köpa HalfLife2 i Malaysia ?

Permalänk
Medlem

köpa HalfLife2 i Malaysia ?

Har en polare där just nu och han säger HL2 kostar 20:- enligt hans utsago så ska det inte vara en kopia, även om jag själv är skeptiskt till att det är ett spel med en unik nyckel.

Vad kostar ett spel där nere, är det nån som vet, 20:- låter lite *lite*

Han ska iaf köpa ett så typ den 6´e dec får jag veta säkert iaf

/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk

bra köp ifall cdkeyn funkar!

Permalänk

Jag var där nere för tre år sedan.
Spelen på marknadena kostade runt 20-lappen och såg väldigt falska ut..
Fick t ex mitt Roller coaster i ett Duke Nukem fodral och det funkade inte som det skulle.

I de stora köpcentrerna kostade spelen runt 200 och var orginal.

Permalänk
Medlem

Haha, det är som i ryssland då och kina då. föker man på google efter CD-keyen så hittar man den under standard warez nyckeln uftast. Så chansen att steam ska gilla den är inte så stor..

Visa signatur

"Don't you worry, i'm a gamm-M.U.C.K.:ad signalmekaniker."
AMD Athlon 64 3200+ 1024mb ram PC3200, GF6800GT 128Mb, ~800Gb (Dumma D70 som slukar HDD >.<) Hdd SB Audigy2 platinum
Atmel ATmega8515 @ 4mhz, 5v core. Har full koll på 8 LED iallafall

Permalänk
Medlem

heheh, den risken är rätt stor förstås :).

EDIT: stavning
/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk

Kan säga att de spel som kostar runt 20kr är 100% piratkopior.
Jag var där för ett par år sedan och när jag gick in i en seriös datorbutik (såg seriör ut iaf), så fanns det en hylla med originalspel för typ 200kr och en hylla med exakt samma spel för typ 20kr (bara i CD-fodral också). Förstod att det var piratkopior, men köpte ett exemplar av UT 2003 endå. Bara för att kolla om jag hade rätt och visst hade jag det. Det var faktiskt ganska seriöst gjort, men en tunn manual och med typ 4st CD-keys på baksidan, men ingen fungerade.
Köp originalspelen för 200kr istället, för det är trotts allt mycket billigare än hör i Sverige och då vet du att det fungerar.

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Jag var i KL (Malaysia) i våras och spelen för 20spänn är kopior, naturligtvis.

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk

Borde inte det vara rätt självklart att spel för 20 spänn är piratkopior?
Det är ju samma företag som säljer spelen överallt och jag tvivlar på att priserna kan skilja så mycket. Antingen det eller så är den svenska valutan verkligen stark i jämförelse med malaysiska

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if