Permalänk

hard truck 3

har någon hard truck 3?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Keeper of the Bamse

menar du "hard truck: 18 wheels of steel", så ja

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
menar du "hard truck: 18 wheels of steel", så ja

E det skojsigt?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84

E det skojsigt?

Det är snarare mysigt.. du kör långa sträckor med din lastbil och fraktar blandade varor mellan städer. På vägen börjar det regna, hagla, snöa.. .då är det bara att sätta på vindrutetorkarna och höra det svaga dunket av dem, ackomanjerat med gammal hederlig "lastbilsmusik"

Jag köpte mitt på rea för 200:- hos Tradition. Har de kvar rean tycker jag att du ska köpa det

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen

Det är snarare mysigt.. du kör långa sträckor med din lastbil och fraktar blandade varor mellan städer. På vägen börjar det regna, hagla, snöa.. .då är det bara att sätta på vindrutetorkarna och höra det svaga dunket av dem, ackomanjerat med gammal hederlig "lastbilsmusik"

Jag köpte mitt på rea för 200:- hos Tradition. Har de kvar rean tycker jag att du ska köpa det

Får se... finns det inget demo att ladda hem nån stans?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

har sökt som en galning efter ett spelbart demo till hardtruck men jag kan inte hitta nån... hitta en sida som hade några länkar till hardtruck 1 demot men det var ingen av dem som funka... snälla hjälp mig

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

http://www.scssoft.com/pic/ht18_7.html

Nice Boy Från HardTruck: 18WS

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
har sökt som en galning efter ett spelbart demo till hardtruck men jag kan inte hitta nån... hitta en sida som hade några länkar till hardtruck 1 demot men det var ingen av dem som funka... snälla hjälp mig

Tror dom är ganska snåla med demon.

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk

kan man inte ta hela på nätet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furste_filip
kan man inte ta hela på nätet?

inte lagligt... olagligt snack här gillas inte av moderatorerna

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått tag på hardtruck och tycker väl det är sådär...
Jag undrar bara om man kan byta upp sig till nån bättre lastbil och isf hur?
Kör på easy och har den tråkiga, slöa, fula, gamla vita lastbilen...

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

taskig känsla i spelet. sitter med min logitech ratt och för minsta lilla utslag man gör med ratten så börjar lastbilen kränga och hålla på.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 3900X | MB: ASUS TUF GAMING X570-PLUS | RAM: Corsair 32GB 3200MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti

Permalänk
Medlem

Hur funkar det där med att anställa personer och det? Varje gång jag försöker anställa en person så står det att personen inte svarar i telefon, störande.
Det finns en del andra buggar som jag också stör mig på... ibland när man rullar (inte gasar eller bromsar) så tvärstannar lastbilen bara! Det tar ju flera minuter att acca upp i fart sen... *mummel*

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Finns det något fusk så man får lite mer pengar? Man blir ju galen av att
cruisa runt med den där vita trucken!!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Fusk finns på www.gamefaqs.com

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

FY ***** vad långtråkigt spel... nu ger jag upp den här skiten och testar mafia istället

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

hmmm sitter med detta nu det e ju grymt ju Ilov it

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

Kasst spel

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk

att ni som spelat inte kan svara på min tråd om hard trucks. Jag undrade hur man får licenser och hur man använder hyrda förare. Har kört i två veckor nu.

Visa signatur

Dennis Svensson U-A

Permalänk
Medlem

förarna träffar man på viloplattserna och man hyr dem i sitt notebook tillståndena köper man på hmm kommer inte i håg stod på deras hemsida.

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk

JAAAAAA !
HT3 !!!!!!!

Jag hamnade fan i långvarig psykos när min HT2 skiva pajade. HT1 suger banan (frukt).

Och hur kan Sw_V säga att det är taskig känsla ?
Jag satt med Logitech Formula Force GP och HT2. Funka stabilt. Så jävla slappt spel.

Permalänk

Är detbara jag som tycker att HT2 var bättre ?

Permalänk
Medlem

"Köpte" Ht3 igår och satt mej o spela....var hemma hos en kompis som har en xp1800+ med gforce4 ti4600
visst det flöt skitfint,

men jag tyckte att grafiken var "suddig" det blev skärpa på saker när man kom nära och instrumenteringen gick knappt att se för att det var suddigt.

sen när jag kom hem, tänkte jag "äää, ja kollar om det funkar på min burk, grafiken såg ju inte så krävande ut" jag har en celeron 500 med ett S3 Savage4.

Grafiken blev skitsnygg, jämfört med det suddiga innan, men det "laggade" julskinka, men alla detaljer var klara o lätta att se,

ska det verkligen va så här?? låter knepigt för mig.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 2600X Kylning: Noctua NH-D15 Moderkort: ROG Strix B-450-F GPU: MSI GTX 1070 Armor OC Minne: 32 GB Corsair Vengeance PRO PSU: EVGA Supernova 650 G2 Chassi: Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

Min polare på SoftwareExpress (tror jag det heter), där jag får spel ifrån :), har sagt att King of the road är uppföljaren till HT2. Det är nästan likadant, fast bättre på några punkter.
18 wheels.... är tydligen inte uppföljare. Tur det. Sög ju totalt. Finns nya lastbilar och vanliga bilar i KOTR, en M5:a t.ex. :D. Totalt 27 köpbara fordon.