Monsoon fittings 13/10 ca. 35 st + DDR4 16GB RAM + Mayhems Dyes + Flowmeter med sensor

Permalänk
Medlem

Monsoon fittings 13/10 ca. 35 st + DDR4 16GB RAM + Mayhems Dyes + Flowmeter med sensor

Hej hej,

Börjar rensa ut "gamla" grejer för att få plats för nytt. Bilder finns i slutet av annons!

Upp på bordet ikväll finner vi som titel säger.

2x8GB HyperX DDR4 2666Mhz RAM. Ej professionellt lackerade men fullt funktionella. Har dessvärre ingen ESD påse till övers...

--------

Cirka 35 st Monsoon fittings, hardline 13/10 gröna. Den som budar högst får även 2 st EK 13/10 fittings för slang gratis på köpet.

Det finns 35 st gröna kopplingar, de längst till höger 7 st är helt nya i strålande skick.

De 13 st i mitten har spår av användning. Mycket fint skick och går givetvis att använda, men kollar man närmare så har de som sagt spår av användning. Kan va en liten liten repa i silver som sticker fram igenom folieringen.

De sista 15 st längst till vänster har grövre spår av användning. Det kan va större repor där silver lyser igenom, givetvis fullt funktionella, men vissa vinner ingen skönhetstävling. Av de de 15 st så är det kanske 3-4 st som skiner lite extra mycket silver och ser ut som de blivit misshandlade.

36 st baskopplingar + iaf minst ett hundratal platta O-ringar. Alla baskopplingar har varierande O-ringar monterade, vissa i grönt och andra svart.

31 st plasthylsor. 15 st i polykarbonat, andra påsen med 16 st är en mix, vissa kan va polykarbonat och de andra är en äldre variant av akryl. Båda givetvis funktionella, men de i akryl FINNS en risk för att spricka om man tar i för hårt. Köper ni nya idag får ni de i polykarbonat enbart.

OBSERVERA ATT VARKEN NÅGRA RÖR ELLER MONSOONS SPECIELLA UV-LIM INTE INGÅR!!! Dessa måste kompletteras med för att få en komplett sats. Ni måste använda Monsoon's egna 13/10 rör, men jag har hört från andra användare som använder annat UV-lim än Monsoon's egna. Detta bör dock kollas upp på egen hand.

Dessa fittings är riktigt, riktigt snygga och har använts på mitt Tristellarbygge, men det är ingenting för en nybörjare som ska ge sig på vattenkylning för första gången!

-----

Sen har vi ett stycke flow meter (flödesmätare). Denna har inbyggd sensor, sleevade gröna 3 pin kablar finns Från början svarta, men lackerade i vitt. Behöver givetvis inte använda sensorn, jag har inte gjort det. Man ser ju fortfarande propellern snurra o på så sätt se om pumparna fungerar eller för det estetiska

------

6 st dyes RED, YELLOW, UV GREEN, BLUE och UV GREEN & YELLOW. Vill ni se dessa färger i action kan ni se min guide här på forumet bland mina gallerier

Fler grejer kommer dyka upp på annons vid senare tillfällen.

Allting kan skickas emot frakt, posten eller schenker.

Buda i diskussionstråden. Kommer ej sälja för skambud, vet på ett ungefär vad jag vill ha. Har släppt iväg mycket gratis här på forumet men denna gång vill jag få lite slantar för sakerna. Ska kännas rätt med köparen, känns det inte rätt blir det ingen affär!

Med vänliga hälsningar
Sebastian Edemalm

**Bilder**

7 st helt nya

13 st med spår av användning

15 st med grova spår av användning, andra bilden är den fitting som är misshandlad

2 st gratis EK 13/10 slang fittings för högste budgivare

RAM

Läs hela annonsen här

Permalänk

Lägger ett bud på 100 kr + frakt för de 2 pastel white dye

//william

Permalänk

Bjuder 400+frakt för monsoon-fittings och dem två flaskorna med vit pastelfärg.

Permalänk
Medlem

Bjuder 100kr+frakt för en flödesmätare

Visa signatur

8700k stock, Asus Rog Maximus X Wifi, 32gb Team Delta rgb 3200mhz, Asus Strix 1080ti oc, Samsung Evo 850 500gb, Samsung Evo m.2 960 500gb, EVGA G2 650W, Ekwb custom waterloop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jim81mie:

Bjuder 100kr+frakt för en flödesmätare

Du har PM om 2 sekunder

Permalänk
Medlem
Skrivet av escobar89:

Bjuder 400+frakt för monsoon-fittings och dem två flaskorna med vit pastelfärg.

Noterat, ska fundera på saken. Kommer dock ej ta det budet.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 250kr för 250ml PASTEL White och en purple dye

Permalänk
Medlem

En flödesmätare/ flow meter såld En kvar!

Permalänk
Medlem

Mayhems pastel + lila dye sålt

Permalänk

Vet inte vad du vill ha för DDR4, men för att få igång bud så startar jag försiktigt på 300+frakt på de

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i5 6400, Asus Z170 Pro Gaming, Gigabyte GTX 970 G1 Gaming, 16Gb HyperX Fury DDR4 2133@3000Mhz, Fury 120Gb SSD, Samsung 1000Gb HDD, Cerberus-set, hemmabyggt chassi i trä med plexiglas-panel.