromslag sĂ„ jag funderar pĂ„ att göra en bergsbestigning av en av de högsta topparna pĂ„ planeten microtec. Kan man inte ta sej till dom vackraste stĂ€llena pĂ„ jorden i verkligheten sĂ„ fĂ„r man göra det elektroniskt istĂ€llet 😁

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Jag Àr förundrad över att ingen nÀmnt MechWarrior 5 som jag kommer lira en hel del (Om nÄgon nÀmnt det har jag missat det, skummade bara igenom snabbt).

Förutom MW5 sÄ kommer jag lira Star Citizen och kolla in 3.8. Bergsbestigning pÄ Microtec lÄter som en bra plan. Kanske puttrar dit med min Freelancer MIS...

Blir det lite tid över kanske jag kör lite PoE med...

God Jul pÄ er!

Visa signatur

I7 920 @ 4,2GHz, Gigabyte GA-X58A-UD7, 6 GB Coirsair XMS 7-7-7-20-1, Noctua D-14, Gigabyte 9800GT, Coirsair 650W, Egenmoddat Chassi med 290mm frontflÀktar, 2 st 120mm top flÀktar och 1 90mm flÀkt dÀr bak.

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●
Skrivet av hybris6:

Jag Àr förundrad över att ingen nÀmnt MechWarrior 5 som jag kommer lira en hel del (Om nÄgon nÀmnt det har jag missat det, skummade bara igenom snabbt).

Förutom MW5 sÄ kommer jag lira Star Citizen och kolla in 3.8. Bergsbestigning pÄ Microtec lÄter som en bra plan. Kanske puttrar dit med min Freelancer MIS...

Blir det lite tid över kanske jag kör lite PoE med...

God Jul pÄ er!

TÀnker pÄ @Lan, men kanske blir bÄt snarare Àn MW5 dÀr?

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
Medlem ★
●

PUBG sÄklart. Det enda man spelat sen spelet slÀpptes som early access. Detta fantastiska skitspel.

PermalÀnk
Medlem
●

Path of exile, möjligtvis kenshi, project zomboid.

eventuellt lite bf 5 men det Àr ganska kasst nu

PermalÀnk
Medlem ★
●

Football manager och Europa universalis iv (nÀr ungarna somnat). Med ungarna blir det super Mario (snes mini) och div Legospel pÄ Xboxen.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Eldade igÄng gamla krysslÄdan, och hÄller pÄ med Star Wars - Knights of the Old Republic II. Ett av de dÀr spelen som faktiskt Äldrats med vÀrdighet, fortfarande lika galet bra

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par vÀrdefulla sekunder av ditt liv pÄ att lÀsa denna fullstÀndigt poÀnglösa signatur!

PermalÀnk
Medlem
●

witcher 3 pÄ pc! kanske witcher 2 (aldrig kört) och sen red dead 2 pÄ pc om det slutar krasha efter man tabbar ut, hade inga problem innan senaste patchen! annars blire hitta ett gött PS2 spel, har knappt kört nÄgot av dom. o minecraft om admin startar servern!!!!

PermalÀnk
Lego Master ★
●

Witcher 3, Assassin's Creed: Odyssey och kanske lite Jedi: Fallen Order om jag ger mig pÄ att köpa det.

Borde nog bli klar med Outer Worlds med, och nya DLCn till Generation Zero. Mycket pÄ gÄng, med andra ord.

Visa signatur

* VÀnsterhÀnt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* đŸ–„ïž i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | đŸ’» Surface Go 3
* ⌚ G915 Tactile | ⌚ G13 | đŸ–±ïž G502 X | 🎧 Pro X | đŸŽ™ïž QuadCast | đŸ“č EOS 550D | đŸ•č X52 Pro | 🎼 Xbox Elite 2
* đŸ“± Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | đŸ“ș 65" LG OLED | đŸŽžïž Nvidia Shield

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Ohjay:

Death Stranding.
Köpte det nÄgra dagar efter release och vill strÀckspela utan lÀngre avbrott, sÄ passar pÄ nÀr man Àr ledig över jul och nyÄr.

LÀr Àven bli att försöka beta av lite spel frÄn den konstant ökande backloggen i Steam-biblioteket nÀr jag Àr fÀrdig med Death Stranding.

Beta av lÄter mer som ett jobb du mÄste utföra att minska ner pÄ din backlogg. För mig Àr spel njutning och inte ett jobb.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Drakar och demoner rollspel pÄ roll20, fast först mÄste jag bara programmera fÀrdigt formulÀren.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Destiny 2

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Lost ark ryska versionen

PermalÀnk
Medlem
●

Blir mest troligt Red Dead Redemption 2 PC helt och hÄllet. Kör mestadels online och har grymt roligt med det.
Har mest bara ridit runt, jagat djur och samlar-items de senaste tre veckorna. ÄndĂ„ förbaskat roligt.
Betar igenom Bounty Hunter och Moonshiner nu, och Story nÀr Posse-polarna Àr med.
Kanske blir till att prova pÄ lite PvP-lÀgen ocksÄ.

Visa signatur

Första PC'n: Compaq Presario CDS 520 - 1994

PermalÀnk
Medlem ★
●

Kanske blir tid till lite C&C Renegade X igen.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare pÄ Linux? Se hit! #15665841

PermalÀnk
Medlem ★
●

Red Dead Redemption 2
Minecraft (traditionsenligt med ett par kompisar)
Hitman 2
Rainbow Six Siege
Vad som Àn rÄkar komma pÄ Steam Sale, Thief Simulator Àr det senaste som ska testas.

Har inte kunnat spela pÄ nÀstan tre mÄnader eftersom jag varit hemifrÄn sÄ det finns mycket att ta igen, sÀrskilt eftersom jag har ett nytt system.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.2GHz | Hyper 212 EVO | 12 GB DDR3 |GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Fractal Design Define R4 Titanium | 370 GB SSD totalt | ~2TB HDD totalt
+ Acer Predator Helios 300 GTX 1060
BÄda kör MS Röj i minst 50 FPS.

PermalÀnk
Medlem
●

FortsÀtter mosa mechs i Mechwarrior 5!

Mechwarrior 5 Launch Trailer

PermalÀnk
Medlem
●

Red dead redemption 2 och Counter strike.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Diablo 3

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●

SÄ hÀr ett par dagar in i ledigheten har jag spelat.. inget, haha. Har installerat Red Dead 2, men Äkte ivÀg innan jag kom igÄng. Har med mig Switch, men inte spelat nÄgot. Har ocksÄ en Xbox One S hÀr enkom för Sea of Thieves, men har inte anvÀnt den heller.

Damnit.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
●

Star Citizen OFC

Visa signatur

|: AeroCool VS92 Chassi |: Gigabyte Z97P D3 Mobo |: I5 4690K proc | Noctua NH-U12P SE2 Kylare |: 2x4Gb Savage 2400mhz CL11 XMP Ram |: Radeon R9 290X 4Gb D.CU II Grafik |: 1Tb Toshiba HDD |: BeQuiet Kraft 700w NĂ€tagg |: Win10

BTW: https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

PermalÀnk
Medlem ★
●

Börjat köra lite gamla spel i vÀntan pÄ nytt.
Börjat köra igenom Doom 2016 igen pÄ högre svÄrighetsgrad i vÀntan pÄ Doom eternal.
Även kört lite Team fortress 2, ett spel jag verkligen gillar, men dessvĂ€rre inte mĂ„nga spelar lĂ€ngre.

Började ocksÄ köra igenom Amnesia: a machine for pigs, som jag inte orkat ta mig an tidigare.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Overwatch. Alltid Overwatch.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7