Tips på bra epostlisttjänst

Permalänk
Hedersmedlem

Tips på bra epostlisttjänst

Tjena!

Nu behöver jag er hjälp. Jag är på jakt efter en en riktigt bra tjänst för e-postlistor. Jag har lite krav/önskemål och har kollat in några tjänster. Mina krav är:

* Kunna skicka till många. Över 2000 kontakter
* Administration skall kunna ske i ett admininterface
* Jag vill kunna importera och exportera kontakter enkelt
* Jag vill kunna intergrera en subscribe-funktion på en hemsida
* Mailen som skickas ut skall kunna designas, dvs att man kan skicka ut de med en mall/grafisk profil

Jag har inget emot att tjänsten kostar lite per månad, bara det inte blir för mycket. De jag har kollat in är:

* MailChimp - någon som har erfarenhet kring detta? Tyckte kostnaden blev lite för hög per månad om man vill kunna skicka ut till fler än 2000 kontakter.
* MPZ Mail - såg skitbra ut -tills jag skickade ett testmail. Hamnade direkt i spamkorgen på min Gmail. Mailservern som de använder verkar användas till spam rätt friskt... och det vill jag ju inte riskera.

Tipsa gärna om en svensk tjänst! Alla tips mottages tacksamt!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Jag har använt MailChimp i ett projekt och tyckte att det funkade väldigt bra, och uppfyller alla dina krav.
Det enda jag är osäker på är om man kan importera kontakter då alla som subscribar till mailinglisten får ett confirmation mail som man måste godkänna.

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE