[Köpes] Trådade hörlurar + AMP/DAC

Permalänk
Medlem

[Köpes] Trådade hörlurar + AMP/DAC

Hej!

Jag är på jakt efter ett par högkvalitativa trådade hörlurar som julklapp, något i stil med Sennheiser HD58X eller Philips X2HR. Jag tänker mig max ca 1000 kr, men kan tänka mig att gå lite högre beroende på modell och skick.

Jag är också intresserad av en DAC/AMP (eller bara en AMP), typ en FiiO E10K eller liknande, för omkring 300 - 400 kr.

Om du har ett par att sälja, hör av dig med pris och information. Föredrar upphämtning i Stockholm eller Linköping.

Mvh, Jakob

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena
jag har en fiio e10k som jag kan sälja
om du är intresserad av beyerdynamic dt 990 pro så kan jag sälja dem också. har dock bytt öronkuddarna. kan ta bild om du är intresserad. har epos h6 pro open också som jag kan sälja. har för många hörlurar, behöver sälja av lite. finns i stockholm

Permalänk
Medlem

Jag har ett par H6 Pro open med GSX 1000 DAC, ifall det kan vara av intresse? Finns i Knivsta, kan skickas (originalkartong finns dock inte kvar tror jag).

Permalänk
Medlem

Jag har ett par Philips Fidelio X2. Skickat PM.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design Meshify C, Core i7-8700k @ 5,0 GHz (AVX -3) luftkyld med Cryorig R1 Universal, Asrock Z370 Fatal1ty Professional Gaming i7, 64 GB Corsair Dominator Platinum @ 3466 MHz CL16 (XMP), ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti Gaming, Win10 Pro, Acer XB271HU (gamla bilder med GTX 970)
i7-8700k 5.0 GHz OC: CPU 50x, Vcore 1,310V, LLC 2 (1=max, 5=min), BCLK 100.0, AVX offset -3, Cache 45x
Server: Xeon E3-1226v3 3,3 GHz, 32 GB ECC DDR3, VMware ESXi 6, 10 Gbps fiber

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har två par hörlurar i mycket fin skick

Sennheiser HD599 900:- + frakt
AKG K702 1000:- + frakt

Visa signatur

i9-13900K / RTX4080

Permalänk
Medlem

Jag har en ODAC/OAMP2-kombo (med nätdel) du kan få för 500 kr, plus frakt.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Såg denna annons också, HD650 är riktigt fina: https://www.sweclockers.com/marknad/211227-sennheiser-hd-650

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad