Permalänk
Medlem

Seasonic X650

Hej,

Säljer ett Seasonic X650 nätaggregat (semipassivt). Fint skick och alla originalkablar ingår.
Riktigt gedigen kvalité och nätaggregatet köptes i december 2014 (kvitto från Webhallen finns) och rimligen bör det vara ett par års garanti kvar.
Produktbeskrivning

OBS. Skickas inte utan hämtas på plats (Lidingö). Dessvärre har jag inget moderkort+cpu liggandes så om du vill göra en funktionskontroll på plats så behöver du ta med nödvändiga delar.

Mvh
Gustav

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Diablo 3 Magic Switch
Swapping Magic Find gear in Diablo 3 made easy

Permalänk
Medlem

350 kr och hämtar!

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Håller liv i budgivningen till ikväll, verkar vara lågt intresse i sommarvärmen.

Visa signatur

Diablo 3 Magic Switch
Swapping Magic Find gear in Diablo 3 made easy

Permalänk
Medlem

400kr om vi kan ses vid tc.

mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av masseYo:

400kr om vi kan ses vid tc.

mvh

Är inte sugen på att åka in till stan men jag kan cykla över till Ropsten.

Visa signatur

Diablo 3 Magic Switch
Swapping Magic Find gear in Diablo 3 made easy

Permalänk
Medlem

425 kr och hämtar.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

450 kr - kan ses vid ropsten tbana

Permalänk
Medlem

500.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

God morgon!
Vi stannar budgivningen och så kontaktar jag Laccy via PM.

Visa signatur

Diablo 3 Magic Switch
Swapping Magic Find gear in Diablo 3 made easy