Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

PermalÀnk
Medlem ★
●

Spelar just nu Carmageddon 2 och tÀnkte sedan efter det spela Carmageddon Max Damage. Förhoppningsvis blir det lite Rayman Legends med sambon om spelet hinner komma före nÀsta helg, fysisk utgÄva till Nintendo Switch.
Hoppas Àven pÄ att hinna spela brÀdspelet Eldritch horror med nÄgra ur tjocka slÀkten innan de sticker ivÀg.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

PermalÀnk
Medlem
●

Age Of Empires 2

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har precis spelat klart Jedi: Fallen Order och jag kÀnde mig riktigt nöjd nÀr eftertexterna rullade, mÄhÀnda att spelet Àr jack of all trades but master of none men det gav mig en djup och intressant Star Wars upplevelse som jag tyckte passade vÀl in i det universum jag med god marginal Àlskar mest, nÄgot som inte kan sÀgas om den senaste filmen, vilket skrÀp!

I vinter Àr det i övrigt fyra spel som gÀller dÄ jag försöker spela fÀrdigt spelen och inte bara börja för att sedan sluta efter halva genomspelningen för att jag vill lira nÄgot annat. Jag försöker i min ensamhet ta mig an Disco Elysium som Àr det första spelet pÄ lÀnge dÀr jag verkligen Àr intresserad av dialogen och inte börjar skippa text efter halva spelet (se: The Outer Worlds).

Med vÀnnerna gÄr Modern Warfare varmt pÄ min PS4 dÄ jag fÄtt acceptera att majoriteten av kompisarna kör pÄ konsol, fÄr lite slÀngar av nostalgi till nÀr jag satt dagarna i ÀndÄ med min PS3 och Modern Warfare 2

PÄ Google Stadia kör jag stenhÄrt pÄ Assassin's Creed Odyssey och GRID. Jag Àr supernöjd med Stadia och det funkar sÄpass bra för mig att jag ofta glömmer att jag streamar spelen och inte lirar dom lokalt.
ACO har jag lirat i smÄ stinter med nÄgon quest eller tvÄ Ät gÄngen, mycket dÄ vÀrlden kÀnns sÄ otroligt stor och jag fÄr lite svindel av att behöva utforska allt, men ocksÄ för att GRID hittills varit sÄpass roligt att jag hellre velat spela det pÄ kvÀllarna efter jobbet, har saknat lite schysst arkadracing med bra AI sÄ det har suttit riktigt fint!

Jag skulle vilja ta mig an en riktig JRPG med turn based combat snart ocksÄ men jag kan inte bestÀmma mig över om jag vill spela nÄgot i stil med Ni No Kuni eller om jag ska satsa pÄ Octopath Traveler, nÄgon som har spelat bÄda som kan tipsa om vilket jag borde köra pÄ?

Visa signatur

Razer Book 13 - i7/16gb | Xiaomi Pad 5 | PS5 | Xbox Series X | Steam Deck 256gb | Nintendo Switch

PermalÀnk
Medlem ★
●

@SID 6.7: Om du inte lirat det Ànnu sÄ borde du verkligen köra Knights of the old Republic! Det Àr en av de bÀsta Star Wars historierna som finns!

Visa signatur

Razer Book 13 - i7/16gb | Xiaomi Pad 5 | PS5 | Xbox Series X | Steam Deck 256gb | Nintendo Switch

PermalÀnk
Medlem ★
●

Börjat beta mig igenom FZs top 10 lista. Kör just nu A Plague Tale och har kvar Apex Legends, Astral Chain och Devil May Cry 5. Death Stranding fÄr vÀnta till CP release och Beat Saber till jag skaffat ett VR-headset som inte gör mig Äksjuk. Aldrig tyckt om Nintendos spel sÄ skippar Luigis Mansion 3 helt.

PermalÀnk
●

Med klĂ€mdagar, o lite semester, sĂ„ blir det ledig fram till den 7 januari😁
Har införskaffat red dead Redemption II
Och tankat hem gratiskopian Wolf among us

SÄ jag börjar med det
Sedan blir det sÀkert lite bÄde wow och wot

Visa signatur

FÄr fÄr fÄr? Nej! FÄr fÄr Lamm.

PermalÀnk
Medlem
●

Kollade genom hela The Witcher pĂ„ Netflix och fick ett attans sug att spela om Witcher 3 igen, sĂ„ laddar just nu ner det igen 😁

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

----------------------------------------------------------------------------------------
i7 8086k @ 5.1
16Gb G.Skill 4000Mhz Cl 17
Asus Rog Strix RTX 2080 ti (OC)

PermalÀnk
Medlem ★
●

@cogiskart: Jo, anledningen till att jag sitter och spelar just dessa lir jag nÀmnde Àr att jag har spelat sÄ gott som alla andra Star Wars spel som gjorts.

KOTOR ligger absolut i toppen det hÄller jag med dig om!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitån General borde visa bilder pÄ sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

PermalÀnk
Medlem
●

Subnautic bellow zero kommer det bli för mig.

PermalÀnk
Medlem
●

Detroit: Become Human och Star Wars Jedi: Fallen Order.

Och kanske lite RDR2, som jag försöker tycka om men inte lyckats hittills. NÄgon fler som provat det men inte fastnat för det?

Visa signatur

| Ryzen 7 3700X | Radeon RX 6800 |

PermalÀnk
Medlem
●

Kommer sitta med Mega Man legacy collection, har 9 o 10 kvar innan jag sÀtter igÄng med 11an.

PermalÀnk
●

Terraria Àr det som gÀller !

lÀr Àven bli lite super smash bros

PermalÀnk
Medlem
●

M&B Napoleon
The Witcher 1-3
The Outer worlds
Star Wars dark forces 2

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > Ă·

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir att spela lite WoW: BFA eftersom jag lessnat pÄ WoW Classic.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 BrÀda / 850w NÀtagg.
32 Tums SkÀrm 1440p 144hz Curved VA panel.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Bara Quake Champions... som vanligt. >.<

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tÀvlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-lÄt som aldrig deltog i JultÀvlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

PermalÀnk
Medlem ★
●

Diablo 2's nya ladder startade för ett par veckor sedan sÄ det varvat med mafia 3 som jag faktiskt "missat".

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Pokemon Go

PermalÀnk
Medlem
●

Blir Path of Exile och eventuellt Diablo 3

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3600x | Asus strix b450 -f gaming | G.Skill Flare X DDR4-3200 C14 32gb | Msi 3060 Ti | MP Force510 480gb | 250gb samsung evo | Seagate 1tb | Phantek P400s | Corsair RM650x | LG ultragear 27gl850

PermalÀnk
Medlem ★
●

blir nog sekiro som jag ej rört Àven fast jag köpte day one och avsluta RE2, alternativt ng+ pÄ witcher 3 med nya texture mods

PermalÀnk
Medlem ★
●

Köpte Production Line igÄr... sÄ inatt satt jag och byggde en bilfabrik. Fick bra snurr pÄ det sÄ har 20 miljoner pÄ banken nu. NÀsta steg blir att försöka optimera flera linor och maximera antalet bilar som rullar ut frÄn fabriken varje timme.

Visa signatur

StationÀra | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | GTX 1080 G1 Gaming | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |

Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
LG 34WN80C | Sony A5100 + Camlink 4K | 2x Elgato Key Light | Wave 1 |

PermalÀnk
Medlem
●

Blir Horizon Zero Dawn pĂ„ SSD matad PS4 pro. 😋

Visa signatur

Fractal Design Define 7 - AMD 5600X - Noctua NH-D15S Chromax Black - MSI Suprim X 3090 - Samsung 970 EVO Plus 1TB NVME - Samsung 860 EVO 1TB SSD - ASUS ROG B550-F Gaming Wi-fi - 2x16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz CL16 - EVGA SuperNOVA G2 850W - LG OLED55CX - Steelseries Rival 710 - Steelseries Apex 150 Keyboard - Steelseries
Arctis Nova Pro Wireless

PermalÀnk
●

Rage 2 blandat med WOT.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: ASUS TUF Gaming X670E-Plus | CPU: AMD Rysen 7 7800X3D | GPU: Nvidia founders edition 3080 ti | RAM: Kingston 32GB | Kylare: Noctua D15| Chassi: Fractal Design R7 | PSU: Corsair AX850 | Lagring: SSD M.2 2TB + 500GB + 10TB HDD + Nas 4TB Raid 1 | SkÀrm: Dell U2713H 1440p

PermalÀnk
Medlem
●

WOW classic. Blir att farma AV till exalted.

PermalÀnk
Medlem ★
●

LÀr levla nÄn gubbe i WoW. Fortfarande inte sett BFA-kampanjen för alliance i sin helhet. Sen kanske lite Spyro pÄ switchen

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tetris

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min trÄkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smÄtt o gott: www.2x3m4u.net

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir POE med en slÀng av HOMM3

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

PermalÀnk
Medlem ★
●

Quake Champions & SolitÀr, möjligtvis lite mahjong med.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

PermalÀnk
Medlem ★
●

Eve Echoes pÄ mobilen.

PermalÀnk
Medlem ★
●

RETRO

Microsoft Monstertruck Madness & Actualizes - Rally Championchip pĂ„ XP - I3 & Geforce 690 !!! God Jul & Gott Nytt År. Kitty

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag spelar "the waiting game" denna jul/nyÄr, dÄ jag precis bestÀllde ett VR headset.
Men under tiden sÄ blir det lite RDR2 och Metro: Exodus

God Jul!

Visa signatur

Stuff and things!