Permalänk
Medlem

haha jag bara måste kommentera det här, skönaste tråden jag sett på länge!

Vi här kan ingenting om datorer och uppenbarligen är det oss det är fel på. Gå till polisen så hjälper dom dig nog gärna med dina gröna troll & mansröster ska du se (om dom inte låser in snubben vill säga)

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB

Permalänk
Medlem

Inte ens UFO-trådarna på flashback mäter sig med detta ... !

Visa signatur

FD r3 | MSI 870A-G54 | 965 BE @ Stock | Corsair 4 GB | CM 212+ | PC HD6850 PCS+ | 1 TB Samsung F3 | FD Tesla 650w

Permalänk
Medlem

Errr, va? Tror den här tråden vinner priset som mest osammanhängande svammel-post. Fantastiskt hur man kan kombinera ihop svenska ord på detta sätt utan att det blir en förståelig mening.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Vänta... Vad?

Permalänk
Medlem

Hmm, tror nissen kan ha slagit på det där Windows Narrator som snackar/läser upp texten på skärmen åt en.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Skrivet av Juggernawt:

Errr, va? Tror den här tråden vinner priset som mest osammanhängande svammel-post. Fantastiskt hur man kan kombinera ihop svenska ord på detta sätt utan att det blir en förståelig mening.

sant !!!!!

Visa signatur

MSI P67A-GD65 REV B3,Intel Core i5 2500K 3,3GHz, Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB,Fractal Design Newton R2, 1000W,Fractal Define XL Svart,Optiarc AD-7263S LabelFlash Svart SATA, OEM,Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM, SP1,Corsair SSD Nova Series 32GB
,1.5TB Samsung Ecogreen F3EG,Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
,LG 23" TFT W2363D-PF 120hz,

Permalänk

kör ljudet ibland genom reciever hdmi och genom hörlurar genom ljudkort,cmon homo sapiens där ute kör man heroes 3 single så ska man väll för fan inte höra vilka toppspelare det finns i bad company2 eller senaste om kriget i libyen,mycket ovetandes här på forumet.

inte nödvändigtvist voip hur som helst jävla autonomer som håller på.

ni som tror på psykos bra för er att nåra jävla nonsensfolk inte håller på i era system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mushflush:

kör ljudet ibland genom reciever hdmi och genom hörlurar genom ljudkort,cmon homo sapiens där ute kör man heroes 3 single så ska man väll för fan inte höra vilka toppspelare det finns i bad company2 eller senaste om kriget i libyen,mycket ovetandes här på forumet.

inte nödvändigtvist voip hur som helst jävla autonomer som håller på.

ni som tror på psykos bra för er att nåra jävla nonsensfolk inte håller på i era system.

Hahaha bästa någonsin

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Klockrent!
Skulle gissa på att han har satt på talsyntesen i windows, samt att han har lite svårt för sig psykist/socialt osv...

Edit: Redan nån som skrivit det där med talsyntes, såg inte att det fanns 2 sidor i tråden :S

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av mushflush:

kör ljudet ibland genom reciever hdmi och genom hörlurar genom ljudkort,cmon homo sapiens där ute kör man heroes 3 single så ska man väll för fan inte höra vilka toppspelare det finns i bad company2 eller senaste om kriget i libyen,mycket ovetandes här på forumet.

inte nödvändigtvist voip hur som helst jävla autonomer som håller på.

ni som tror på psykos bra för er att nåra jävla nonsensfolk inte håller på i era system.

1: När hör du ljudet, när du kör HDMI eller headset?
2: Sluta dampa å tänk efter för f*n vad du skriver, har du handkapp så be nån tolka vad du menar så vi fattar vad du snackar om!

Iallafall så ger jag min röst för att nåt snappar upp radiovågor från nån granne som kör trådlöst ljud.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

lol många tippar på psykisk sjukdom,aja få se om snuten hittar dessa jönssar då.

nästan helt dödfött i detta fjortisforum.

Permalänk

du får nog förklara bättre eller be någon skriva åt dig... och ni andra sluta kalla killen handikapp och dylikt, om han har problem med svenskan eller något annat "fel" så har ni ingen rätt till att tracka på honom. men ja tråden är lite lustig men ni behöver inte kalla honom för fula ord för det.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

What is this, I don't even?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

du får nog förklara bättre eller be någon skriva åt dig... och ni andra sluta kalla killen handikapp och dylikt, om han har problem med svenskan eller något annat "fel" så har ni ingen rätt till att tracka på honom. men ja tråden är lite lustig men ni behöver inte kalla honom för fula ord för det.

Ingen har väl kallat honom för handikapp???

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

HAhhahahaa natthumor,
fyfan har inte skrattat så mycket på länge asså

Permalänk
Medlem

!!1 tjenare . kör du trådlöst bredband eller?????
!!2 sen så kan du ju alltid spela in ljudet som du hör och lägga upp på you tube så folk här inne får en bättre uppfattning om problemet ..

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av mushflush:

lol många tippar på psykisk sjukdom,aja få se om snuten hittar dessa jönssar då.

nästan helt dödfött i detta fjortisforum.

Ska han säga som förklarar som en kråka å folk ber han förklara varvid han svarar med mer grekiska.
För att sen dumförklara alla... (gha vissa människor)

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

!!1 tjenare . kör du trådlöst bredband eller?????
!!2 sen så kan du ju alltid spela in ljudet som du hör och lägga upp på you tube så folk här inne får en bättre uppfattning om problemet ..

Är väl inte lönt å ge mer tips, han har redan vid första svar visat sig bara vara ute efter reaktioner (troll).

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk

Herrejösses. Trots att man inte förstår ett smack av vad du vill försöker folk ändå hjälpa dig. Tacken för det är att du kallar alla andra för fjortisar/idioter m.m? Enormt underhållande tråd må jag säga.

Permalänk
Medlem

Hohoho, veckans tråd. *Bokmärkt*

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

haha, ta det lugnt när du skriver och se till att man kan förstå.
Tips på problemet, öppna upp chassi luckan och se till att du inte har en zigenar familj där inne, skrämmande men det händer.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHA har du råkat ut för det själv eller? xD

Visa signatur

Gaming Rigg: Cooler Master HAF X - Asus P8P67 PRO - Corsair 4gb 1333mhz - Intel Core i5 2500k - Sapphire radeon 6950 2GB - 1tb spinpoint f3 HDD - XFX Black edition 750w
KringRustning: Mus: Logitech G500 - Tangentbord: Logitech G110 - Headset: Ace Edge SX500

Permalänk
Medlem

Oh wow. Jag skulle vara glad om jag fick gratis radio i mina singelplayer spel. Även i mobilen.

Du kan väl skicka ett pm om du listar ut hur du fick till denna underbara feature.

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk

*this thread made my day*

jag gissar på störningar, eventuellt LP-detektering...

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk
Medlem

Haha, vilken otroligt skön snubbe

Permalänk
Medlem

Vad i h*lvete är det han försöker säga !?!?!?!

EDIT har inte läst hela tråden, men jag fattar fan ingenting ut av det du säger TS

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

vad i helvete hände här? vad fan?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sj6:

vad i helvete hände här? vad fan?

Droger...

Antagligen.

Permalänk
Medlem

Hah, roligt värre!

Det där problemet med radio i högtalarna hade jag med mitt gamla system, speciellt när kablarna var hoprullade och gömda bakom ett element Massa ryska och skit, blev lite förvirrad när man inte visste vad det var

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sensuella Sven:

Droger...

Antagligen.

jo men... äh... är det någon som fattar vad han vill med sin voip och annat han blurrar om?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Är du säker på att du inte typ har Ts igång eller nått annat "Chatt" program?? eller en radio i närheten/inne i datorn/systemet osv?

Visa signatur

MSI P67A-GD65 REV B3,Intel Core i5 2500K 3,3GHz, Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB,Fractal Design Newton R2, 1000W,Fractal Define XL Svart,Optiarc AD-7263S LabelFlash Svart SATA, OEM,Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk OEM, SP1,Corsair SSD Nova Series 32GB
,1.5TB Samsung Ecogreen F3EG,Corsair 8GB (2x4096MB) 1600MHz XMS3
,LG 23" TFT W2363D-PF 120hz,