Permalänk
Medlem

såklart inget till pc utan betala bara fan va jag hatar sånt.

Permalänk
Medlem

enligt IGN så kommer dessa DLC's komma redan denna vecka (den 13 november)

Permalänk

Har fastnat och behöver lite hjälp. Är i det där rummet "medical" där man ska hämta en Dna profil mot det monstret som är efter en. När man kommer in i rummet så stängs alla utgångar. Försöker sätta in den där batterigrejjen i väggen som verkar ha kortslutits men hinner inte göra något eftersom rummet kryllar av badguys. Hur gjorde ni här?

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Medlem

döda alla badguys så ordrnar det sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tehlamah
döda alla badguys så ordrnar det sig

den stora går inte att döda.

Visa signatur

Core2Quad Q9400@3.4GHz' Corsair 8GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME' P5K-E' Geforce 9600gt sielnt'

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harmonizer
den stora går inte att döda.

Har för mig att det bara är att vänta tills tjejen lyckas öppna dörrarna och överleva under tiden. Ett tips är att bara kapa av benen på den stora, då blir han långsammare och helar sig inte heller.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
ingen som tycker det är enformigt alltså?

det stående i recensioner annars är att det är värre rännande fram och tillbaka till samma platesr än i Metroid. (Prime alltså)

Fast sen gav samma recensenter 100/100 till Fallout 3 & Spore, och skithögt betyg till Red Alert 3.. Läser aldrig recensioner längre, dom är n00bs

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk

Spelet är ju ganska repetetivt men inget som sabbar upplevelsen allt för mycket.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem

Köpte spelet nyss när det blivit så billigt och börjat lira lite! Jösses vilken nervositet!!! tar mig tillbaka till tiden då man satt och spelade Resident Evil 1 och Silent Hill 1 på PS1!

Otroligt bra spel hittills!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Dead Space 2 är planerat !

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Någon som känner sig manad att skaffa jobb som combat designer?

http://connectedconsoles.com/ps3-Job-listing-proves-Dead-Spac...

måste iaf säga att spelet är helt enormt bra.
älskar det verkligen.

utom möjligen slutbossen, som va något av en besvikelse... precis som de allra flesta andra bossar i de allra flesta spelen. =/