Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Steam är också svindyra när det gäller nya spel. Dyrare än butikerna.

Beror på butik och spel.

Men vanligtvis ligger de samma eller 50-100kr dyrare. Inte 250kr som Blizzard gör för att de har monopol, så det är viss skillnad där!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Tentor 23 och 25 Maj, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Det är ju perfekt! Gör tentorna och sen kom hem på D3 release dagen och börja nöta. Själv har jag tentor den 27:e och 29:e maj. Det gör ondare!

Permalänk
Medlem

D3 och Kepler, kan inte bli bättre

Permalänk
Medlem

Äntligen! 10 års väntan är snart över, kommer fortfarande ihåg hur man spelade Diablo 2 som en galning på 56k modem när man var liten

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Det är ju perfekt! Gör tentorna och sen kom hem på D3 release dagen och börja nöta. Själv har jag tentor den 27:e och 29:e maj. Det gör ondare!

Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Tyvärr, det släpps veckan innan tentorna...

Permalänk

Var det bara jag som satt ner och tog ett djuuuupt andetag för att andas ut igen tittandes i taket, med en knuten näve och sa tyst för sig själv: äntligen?

Permalänk
Skrivet av lanbonden:

Officiellt: Diablo III släpps den 15 maj

Tyvärr, det släpps veckan innan tentorna...

Man ska hinna plugga också.

Permalänk
Medlem

Haha, klassiker!

"Färskt kött!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Beror på butik och spel.

Men vanligtvis ligger de samma eller 50-100kr dyrare. Inte 250kr som Blizzard gör för att de har monopol, så det är viss skillnad där!

Går ju utmärkt att köpa av andra websidor också om man bara vill ha tag i nyckeln.

Permalänk
Medlem

Jag kan se förbi de flesta sakerna med diablo 3, men att det är 4 spelare max per game är ju helt idiotiskt. Hur många har inte en kompiskrets som vill lira d3 när det kommer ut?

Visa signatur

MSI B650 Gaming Plus WIFI - Ryzen 7 7800X3D - XFX 7900 XT - Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL36 - Fractal Design Meshify 2 Compact - Gigabyte Ultra Durable 850W

Permalänk

Tusan oxå blev så sugen så jag installerade II an men får det inte att funka med win 7 står ju windows 95-98 på skivorna.. Någon som vet hur man ska få det att funka..

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Gåshud! Äntligen =D

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem

Finns systemkraven utgivna ännu?
Jag är ska köpa en bärbar dator i veckan och det vore bra om jag även kunde spela D3 när det kommer om två månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hjorten66:

Tusan oxå blev så sugen så jag installerade II an men får det inte att funka med win 7 står ju windows 95-98 på skivorna.. Någon som vet hur man ska få det att funka..

Registrera nyckeln på ditt battle.net konto och ladda ner klienterna Funkar perfekt på windows 7 här.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Skrivet av Sephirot:

Finns systemkraven utgivna ännu?
Jag är ska köpa en bärbar dator i veckan och det vore bra om jag även kunde spela D3 när det kommer om två månader.

http://us.battle.net/support/en/article/diablo-iii-system-req...

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mormis:

Jag kan se förbi de flesta sakerna med diablo 3, men att det är 4 spelare max per game är ju helt idiotiskt. Hur många har inte en kompiskrets som vill lira d3 när det kommer ut?

Blir bara grötigt med fler än 4 på skärmen samtidigt.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Hur mycket ser jag fram emot Diablo 3 på skala 1-10?

3

Jag tar Half-Life före Diablo 2 vilken sekund som helst.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fa/Half-Lif...
vs https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d5/Diablo_II_Cove...

det där va inte okej... man kan inte jämföra Diablo med det bästa spelet genom tiderna!! det är bara inte rättvist mot blizzard!!!

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Registrera nyckeln på ditt battle.net konto och ladda ner klienterna Funkar perfekt på windows 7 här.

Får prova det

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem

Fi fasen vad gött!

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

En gammel nuub som mig som spelat lite halvt diablo 1 samt 2 när det var på tapeten, är naturligtvis sugen som attan
på 3an, undrar dock om någon av er fanboys vet om det kommer vara månadskostnad på detta?

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Skulle inte förvåna mig om de skjuter upp det till nästa år.

Visa signatur

i7 860 @2.80Ghz -
12 GB ram -
Gigabyte P55-UD3L -
MSI Twin Frozr III 6950 2048 gb -
Corsair TX 750 -

Permalänk
Avstängd

Kändes som en evighet! men äntligen!

Många spel som ska inhandlas!

D3
Ridge racer 7
Future soldier
Grim dawn
Mech warrior Online

Blir visst att sitta inne hela sommaren då ja!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mormis:

Jag kan se förbi de flesta sakerna med diablo 3, men att det är 4 spelare max per game är ju helt idiotiskt. Hur många har inte en kompiskrets som vill lira d3 när det kommer ut?

Hoppas du skojar? max 4 spelare i varje game? D2 hade ju iafall 8

Visa signatur

Datamaskin: ///// P166 MMX//// s3virge//// tvkort/// Moderkort noname

Permalänk

haha, klockrent. Illustrerar precis vad jag kände när jag läste nyheten.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ozo64:

Blir bara grötigt med fler än 4 på skärmen samtidigt.

Håller med! Sen ska alla boosta och krigsskrika en massa och alla sorc ska skicka blizzard eller firehydra Sen är det alltid nån k*k som ska förstöra för alla andra...

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

En gammel nuub som mig som spelat lite halvt diablo 1 samt 2 när det var på tapeten, är naturligtvis sugen som attan
på 3an, undrar dock om någon av er fanboys vet om det kommer vara månadskostnad på detta?

Nej det är ingen månadskostnad.

Permalänk
Medlem

Demo?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Det tror jag inte på för en sekund.

Steam har billigare priser (på andra spel) och butikerna skulle sälja massor av kopior endå, finns många som vägrar köpa digitalt och det är inte ens en konkurrenssituation då produkterna är olika (med manual/skiva osv osv samt utan).

det kan juuh bero på att Steam ÄR en butik vilket blizzard då inte är..

steam tjänar pengar på att sälja andras spel

blizzard tjänar pengar på att folk köper deras spel och spelar dom

Visa signatur

here we go!