Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Komplett har Samsung 860 Evo 1TB för 2490:-, med koden man fick så blir det 2090:-

Känns som ett bra pris, men vet inte om man behöver en SSD till

Har 3x 500GB atm + (250gb nvme os+spel) som inte ens är fulla (en av dom torrent disk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Komplett har Samsung 860 Evo 1TB för 2490:-, med koden man fick så blir det 2090:-

Känns som ett bra pris, men vet inte om man behöver en SSD till

Har 3x 500GB atm + (250gb nvme os+spel) som inte ens är fulla (en av dom torrent disk)

Var fick du koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Var fick du koden?

Nyhetsbrev kod, unika koder tror jag.

Sådan man fått tidigare, Köp över 2000:- 400kr rabatt, var 2 andra steg också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Nyhetsbrev kod, unika koder tror jag.

Sådan man fått tidigare, Köp över 2000:- 400kr rabatt, var 2 andra steg också.

Ahh, okey.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Komplett har Samsung 860 Evo 1TB för 2490:-, med koden man fick så blir det 2090:-

Känns som ett bra pris, men vet inte om man behöver en SSD till

Har 3x 500GB atm + (250gb nvme os+spel) som inte ens är fulla (en av dom torrent disk)

Aldrig fått någon sådan kod från komplett.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekkan:

Aldrig fått någon sådan kod från komplett.

2a gången jag får ett sådant senaste året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

2a gången jag får ett sådant senaste året.
https://i.imgur.com/nPZY9xr.png

Där ser man. Måste kolla varför man inte fått någon sådant.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

2a gången jag får ett sådant senaste året.
https://i.imgur.com/nPZY9xr.png

När fick du den? Hittade en kod jag fick i höstas men det var allt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

2a gången jag får ett sådant senaste året.
https://i.imgur.com/nPZY9xr.png

Står ju att man får det för att man prenumererar på deras nyhetsbrev. Då borde man bara få erbjudandet en gång..

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Står ku något om att klättra i en rabattstege, antar att vi andra öppnat börsen för lite.

Permalänk
Medlem

Fick också detta mail. Det låg dock som skräppost. Men det var bara att tacka och ta emot. Blev en Sonos one.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivres:

Fick också detta mail. Det låg dock som skräppost. Men det var bara att tacka och ta emot. Blev en Sonos one.

Skickades från m.sweclockers.com

Är det aktuellt nu? Vad stod i ämne?

Stod att sista dag var idag. Om detta är något jag fått och slängt är det ganska surt. Beställde datordelar idag....

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsp777:

Är det aktuellt nu? Vad stod i ämne?

Stod att sista dag var idag. Om detta är något jag fått och slängt är det ganska surt. Beställde datordelar idag....

Så här såg mitt mail ut:

Edit: får inte till någon bra bild länkning på telefon men här:
https://imgur.com/a/MTBEbo4

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivres:

Så här såg mitt mail ut:
https://i.imgur.com/9tfcIY6_d.jpg

Edit: får inte till någon bra bild länkning på telefon men här:
https://imgur.com/a/MTBEbo4

Har antingen inte fått det eller slängt.

*bort*/mod

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Hur använder ni rabattkoden? Står att man ska lägga den i korgen innan man går till kassan, men hur får man ner den där? Jag har försökt söka på min rabattkod på Kompletts sida, men får inga träffar.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Hur använder ni rabattkoden? Står att man ska lägga den i korgen innan man går till kassan, men hur får man ner den där? Jag har försökt söka på min rabattkod på Kompletts sida, men får inga träffar.

Är det inte när man ska betala som man anger rabatt? Det dyker upp en ruta där det står ange rabattkod?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsp777:

Är det inte när man ska betala som man anger rabatt? Det dyker upp en ruta där det står ange rabattkod?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är inte "Använd presentkort" du tänker på? Jag ser inget om rabattkod. Rabattkoden funkar inte i presentkortsrutan.

I mailet Komplett skickat står det: "Koden läggs i kundvagnen innan du går vidare till kassan". Jag lyckas dock inte förstå hur

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Det är inte "Använd presentkort" du tänker på? Jag ser inget om rabattkod. Rabattkoden funkar inte i presentkortsrutan.

I mailet Komplett skickat står det: "Koden läggs i kundvagnen innan du går vidare till kassan". Jag lyckas dock inte förstå hur

Ska finnas en liten text där det står "Använd rabattkod" ska stå precis under dina produkter (i alla fall på mobil vyn)
När du är i kundvagnen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivres:

Ska finnas en liten text där det står "Använd rabattkod" ska stå precis under dina produkter (i alla fall på mobil vyn)
När du är i kundvagnen

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, kolla! I princip osynlig, men jag sökte på sidan och hittade den. Tack för hjälpen!

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Tiggeri undanbedes här på forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

2a gången jag får ett sådant senaste året.
https://i.imgur.com/nPZY9xr.png

Hur har ni fått de rabatterna? Jag har aktiverat nyhetsbrev ifrån de och har kollat mitt spam men har inte fått något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urioz:

Hur har ni fått de rabatterna? Jag har aktiverat nyhetsbrev ifrån de och har kollat mitt spam men har inte fått något.

Det låg i ett mail från 17 maj med rubrik "Rabatt i hela butiken". I min gmail låg det under "promotions".

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Ni som har köpt Q jays från ICA; kan man be om Android-sladd istället?

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

@Owen95
Fan man blir nästan helt sugen på en 1080 för "bara" 400 euro...

Permalänk
Medlem

@iknight: Funderar på att slå till men tycker att gtx 970 fortfarande hänger med svängarna och kanske bara vänta ut 11XX serien.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

@Knight2200: Funderar på att slå till men tycker att gtx 970 fortfarande hänger med svängarna och kanske bara vänta ut 11XX serien.

Ja precis, jag är det samma problem. Det är en jäkligt bra deal, typ 50% billigare. Men det känns lite impulsivt och min 970 hänger fortfarande med....

Permalänk
Medlem

@iknight: Vet inte varför mitt inlägg togs bort. Kanske sågs som en diskussion? Sitter på ett 1070 idag så jag väntar på vad nästa generation har att erbjuda men annars tror jag inte man kommer kunna få ett 1080 så mycket billigare om man inte söker begagnat.

Visa signatur

Laptop Lenovo Legion 5 - AMD Ryzen 7 5800H, Nvidia GeForce RTX 3070, 1TB SSD, 16 GB DDR4 RAM
Playstation 5 plain Disc edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Owen95:

@Knight2200: Vet inte varför mitt inlägg togs bort. Kanske sågs som en diskussion? Sitter på ett 1070 idag så jag väntar på vad nästa generation har att erbjuda men annars tror jag inte man kommer kunna få ett 1080 så mycket billigare om man inte söker begagnat.

Jag vet faktiskt inte heller varför det togs bort.... Jag kan lägga in din fynd till min inlägg. Jag tror jag av vaktar för nu eftersom min 970 rullar fortfarande fint och vem vet hur mycket bättre nästa generationen kommer vara....

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Det låg i ett mail från 17 maj med rubrik "Rabatt i hela butiken". I min gmail låg det under "promotions".

Konstigt, jag fick inget sånt. Tråkigt jag som behövde köpa därifrån.

Permalänk
Medlem

@iknight: Låter bra

Visa signatur

Laptop Lenovo Legion 5 - AMD Ryzen 7 5800H, Nvidia GeForce RTX 3070, 1TB SSD, 16 GB DDR4 RAM
Playstation 5 plain Disc edition