Permalänk
Medlem

Humble Bundle for Android

Ni har inte missat en ny Humble Bundle som också går att installera via Android

Alltså så får man spel till pc,telefon och platta:)

Har inte sett någon tråd och Bundlen har ju varit uppe ett tag, men kan inget annat än att rekomendera den,riktigt roliga spel för en bra peng:)

http://www.humblebundle.com/

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Erbjudandet gäller till den 14 Februari

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Trots att det handlar om spel så tycker jag att tråden passar bättre här, eftersom vi inte har någon forumdel för mobilspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

*Tråd flyttad*

Trots att det handlar om spel så tycker jag att tråden passar bättre här, eftersom vi inte har någon forumdel för mobilspel.

Tack ska du ha widL:)

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av jonthan:

Tack ska du ha widL:)

Inga problem.

Jag har för övrigt köpt den här "bundlen", och det är helt klart väldigt hög kvalitet på spelen som ingår. Har inte spelat så jättemycket, men det är verkligen kvalitetsprodukter!

Permalänk
Medlem

Hmm...det där såg ut att vara något.

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

*Tråd flyttad*

Trots att det handlar om spel så tycker jag att tråden passar bättre här, eftersom vi inte har någon forumdel för mobilspel.

Värt att notera att spelen inte bara är till android, alla finns till PC (och tror de flesta är PC spel i grunden, rätta mig om jag har fel!). Från deras sida: "All games in this Humble Bundle work on Android, Windows, Mac OS X, and GNU/Linux. "

Hursomhelst en trevlig bundle, och där man får välja priset själv och delar går till välgörenhet, svårslaget. Älskar deras affärsmodell, blir alltid över medel på betalningen iaf.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dysso:

Värt att notera att spelen inte bara är till android, alla finns till PC (och tror de flesta är PC spel i grunden, rätta mig om jag har fel!). Från deras sida: "All games in this Humble Bundle work on Android, Windows, Mac OS X, and GNU/Linux. "

Hursomhelst en trevlig bundle, och där man får välja priset själv och delar går till välgörenhet, svårslaget. Älskar deras affärsmodell, blir alltid över medel på betalningen iaf.

Jag tänkte faktiskt inte på att de finns till PC också, men jag tror ändå att tråden får ligga här, eftersom bundlen ju trots allt heter "for Android".

Helt klart ett grymt bra initiativ, och en spännande affärsmodell!

Permalänk
Medlem

Dom här spelen blir perfekta för min kommande surfplatta:-)
Anomaly war zone var faktiskt skoj på pc med,:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Nu tillkom toki Tori till bundlen:-)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊