Valve: "Över 1 000 spel är nu fullt spelbara på Steam Deck"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon334363:

Men lille vän nu får du lugna dig. Läs tråden.

Haha, ojdå, blev det en "lilla vän" nu? Oof.
Jag har läst allt du skrivit, det är ett hopkok av konstiga påståenden som inte går i linje med vad som visas av review:ers.
Så fort du får svar på tal med något som motbevisar dig så byter du plötsligt ämne. (?)

Men jag släpper detta då du verkar ha svårt att hålla en normal diskussion.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X 3.8 GHz | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo | AMD 7900 XTX | Noctua NH-U12A Chromax Black | Seasonic Prime GX 850W | Fractal Design Define XL R2 | LG OLED48CX

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon334363:

Min poäng är ju att precis allt som Valve utvecklat för Deck mjukvaruväg är på en pinsamt låg nivå, inklusive OS själv, samt att all övrig content är väldigt tveksamt hur det funkar. Inte mycket fungerar bra. Trots Valves efforts med deras Deck-godkända titlar.

Deck är i helhet på en nivå som inte bör tolereras i mitt tycke.

Jag har svårt att tro på det du skriver med hänsyn till så många youtubes som säger tvärtom. Visst har den barnsjukdomar, men överlag verkar den prestera bra. Denna videon visar t.o.m. bra flyt med low settings på Elden ring (från 7:55) https://www.youtube.com/watch?v=9upVLaFRh_I

Kan det vara så att din enhet är ett måndags-ex? Jag förstår att du är besviken och kanske har högre förhoppningar på Steam deck, men att säga att den är på "pinsamt låg nivå" är i mitt tycke överdrivet.

Jag har främst beställt min steam deck för att den är den perfekta enheten för emulator-spel, men såklart ett stort plus att även AAA-spel går att köra med low settings.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pege75:

Jag har svårt att tro på det du skriver med hänsyn till så många youtubes som säger tvärtom. Visst har den barnsjukdomar, men överlag verkar den prestera bra. Denna videon visar t.o.m. bra flyt med low settings på Elden ring (från 7:55) https://www.youtube.com/watch?v=9upVLaFRh_I

Kan det vara så att din enhet är ett måndags-ex? Jag förstår att du är besviken och kanske har högre förhoppningar på Steam deck, men att säga att den är på "pinsamt låg nivå" är i mitt tycke överdrivet.

Jag har främst beställt min steam deck för att den är den perfekta enheten för emulator-spel, men såklart ett stort plus att även AAA-spel går att köra med low settings.

Säger till dig som jag sagt till andra, läs tråden.