Guild Wars 2, vad gick fel?

Permalänk
Skrivet av anon70536:

Haha, gillar skarpt din "citering"

Jag skulle gissa på att vi har en medelålder på iallafall 20+, de flesta jag pratat med är mellan 18 och 30. Vi är en PvX guild så det finns folk att spela med oavsett om du vill köra PvE, PvP eller WvW, servern är Gandara.
Det är nog många som kör zerker i PvE, men det finns absolut inget tvång eller ens officiell rekommendation från guildens sida så vitt jag vet. Det blir roligare att spela om man är fri att experimentera, själv kör jag support-ranger med en kombination av Giver och Cleric-gear.

Cool, cool!
Om jag någon gång skulle få för mig att flytta från Aurora Glade, samt börja med WvW så vet jag.
Tack och bock!

Permalänk
Medlem

Är nyfiken på Guild wars 2. Har tidigare kört WoW men tycker de förstör spelet mer och mer. Jag är ingen raidare så för mig är själva levling/questande viktigt samt endgame för min del är i första hand PvP battlegrounds.

WoW har helt tappat på det förstnämnda för min del. På grund av alla phasade zoner så tappas helt känslan av att befinna sig i en onlinevärld. Vill jag hjälpa en kompis questa (eller vice versa) och passa på lira lite ihop när vi båda är online så går ofta inte det då vi befinner oss i olika phases och inte ens kan se varann! Ett sådant koncept raserar hela min bild av hur en MMO-värld ska bete sig iaf.

Så utifrån min spelstil, kan Guild wars 2 passa mig då?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Skrivet av valiant:

Är nyfiken på Guild wars 2. Har tidigare kört WoW men tycker de förstör spelet mer och mer. Jag är ingen raidare så för mig är själva levling/questande viktigt samt endgame för min del är i första hand PvP battlegrounds.

WoW har helt tappat på det förstnämnda för min del. På grund av alla phasade zoner så tappas helt känslan av att befinna sig i en onlinevärld. Vill jag hjälpa en kompis questa (eller vice versa) och passa på lira lite ihop när vi båda är online så går ofta inte det då vi befinner oss i olika phases och inte ens kan se varann! Ett sådant koncept raserar hela min bild av hur en MMO-värld ska bete sig iaf.

Så utifrån min spelstil, kan Guild wars 2 passa mig då?

Rift kanske det är free to play nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apocalysm:

Rift kanske det är free to play nu

Har också ett Rift-konto, köptes t.o.m. innan det blev freetoplay, men när jag försökt återuppta det nu så strular det bara för mig. Jag får error 1013 vid login och lyckas inte hitta nån lösning som funkar hos mig. Orkar helt enkelt inte bry mig mer om det för deras egen support verkar inte engagera sig alls över oss som får detta fel.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Rift är bara för tråkigt...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Endgame gick fel.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av valiant:

Är nyfiken på Guild wars 2. Har tidigare kört WoW men tycker de förstör spelet mer och mer. Jag är ingen raidare så för mig är själva levling/questande viktigt samt endgame för min del är i första hand PvP battlegrounds.

WoW har helt tappat på det förstnämnda för min del. På grund av alla phasade zoner så tappas helt känslan av att befinna sig i en onlinevärld. Vill jag hjälpa en kompis questa (eller vice versa) och passa på lira lite ihop när vi båda är online så går ofta inte det då vi befinner oss i olika phases och inte ens kan se varann! Ett sådant koncept raserar hela min bild av hur en MMO-värld ska bete sig iaf.

Så utifrån min spelstil, kan Guild wars 2 passa mig då?

Nu spelade jag aldrig WoW mer än ett par trials så vet inte riktigt vad PvP battlegrounds innebär men det låter som något åt WvW hållet, isåfall skulle jag säga att GW2 kan vara värt att prova. Levling i GW2 tyckte jag var riktigt skoj, det kändes aldrig som ett nötande och jag kände mig alltid motiverad att fortsätta.

Skrivet av Wifi:

Endgame gick fel.

Jag tror det är mer korrekt att säga att endgame inte var vad WoW-klonsfantaster förväntade sig. Jag har själv alltid tyckt att WvW är ett fullt dugligt endgame till exempel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Jag tror det är mer korrekt att säga att endgame inte var vad WoW-klonsfantaster förväntade sig. Jag har själv alltid tyckt att WvW är ett fullt dugligt endgame till exempel.

Nu har jag inte spelat World Of Warcraft, så vet inte vad du menar, men tröttnade själv väldigt fort på spelet efter jag nått högsta leveln.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Testpilot

För mig var det sjävla core-systemet tror ja...
Avsaknaden av end-game content kan man leva med, bara att vänta på mer content ska släppas och spela annat under tiden;

Men det som fick mig att inte vilja röra spelet efter en månad var;
* Movement: Det kändes som att spela med mouse acceleration när man gick.. jumping puzzles var ett helvete då man antingen kunde missa en plattform totalt, eller på något magiskt sätt "flyga" i luften, har säkert 100tals screenshots där jag bara står som ett jäkla fån 1-2 meter rätt ut i luften, där jag borde ha ramlat ner.
* Classes: Jag saknade helt enkelt pyramiden; Healer - Tank - DPS.
* Combat: lvlade lite olika klasser, enda jag fick till max lvl var en Necro. Efter att ha spelet GW2, TERA och Neverwinter har jag kommit fram till en sak; HATAR MMO's som begränsar antalet spells man kan ha ute eller som inte har Macros, rent av HATAR det... spelat WoW i 6 års tid så det kanske har satt sina spår lite för hårt. Men för mig är halva spelet att fippla med Addons, UI, Macros osv. i downtime mellan Wipes, väntar på raids eller bara questar/gör dailies.
* Playerbase: imo så var det för liten playerbase.. när man började närma sig end-game zoonerna så var det som att komma tillbaka från "the wall" i Game of Thrones; överlycklig att se en annan levande individ!

Har inte spelat sedan release nu, och mitt konto blev hackat så jag har väntat över 1 vecka på svar från ARENA.NET nu; men jag börjar undra om det är värt eftersom spelet verkar ändå dö ut.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av phoenixdisciple:

För mig var det sjävla core-systemet tror ja...
Avsaknaden av end-game content kan man leva med, bara att vänta på mer content ska släppas och spela annat under tiden;

Men det som fick mig att inte vilja röra spelet efter en månad var;
* Movement: Det kändes som att spela med mouse acceleration när man gick.. jumping puzzles var ett helvete då man antingen kunde missa en plattform totalt, eller på något magiskt sätt "flyga" i luften, har säkert 100tals screenshots där jag bara står som ett jäkla fån 1-2 meter rätt ut i luften, där jag borde ha ramlat ner.
* Classes: Jag saknade helt enkelt pyramiden; Healer - Tank - DPS.
* Combat: lvlade lite olika klasser, enda jag fick till max lvl var en Necro. Efter att ha spelet GW2, TERA och Neverwinter har jag kommit fram till en sak; HATAR MMO's som begränsar antalet spells man kan ha ute eller som inte har Macros, rent av HATAR det... spelat WoW i 6 års tid så det kanske har satt sina spår lite för hårt. Men för mig är halva spelet att fippla med Addons, UI, Macros osv. i downtime mellan Wipes, väntar på raids eller bara questar/gör dailies.
* Playerbase: imo så var det för liten playerbase.. när man började närma sig end-game zoonerna så var det som att komma tillbaka från "the wall" i Game of Thrones; överlycklig att se en annan levande individ!

Har inte spelat sedan release nu, och mitt konto blev hackat så jag har väntat över 1 vecka på svar från ARENA.NET nu; men jag börjar undra om det är värt eftersom spelet verkar ändå dö ut.

Ja det verkar ju inte vara ett spel för dig, men att spelet håller på dö ut är en myt som sprider sig från bittra flamers på bland annat gw2gurus forum. Under presentationerna inför kina-releasen avslöjades det att 2,5 miljoner loggar in minst en gång i veckan, jämför den siffran med 3 miljoner sålda kopior runt årsskiftet så har det vuxit ganska bra sedan dess också. Det är snarare ett problem med att spelarna motiveras att samlas på ett fåtal platser i en enorm spelvärld så att större delen blir folktom trots att det finns mycket spelare. Det är dessutom något som alltid tas upp i intervjuer så de är väl medvetna om att det är ett problem.

Skrivet av Wifi:

Nu har jag inte spelat World Of Warcraft, så vet inte vad du menar, men tröttnade själv väldigt fort på spelet efter jag nått högsta leveln.

Jag syftar på att många som spelat MMOn sen tidigare innan de provade GW2 var vana vid att endgame innebar x hundratal timmars raidande för att få endgame-gear. En ganska bestämd knuff från utvecklarna att "det här är vad du bör göra tills vidare". Är man van vid det stuket står man lätt nydingad lvl 80 i GW2 och vet inte var man ska ta vägen för utvecklarna lämnar det öppet för spelaren att ta reda på vad han/hon vill spendera sin endgame-tid med istället för att knuffa in dig i något.

Skrivet av Wifi:

Nu har jag inte spelat World Of Warcraft, så vet inte vad du menar, men tröttnade själv väldigt fort på spelet efter jag nått högsta leveln.

Jag förstår att många känner så, vi som spelat sedan release och fortfarande är aktiva tillhör den typen gamers som har lättare för att spela saker som inte ger någon reward så länge det är skoj än genomsnittet verkar ha.

Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 är knappast ett perfekt spel, i många avseenden är det mycket som behöver ändras, fixas, tas bort / läggas till men i sin helhet tycker jag det är ett bra spel. Det som gick fel är knappast spelets fel, utan fotm spelarbasen, de som vandrar från ena spelet till det andra, letar alltid efter något nytt men i slutändan kommer de fram till att WoW är bäst.

Vi visste att spelet ej skulle ha någon triforce, tank - dps - healer. Passar för vissa, passar ej för andra. Jag tycker det är ett mycket intressant upplägg som dock kan bli lite problematiskt i vissa fall. T ex att berserker gear är dominerande i PvE, självklart inget tvång men det är den enkla och mest effektiva vägen många tar.

Att spelet ej skulle vara ett stort "geartredmill" visste vi också, exotic var det bästa, skillnaden var hur utrustningen ser ut. Vill man så finns det legendary att grinda för, dock kan man köpa dessa vilket är helt fel imo. Sen kom det ascended amulett, ringar etc vilket jag gärna skulle sett att de avstår från, armor på väg nu också. Rör sig om små skillnader i stats och det är bara 1 tier över exotics, så inte allt för illa än.

Med tanke på att spelet är b2p, alltså en engångskostnad och sen är det bara att spela eller skita i det, det finns kvar ändå. Vill du inte spela på en vecka? Fine, gör något annat. Jag själv blandar just nu GW2, BF3, Fallout 3 + New Vegas och Cube World, en bra variation för mig och ingen j*vla subscription som binder mig.

Man kan argumentera för att det finns många saker som skulle behövas i GW2, vissa traits är värdelösa och passar ej med andra i samma träd, vissa skills är mer eller mindre värdelösa, vissa klasser har tillgång till permanent swiftness / 25% signet medan vissa får nöja sig med väldigt lite, LFG system etc. WOW HAR JU ALLT DETTA BEST GAME EU, NAY... WORLD! Det man får ha i tanke är att WoW var oerhört oslipat i början och det tog lång tid att få ut olika saker i spelet och det har byggts på i år. Självklart kan man se WoW som ett facit på vad de gjort bra och mindre bra, men det ska fortfarande implementeras, det är olika motorer, olika klasser, det ska passa in i spelet etc. Man får ge GW2 lite tid helt enkelt, vilket är mycket enkelt att göra när det är b2p.

Ett spel är inte bättre än vad man gör det till, jag skulle nog kunna tycka att kolla på färg med kompisar är kul, därför har jag väldigt lätt att hitta saker att göra i GW2 med andra. Gå med i en bra guild, spela runt och se vad du tycker är kul, hitta andra som tycker det är kul och kör på!

Kan starkt rekommendera Friskyttarna, är medlem där sen release, väldigt trevlig guild med många pratglada människor. En och annan göteborgare men det får man ta

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av frillan125:

Sen kom det ascended amulett, ringar etc vilket jag gärna skulle sett att de avstår från, armor på väg nu också. Rör sig om små skillnader i stats och det är bara 1 tier över exotics, så inte allt för illa än.

Höll helt med om mycket, men ovanstående har många missat motiveringen bakom att det lades till i spelet. Det var inte efter krav på mer gear från spelare eller för att börja en trend med bättre gear varje år eller något annat sådant.
De gick ut och förklarade att de märkte strax efter release att de gjort bort sig och borde egentligen haft ascended med från första början. Främst för att skillnaden i jobb mellan exotic och legendary avskräckte de flesta från att försöka skaffa legendaries. Med ascended mellan blir steget mindre och fler känner sig motiverade att jobba för en legendary.

Appropå fel på spel i allmänhet känner jag att det absolut största problemet med spelet (och de flesta andra) är att det sprids så mycket skitsnack från "haters" på forumen att det går felaktiga dåliga rykten hela tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Är nyfiken på Guild wars 2. Har tidigare kört WoW men tycker de förstör spelet mer och mer. Jag är ingen raidare så för mig är själva levling/questande viktigt samt endgame för min del är i första hand PvP battlegrounds.

WoW har helt tappat på det förstnämnda för min del. På grund av alla phasade zoner så tappas helt känslan av att befinna sig i en onlinevärld. Vill jag hjälpa en kompis questa (eller vice versa) och passa på lira lite ihop när vi båda är online så går ofta inte det då vi befinner oss i olika phases och inte ens kan se varann! Ett sådant koncept raserar hela min bild av hur en MMO-värld ska bete sig iaf.

Så utifrån min spelstil, kan Guild wars 2 passa mig då?

Tror GW2 kommer passa dig utmärkt! Där det fallar för mig många är just att de vill ha klassikt endgame, vilket inte finns i GW2 ( gear grind ).

Leveling är riktigt roligt speciellt med en eller flera polare och när det gäller pvp så finns det WvW vilket är feta open word områden där man tar över fort osv.
Sen finns det sPvP vilket är mer likt WoW battlegrounds fast med skillnaden att man alltid är lvl 80 och det är specifik pvp gear man får.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks Gaming

Om någon fortfarande spelar så kan ni lägga till mig på steam: Swedenforce
eller komma in på SweCs mumble.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Har försökt spela i princip alla MMORPG's som släppts de senaste 10 åren och fastnade iofs för WoW mellan 2005-2012 men bröt mig loss när Fail of Pandaria släpptes..

Nu spelar jag mitt första mmorpg jag någonsin testade och det är Tibia och jag älskar det lika mycket som när jag började spela det år 2000-2001!

Gw2 var i mitt tycke alldelles för farmigt när det kom till lvlandet och alla events blev tröttsamma i längden och jag saknade att kunna questa samt avsaknaden av rejäla gruppaktiviteter som krävde lite kommunikation mellan spelarna -.-

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Oliver91:

Gw2 var i mitt tycke alldelles för farmigt när det kom till lvlandet och alla events blev tröttsamma i längden och jag saknade att kunna questa samt avsaknaden av rejäla gruppaktiviteter som krävde lite kommunikation mellan spelarna -.-

Nu finns det ju faktiskt mer än ett sätt att levla i gw2 På rak arm såhär innan dagens första kaffekopp: Exploration (det du verkar gjort), WvW, dungeons, crafting, gathering. Spelet kommer till sin fulla rätt först när du märker hur snabbt man levlar om man blandar de olika sätten på ett vis så man hela tiden har kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon70536:

Nu finns det ju faktiskt mer än ett sätt att levla i gw2 På rak arm såhär innan dagens första kaffekopp: Exploration (det du verkar gjort), WvW, dungeons, crafting, gathering. Spelet kommer till sin fulla rätt först när du märker hur snabbt man levlar om man blandar de olika sätten på ett vis så man hela tiden har kul.

Gjorde allt utom WvW men tyckte ändå det var segt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

För min del så blåste dom upp det för mycket så när nyhetens behag hade lagt sig så var jag bara besviken. Stridsystemet är trots vissa bra saker på tok för tråkigt, lite talentpoints gör det inte tillräckligt intressant och varierat tyvärr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Väntade på spelet i över 5 år, förbeställde det långt innan release och längtade extremt mycket till det. Körde alla öppna betor med några jag känner. När spelet kom ut var det det bästa spelet jag hade kört och jag körde i över 100h de första veckorna. Sedan när vi började komma upp till 80 spelade vi mindre och mindre (fast jag själv ville fortsätta) och till slut slutade vi spela helt. Jag hade säkert fortsatt spela om inte de jag spelade med slutade. Nu känns det svårt att börja eftersom jag inte har någon att spela med. Men jag har ändå många bra minnen från spelet även fast jag inte spelade det så länge.

Nu fick jag lust att köra igång det igen

Visa signatur

Dator: FD Define S | i7 5820k | Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 | AMD Fury X | MSI X99A GAMING 9 | CM V1000 | Samsung 850PRO 256GB | 3TB WDRED
NAS: FD Node 304 | Pentium G3220 | 2X WD RED 2TB + 2X HGST 4TB | 16GB 1600MHz | FreeNAS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mighty Nerd:

Väntade på spelet i över 5 år, förbeställde det långt innan release och längtade extremt mycket till det. Körde alla öppna betor med några jag känner. När spelet kom ut var det det bästa spelet jag hade kört och jag körde i över 100h de första veckorna. Sedan när vi började komma upp till 80 spelade vi mindre och mindre (fast jag själv ville fortsätta) och till slut slutade vi spela helt. Jag hade säkert fortsatt spela om inte de jag spelade med slutade. Nu känns det svårt att börja eftersom jag inte har någon att spela med. Men jag har ändå många bra minnen från spelet även fast jag inte spelade det så länge.

Nu fick jag lust att köra igång det igen

Typ exakt (!) samma läge som jag befann mig i. Lyckades dock lura tillbaka en av mina polare för nån vecka sen, och även om det kändes som vi missat massor sen vi slutade i januari så har vi grymt kul faktiskt.

Testa du också, och glöm inte att ArenaNet lovat att all tillfälligt material de släppt (Living World etc...) kommer komma tillbaka igen för de som missat nått.

Permalänk

Slutade spela förra vintern.
Har man lagt till något mer än sPvP och WvW när det kommer till PvP?

Visa signatur

i7 8700k - 32 GB - Z370 - RTX 2080 Ti - 4 GB Nvme SSD

Permalänk

GW2 verkar rikta in sig på casuals eller vad man ska kalla dem, vilket det måste finnas en enorm marknad för... eller?

Problemet är att de flesta som kallar sig casual spelare, eller nybörjare, upphör att vara det efter några veckors spelande och vill ha nya utmaningar. GW2 erbjuder ingenting sånt. Begriper inte riktigt vad utvecklare trodde att folk skulle göra i spelet.

Permalänk

Det som jag till slut inte orkade med är det förbannade skillsystemet/skillupplägget samt traits.

Visa signatur

i7 8700k - 32 GB - Z370 - RTX 2080 Ti - 4 GB Nvme SSD

Permalänk
Medlem

Är inget fel på GW2 imho, finns hur mycket PvE och dungens som man kan önska sig, nya live events var och varannan månad.

WvW är mycket stabilare nu än vad det var i början.
sPvP är oxå skoj om man ger det en chans.

Försök hitta ett guild som du kan ha skoj med.

Visa signatur

AMD 5600x

Permalänk
Medlem
Permalänk

Både PvP (särskilt WvW) och PvE var tråkigt enligt mig, kanske är bättre nu, längesedan jag spelade. Gillade dock alla jumping puzzle! Annars så blev jag rätt så besviken på det här spelet. Min åsikt dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av samforshort:

GW2 verkar rikta in sig på casuals eller vad man ska kalla dem, vilket det måste finnas en enorm marknad för... eller?

Problemet är att de flesta som kallar sig casual spelare, eller nybörjare, upphör att vara det efter några veckors spelande och vill ha nya utmaningar. GW2 erbjuder ingenting sånt. Begriper inte riktigt vad utvecklare trodde att folk skulle göra i spelet.

Tror att du misstar begreppet casual med newbie. "Casual" innebär egentligen bara hur mycket tid man spenderar med spelet. De som har krävande jobb/skola kanske inte kan lira fullt lika mycket som andra, men när de väl lirar så kanske de vill köra megahardcore iaf. Newbies däremot, det är precis det du beskriver hehe.

Jag tror personligen att GW2 är det perfekta spelet för casuals. Både de som vill ta allt lite lugnare, och de som inte har så mycket tid längre men vill köra på lite hardcore när tillfälle ges. ArenaNet pumpar ju ut nytt material löpandes, och det passar nog många som vill köra lite då och då eller nån timme om dagen.

Permalänk
Skrivet av nathan:

Jag tror personligen att GW2 är det perfekta spelet för casuals. Både de som vill ta allt lite lugnare, och de som inte har så mycket tid längre men vill köra på lite hardcore när tillfälle ges. ArenaNet pumpar ju ut nytt material löpandes, och det passar nog många som vill köra lite då och då eller nån timme om dagen.

En alldeles utmärkt sammanfattning.

Guild Wars 2 är optimalt för casuals, dvs alla dem som p.g.a jobb, heltidsstudier, familj och andra intressen inte kan eller vill spela mer än någon timme per dag (vilket förmodligen gäller de allra flesta av oss).

Ställer mig också frågande till titeln på denna tråd. Guild Wars 2 har sålt mer än 3 miljoner boxar under de första 9 månaderna efter release, vilket inget annat MMOG gjort inklusive World of Warcraft.

Spelet lever och mår väl i allra högsta grad. Vilket återspeglas i vårt eget gille som haft +150 aktiva under hela sommaren, trots ett fantastiskt väder.

Där med inte sagt att alla gillar GW2, vilket denna tråden gör ganska klart. Men det innebär inte att något gått fel, utan det visar snarare på att vi precis som med mat & dryck har olika preferenser.

Permalänk
Medlem

Jag spelade spelet bara i några timmar sammanlagt. Spelade pvp i GW1 på högre nivå som munk, pvp i GW2 var inte alls lika kul och utmanande.

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Geeks Gaming

Någon som är sugen på att köra lite igen? Tänkte göra ny gubbe och köra igenom de.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|