Permalänk
Medlem

Rensning

Har lite grejer och sälja. Finns i Uppsala för avhämtning.

Kommer lägga upp bilder imorgonkväll.

1st Svart Samsung galaxy S9, mycket fint skick. Är andra ägaren och köptes in från webhallen den 25/8-18, jag köpte den i mitten av oktober. Ingår ett kvitto, plånboksfodral och kartong.
Pris 3900+frakt.

1st Casio G-shock Rangeman, GPR-B1000-1ER
https://www.milrab.se/casio-g-shock-rangeman-gps-navi/cat-p/c...
Kan ni läsa lite om klockan.
Är riktigt fet måste ja säga. Då detta var en tävlingsvinst av killen ja köpte den av från sidan ja länkar (smygreklam) så medföljer inget kvitto. Mycket bra skick och fullset.
Pris 5500kr+frakt

1st vit/silver Sony xz1 compact, välanvänd och har endel skavanker men fungerar utmärkt.
Följer med en oneplusladdare då orginalet ligger kvarglömd i Australien, orkar inte hämta den!
Pris 1200kr+frakt

1st Vit HTC 10, inköpt som reservmobil och har endast blivit testad av mig. Lite naggad i kanterna men ser annars fin ut. Laddare medföljer men sladden är lite skadad men fungerar.
Pris 900kr+frakt

1st Svart Honor 8. Några jack i ramen. Fin skärm och baksida. Batteriet kan vara inne i slutskedet då den dör nu när de börjat bli lite kallt. Endast mobil.
Pris såld

1st Svart Meizu m6 note. Fint skick. Använd av min far mycket sparsamt.
Kan inte hitta laddaren till den men ska se om ja kan skrapa fram en.
Pris Såld

1st Svart Xiaomi Redmi note 3 pro (snapdragon 650). Tror jag har softbrickat denna synd nog, va en riktigt go mobil med bra batteritid. Så köper du den så hoppas ja du kan få igång den! Ett flipcover och ett vanligt skal medföljer. Inga andra tillbehör. Pris såld

1st vit Huawei äldre modell. Vet att min mor fick den för ca 4 år sedan när hon förlängde ett abonnemang. Fungerar men va en lowend mobil för några år sedan så förvänta dig inte så mycket. Endast mobil Pris 100kr+frakt

Några gratissaker mot avhämtning:
1st samsung chromebook som glappar lite i skärmen när man går runt med den. Står den still på ett bord brukar den fungera som den ska. Laddare ska nog kunna letas fram.
1st Fujitsu Siemens UH552 utan batteri, ram och hdd och ingen laddare. Någon kanske behöver rädda sin gamla trotjänare?

Kommer även lägga ut en HP Elitebook 2170p med i7:a och 120gb ssd. Har dock inte lokaliserat laddaren än och vill gärna testa den innan så allt är schysst. Men uppdaterar annonsen med den senare.

Har ni frågor är de bara och höra av er!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

@Sebben89: Kan ta Xiaomi Redmi note 3 pro

Svara gärna i pm.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

@Sebben89: Kan ta Xiaomi Redmi note 3 pro

Svara gärna i pm.

Fint! jag pm'ar

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

@Sebben89:
Köper gärna honor 8 om den är kvar.

Permalänk
Medlem

Är du intresserad utav att skicka chromebooken så hör av dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tjena! Tar gärna gratissakerna mot upphämtning😊

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av foxzox7:

@Sebben89:
Köper gärna honor 8 om den är kvar.

Den är såld.

Skrivet av Tobitheo:

Är du intresserad utav att skicka chromebooken så hör av dig

Kan va en som hämtar den, slipper helst skicka.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Pronix:

Tjena! Tar gärna gratissakerna mot upphämtning😊

är bara chromebooken kvar, vill du ha den är den din! skicka mig ett pm.

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

Kan tydligen inte skicka dig ett pm. Får bara till svar att mottagaren måste va ifyllt fastän ditt namn står där varje gång

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Endast casion och xz1 compact kvar!

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem

Så ingen HTC?

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem

htcn är såld!

Visa signatur

fujitsu u572