Trailern för Grand Theft Auto VI släpps på tisdag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modutest:

Menar du att vi inte ska diskutera det ovidkommande här? Precis som att vi inte diskuterar läckt information om hårdvara?

Vad försöker du whiteknighta egentligen för jag förstår verkligen inte motivet.

Inte så kul för Rockstars anställda som jobbat tusentals timmar och så förstörs det av någon Bitcoin leak människa. Finns många som vill vänta och se i hög kvalite av Rockstar själva. Jag sa ju att man får gärna se den om man vill men jag tycker inte en sådan grej ska diskuteras här när det kan ses av folk som inte vill. Tycker det skiljer sig från hårdvara som kommer ut årligen och är specs på ett papper.

Har själv kompisar som planerade att hålla sig från nätet helt fram till 15 imorgon för att undvika trailern. Inte så kul att behöva göra det.

Nu har trailern släppts officiellt så diskutera på istället för att attackera folk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shotgunner:

Rockstar Games har under åren vikt sig för påtryckningar från snöflingor och har skrotat planerade DLC, censurerat innehåll och även lovat att inte längre skämta om specifika grupper i kommande spel, så min hype är därför fesljummen.

Skrivet av Entash:

Är väl inte någon utvecklare som vågar skämta om något längre? Tror inte det är unikt för Rockstar att vika sig tyvärr.

Skrivet av Entash:

Inte så kul för Rockstars anställda som jobbat tusentals timmar och så förstörs det av någon Bitcoin leak människa. Finns många som vill vänta och se i hög kvalite av Rockstar själva. Jag sa ju att man får gärna se den om man vill men jag tycker inte en sådan grej ska diskuteras här när det kan ses av folk som inte vill. Tycker det skiljer sig från hårdvara som kommer ut årligen och är specs på ett papper.

Har själv kompisar som planerade att hålla sig från nätet helt fram till 15 imorgon för att undvika trailern. Inte så kul att behöva göra det.

Nu har trailern släppts officiellt så diskutera på istället för att attackera folk

Jag ber om ursäkt att jag attackerade dig, ha en fortsatt trevlig natt och morgondag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Modutest:

Jag ber om ursäkt att jag attackerade dig, ha en fortsatt trevlig natt och morgondag.

Haha jag tog inte så illa upp, tror bara jag har lite starka känslor till GTA serien. Ha det bra själv

Permalänk
Medlem

Wow! Hoppas verkligen inte att det blir en nedgradering på grafiken till släppet. Detta ser riktigt bra ut och äkta Miami-känsla. 😎👌🏻

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av RekiN:

Wow! Hoppas verkligen inte att det blir en nedgradering på grafiken till släppet. Detta ser riktigt bra ut och äkta Miami-känsla. 😎👌🏻

Håller med, ser sjukt bra ut. Lär komma ut lagom till PS5 Pro. Är dock lite rädd att Series S tvingar rockstar att tona ner grafiken. Det positiva med det är väl att spelet förhoppningsvis är bra optimerat, gärna med ett Performance läge. Men kanske blir så att standard PS5 får 1440/30 fps medan Pro får välja mellan 1440/60 och 4k/30

Kör dock helst på PC men lär väl bli 2026

Permalänk
Medlem

Officiellt från Rockstar:

Ingen PC version 2025

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Officiellt från Rockstar:

Ingen PC version 2025

https://pbs.twimg.com/media/GAi01ogXIAAXU_e.jpg

Noooooo 😭😭😭

Visa signatur

12900K | 32GB 6000 DDR5 | 3090 FE | PG259QN |

Permalänk
Medlem

Ingen större överraskning, läste dock att spelet kommer bundlas med ps5 pro...

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Ansiktsanimationerna är nog det största lyftet vad jag såg.

Jag längtar järnet av mig!!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Läste dock att spelet kommer bundlas med ps5 pro...

Source: random guy on internet?

Det är inte uteslutet, eller ens en vild gissning, att Sony har knutit en bundle-deal med Rockstar men i så fall lär bas-PS5 finnas med också.

Iaf, tailern ser asgrym ut! Vilket mastodont-projekt... Undra hur många man-timmar det landar på till slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Håller med, ser sjukt bra ut. Lär komma ut lagom till PS5 Pro. Är dock lite rädd att Series S tvingar rockstar att tona ner grafiken. Det positiva med det är väl att spelet förhoppningsvis är bra optimerat, gärna med ett Performance läge. Men kanske blir så att standard PS5 får 1440/30 fps medan Pro får välja mellan 1440/60 och 4k/30

Njae. Har Pro [versionen av spelet] ett 60 fps läge så lär Bas också ha det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Inte så kul för Rockstars anställda som jobbat tusentals timmar och så förstörs det av någon Bitcoin leak människa. Finns många som vill vänta och se i hög kvalite av Rockstar själva. Jag sa ju att man får gärna se den om man vill men jag tycker inte en sådan grej ska diskuteras här när det kan ses av folk som inte vill. Tycker det skiljer sig från hårdvara som kommer ut årligen och är specs på ett papper.

Har själv kompisar som planerade att hålla sig från nätet helt fram till 15 imorgon för att undvika trailern. Inte så kul att behöva göra det.

Nu har trailern släppts officiellt så diskutera på istället för att attackera folk

Ser inte hur något förstörs av att en trailer läcker några timmar tidigare än tänkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Ser inte hur något förstörs av att en trailer läcker några timmar tidigare än tänkt

Nja, är nog mest att jag väntat 9 år på detta spel och GTa serien är min favorit så jag vill helst inte veta saker innan Rockstar själva visar det. Men det är inte så viktig grej egentligen.

Sen tycker jag fortfarande det är tråkigt, har sett mängder av anställda på Rockstar tycka det är skittråkigt att det släpptes mitt i natten för dem när de såg fram emot att se premiären tillsammans på kontoret. De har ändå jobbat på det i 7-10 år.

Rockstar devs react to leak: https://www.pcgamer.com/rockstar-devs-react-to-grand-theft-au...