Fractal Node 804, 7 st Seagate IronWolf 8TB, Rocksmith + elgitarr

Permalänk
Medlem

Fractal Node 804, 7 st Seagate IronWolf 8TB, Rocksmith + elgitarr

Skickar inget då jag inte kan packa dessa på ett bra sätt. Endast avhämtning hos mig i Hägersten i Stockholm. För smidighetens skull delar jag inte på objekten, vill du köpa en hårddisk får du köpa alla hårddiskar. Se priserna som köp nu-priser, säljer de ändå inte är ni välkomna att lägga bud :).

Fractal Design Node 804
Chassit är i bra skick och har små tecken på användning men inga större repor eller skador. Komplett (såvitt jag vet) med skruvar och manual, men utan kartong. 6 st blandade fläktar från Fractal följer med, men de har ev. ett svagt klickande ljud av varierande grad så kan vara lagrena som är lite slitna (tyvärr verkar Fractals fläktar inte hålla samma kvalitet som deras chassin).
Pris: 400 kr

7 st Seagate IronWolf 8TB-hårddiskar på 3.5"
5 st med modellnummer ST8000VN0022 med tillverkningsår 2016, och 2 st med modellnummer ST8000VN004 med tillverkningsår 2021. Som vanligt går det inte att lämna garantier med hårddiskar, men de funkade fint när jag tog ut de ur min NAS (pga uppgradering) för ~1.5 år sedan, och när jag rensade de för ett tag sen.
Pris: 3500 kr för alla

Rocksmith till Xbox 360 + elgitarr
En USB-adapter för att koppla in gitarren till konsolen ingår. Jag kan inte mycket om gitarrer, men den verkar vara av märket/modellen “Supreme Red Devil”. Den är hel och i bra skick. Jag köpte allt detta som en bundle från 4Sound en gång i tiden för ~2k om jag minns rätt.
Pris: 500 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar upp med 250:- + F för Rocksmith paketet.

Eventuellt intresserad av 2x8TB, om du kan tänka dig sälja löst.

Mvh

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Köper gärna node 804 och hämtar!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Nyper diskarna för utsatt pris om du kan skicka (bor i Karlstad).

Mvh Kalle

Visa signatur

Pad: Apple iPad 12,9" (2018).
Desktop: Ghost S1 Ash - i7-4770 - MSI 1070 GTX - Noctua NH-L12.
Server: HP Z420 Xenon E5-2690 - 64GB - ESXi 6.7
NAS: HP Microserver G8 (16TB) - ReadyNAS U2 (20TB) - ReadyNAS U4 (16TB)

Permalänk
Medlem

Om man bundlar ihop diskarna + chassit, kan du mötas mer centralt i sthlm då?

Permalänk
Medlem

Chassit är nu sålt, men hårddiskarna och Rocksmith-paketet finns kvar.

Permalänk
Medlem

Hårddiskarna år nu också sålda, bara Rocksmith-paketet kvar!

Permalänk
Medlem

Intresserad av gitarren, behöver dock se över när jag kan ta mig ner till Stockholm. Ingen möjlighet till att mötas upp centralt för eventuell överlämning?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5
Grafikkort: eVga 970SSC
Nätaggregat: Fractal Design Newton R3 800w
CPU: Intel Core i7 4770k @4.4
Moderkort: Gigabyte Z87X

Permalänk
Medlem
Skrivet av kEzi:

Intresserad av gitarren, behöver dock se över när jag kan ta mig ner till Stockholm. Ingen möjlighet till att mötas upp centralt för eventuell överlämning?

Ledsen men det blir lite för bökigt utan bil för mig. Bor nära tunnelbanan om du vill ta dig hit kommunalt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad