Permalänk

ZOTAC GForce GTX 970

Hej, ska sälja ett grafikkort som rubriken säger.

Nypris idag 3500 ca. Säljer mitt för 2500 + Frakt, eller högst bjudande.

Alla bud under reservationspriset 2500 förkastas.

Varan såld till Mr Andersson.... Tack för god affär.

Läs hela annonsen här

klargörande av annons
Permalänk

1800+frakt

Permalänk
Medlem

hur gammalt är kortet och finns kvittot kvar ?

Permalänk
Medlem

kan ge 2000kr + frakt och betala ikväll.

Permalänk

Kortet inhandlat 3e oktober 2014.

Permalänk
Medlem

Finns kvittot kvar? i såna fall kan jag tänka mig att ge 2100kr och hämtar på plats

Permalänk

Kvittot/Orderspec finns kvar. För 2500 är kortet ditt. Bara hämta 😊

Permalänk

Vad är anledningen till att du säljer kortet? Kan du tänka dig att skicka det med post?

Permalänk
Skrivet av Rhythm_86:

Vad är anledningen till att du säljer kortet? Kan du tänka dig att skicka det med post?

Jag har uppgraderat till sli och köpte ett beggat kort som inte passade ihop. Så då köpte jag ett till som det beggade jag köpte då vart detta över. Jag skickar gärna med post. Jag meddelar priset med frakt så kan vi komma överens om betalning. Betalning innan lev. Helst.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Rinsewood:

Jag har uppgraderat till sli och köpte ett beggat kort som inte passade ihop. Så då köpte jag ett till som det beggade jag köpte då vart detta över. Jag skickar gärna med post. Jag meddelar priset med frakt så kan vi komma överens om betalning. Betalning innan lev. Helst.

Skickades från m.sweclockers.com

Det låter bra, jag inväntar svar ifrån dig ang. fraktkostnaden. Har inga problem att förskottsbetala förutsatt att jag får se ett par bilder på kortet i dess nuvarande skick samt kvittot.

Permalänk

Jag bjuder 2500kr plus frakt.

Permalänk

Noterat att ni är två som bjuder samma, så det är nu öppen budgivning. Den som bjuder över den andre får kortet. Samma gäller som förut, över 2500:-

Kollat frakt, Paketfrakt hos posten, 155:-

Permalänk
Skrivet av Rinsewood:

Noterat att ni är två som bjuder samma, så det är nu öppen budgivning. Den som bjuder över den andre får kortet. Samma gäller som förut, över 2500:-

Kollat frakt, Paketfrakt hos posten, 155:-

Då bjuder jag 2600kr.

Permalänk

Notarat Mr Andersson

Klockan midnatt stänger jag budgivningen

Permalänk
Medlem

Vilket 970 är det från Zotac? Extreme Core, AMP! Omega, AMP! Edition eller standard?

Permalänk
Medlem

Ah. Hittade bilden och då blev det inte intressant.

Permalänk

Varan såld

Permalänk
Skrivet av Bikser:

Ah. Hittade bilden och då blev det inte intressant.

Det var intressant för mej eftersom långa grafikkort blockerar de snabbaste SATA portarna.