Vilken färger ska jag ha på min sleeve?

Permalänk
Medlem

Vilken färger ska jag ha på min sleeve?

Hej som titeln säger så undrar jag vad jag ska köra för färger. Jag har inget specielt tema. moderkotet pcb är svart mina grafikort pcb är blå. Och den procesor kylaren jag har är Phanteks PH-TC14PE Vit.

Men jag vill ha unik färgval vill inte ha som massa andra har. Tänkte efter jag har så tråkiga färger i min dator så tror jag att det flästa färger fungerar

Dom Färger jag har tänkt på är

svart/vit
svart/orange
svart/blå
Blå/gul

Men jag kan inte bestämma mig vilket jag ska köra. Så tänkte ifall ni hade några tips till mig

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk

Svart blå röstar jag på

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |

Permalänk
Medlem

Blandning mellan blå/vit borde väl funka ganska bra med blå pcb och vit kylare? eller?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

äh, kör på en regnbåge, kommer se manligt ut

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALBiiJONzz:

Svart blå röstar jag på

Det var det jag tänkte på mest

Skrivet av Rockztar:

Blandning mellan blå/vit borde väl funka ganska bra med blå pcb och vit kylare? eller?

Ja Blå vit har jag ckså tänkt på men jag blir så ängslig när det gäller att välja färger. För jag vill ha färger som passar med allt

Skrivet av Laggzor:

äh, kör på en regnbåge, kommer se manligt ut

Rengbåge ska jag nog välja Snyggaste valet. Är det någon som har en regnbåge sleeve i sin dator?

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Jag röstar också på regnbåge faktiskt!

Visa signatur

That which does not kill me makes me stronger. That which does kill me I'll deal with when I respawn.