Komplett Geek Week och Bonanza 8 - Diskussion

Permalänk
Medlem

Hur funkar det nu vid drops kl.10?
Vilken url och rabattkod gäller?
Lyckas inte hitta den informationen

Permalänk
Medlem
Skrivet av ja6051058:

Hur funkar det nu vid drops kl.10?
Vilken url och rabattkod gäller?
Lyckas inte hitta den informationen

Klicka på länken i första sidan,den tar dig till bonzanza sidan.

Permalänk

Får upp följande meddelande när jag klickar på länken: "Den här e-postadressen finns inte registrerad som användare på komplett.se, men den finns registrerad som användare på komplettforetag.se. Vill du logga in på komplettforetag.se, tryck här:

https://www.komplettforetag.se/
Din kundvagn kommer att överföras till komplettforetag.se."

Bara för att säkerställa och inte behöva sitta i en jävligt tråkig situation när klockan slår 10:00, kommer man få samma rabatt om man loggar in på Komplett företag, eller ska jag logga in på "vanliga" Komplett med mitt privata konto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grodkungen:

Får upp följande meddelande när jag klickar på länken: "Den här e-postadressen finns inte registrerad som användare på komplett.se, men den finns registrerad som användare på komplettforetag.se. Vill du logga in på komplettforetag.se, tryck här:

https://www.komplettforetag.se/
Din kundvagn kommer att överföras till komplettforetag.se."

Bara för att säkerställa och inte behöva sitta i en jävligt tråkig situation när klockan slår 10:00, kommer man få samma rabatt om man loggar in på Komplett företag, eller ska jag logga in på "vanliga" Komplett med mitt privata konto?

Det ska vara ditt privata konto

Permalänk
Skrivet av Lastof1:

Det ska vara ditt privata konto

Okej, tack!

Permalänk
Medlem

Bra pris på tysta 140mm Noctua-fläktar som är PWM-styrda skulle göra Sarato till en glad Sarato. =3

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk

Ett sjysst trådlöst gaming headset med bluetooth till bra pris vore trevligt inför hösten, Arctis Nova 7 eller Nova Pro Wireless t.ex

Permalänk
Medlem

Bra pris på Noctua NH-U12A hade varit gött. 🙂

Visa signatur

i7 9700K @ 5.1 GHz | Kraken x52 | ASRock Z390 Phantom Gaming | EVGA 3080 FTW3 ULTRA | 32GB Crucial DDR4 | CM NR200P | Corsair SF750 | Samsung 840 EVO 250GB | Samsung 970 EVO Plus 1TB

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Swedishchef_90:

Vet man innan streamen om man blir uppringd? Så jag vet om man måste förhandla bort läggdags 😅

Det vet man inte 😎

Skrivet av daanison:

Är det någon specifik länk där erbjudande/drops kommer släppas idag, vart ser man dessa när väl klockan slagit rätt?

>>> Länk till Komplett SweC-Bonanza 8 - Geek Week edition <<<

Skrivet av Streamdog:

@Komplett
Även Komplett Build 9 - 13900F är felaktig beskrivning på. I översikten på kampanjsidan står det RTX4080 men i komponentlistan är det ett RTX4070 twin edge som igår.
Jag tyckte den verkade lite för billig, speciellt eftersom priset inte var sänkt.

Oj då. Vi får undersöka vad som hänt här. Troligtvis någon gammal text som legat kvar och spökar. Det viktiga är att det är korrekt vad som visas på produktsida & i kassan. Men givetvis ska det vara korrekt på alla ställen så man inte får falska förhoppningar. Vi åtgärdar detta direkt!

Skrivet av Grodkungen:

Får upp följande meddelande när jag klickar på länken: "Den här e-postadressen finns inte registrerad som användare på komplett.se, men den finns registrerad som användare på komplettforetag.se. Vill du logga in på komplettforetag.se, tryck här:

https://www.komplettforetag.se/
Din kundvagn kommer att överföras till komplettforetag.se."

Bara för att säkerställa och inte behöva sitta i en jävligt tråkig situation när klockan slår 10:00, kommer man få samma rabatt om man loggar in på Komplett företag, eller ska jag logga in på "vanliga" Komplett med mitt privata konto?

som @Lastof1 svarade så är det privatkontot som gäller.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Vet inte om det kanske är försent, men har några tips som hade varit roligt att se!

JBL Partybox 110, för vem vill inte ha en sån?!
Valfri mellanklass Apple Watch eller Garmin klocka, inte för stor urstorlek helst!

Det var allt för mig

Permalänk
Medlem

Någon som träffat Timmy idag? Misstänker att han legat vaken hela natten då anspänningen är minst sagt maxad.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av twit:

Jag får medge att jag gillar tävlingarna. Konceptet "det här får ni leta upp svaren på", oavsett om det handlar om att besöka tillverkarens produktsida och läsa innantill eller känna igen popkulturella referenser är så mycket roligare än det upprikigt sagt skittråkiga "svara på fyra uppenbart fördummade frågor och ge oss sedan en säljande slogan vi kan använda i vår marknadsföring", som är genomgående för så många av de tävlingar som återförsäljarna kör här på Swec.

Dagens tävling är dock lite extra klurig då den består av totalt elva frågor (tio + bonus), medan svarsformuläret bara har plats för tio svar

Doh! Nu finns det 10 textfält De få som givit 9/9 korrekta svar fram till nu är med i tävlingen som om de hade 10/10.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av ja6051058:

Någon som träffat Timmy idag? Misstänker att han legat vaken hela natten då anspänningen är minst sagt maxad.

Strunta i Timmy, jag villhöver SF 750

Permalänk
Medlem

Skulle inte vara helt fel med en uppgradering från 6700XT till ett 4070/4070ti..

4070 gärna tri fan modellen, tycker dem är vackrare att titta på, när man inte tittar på all RT grafik i Cyberpunk

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

Kör samma önskelista även denna gång:

Billigare Intel 13600K/13700K
Billigt 1700 socket moderkort
Superbillig Iiglo dammblåsare

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk

Phanteks NV5 799?

Permalänk
Medlem

Om 5 minuter sitter en massa folk och klagar på att det bara är 7% på det de vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Om 5 minuter sitter en massa folk och klagar på att det bara är 7% på det de vill ha.

Ja troligen men det är väl mer dropsen ikväll som man hoppas på

Permalänk
Medlem

Snart så

Permalänk
Komplett.se

Nu startar Bonanzan!
Hoppas att det är något som faller i smaken. Sedan blir det lite mer röj i samband med live-sändningen i kväll

Skrivet av exag:

En ipad för halv priset?

Du kan få ett fodral för halva priset

Skrivet av ghollghost:

18tb 3.5" snurrande disk hade varit trevligt igen

Synd att ni inte säljer Toshiba MG09ACA18TE, men de andra fungerar ju fint också

Det kan vi ordna. Vi kör WD Ultrastar DC HC550 3,5'' HDD 18TB till 3399, samma som förra gången

Skrivet av Frispel:

Skulle inte ha något emot ett grafikkort i "budgetklassen" i stil med 4060 (ti). Går från ett 1660 super och märker att nya versioner av Photoshop och Lightroom har en del AI funktioner som går betydligt snabbare med Tensorkärnor

Försökte köpa ett begagnat 3060 Ti på Tradera, men det kortet levde inte riktigt upp till säljarens beskriving som "felfritt"...så skulle absolut inte ha något emot att köpa ett icke begagnat i samma prisklass. Om det drar mindre ström än ett 3060 Ti så är såklart även det ett plus - även om det inte spelar så stor roll nu när vi går in i kallare årstider så är 200w extra värme inte helt oproblematiskt under riktigt varma sommardagar...

Vi kan ordna ett 4060 Ti till marknadens lägsta pris, duger det?

Skrivet av lilu:

Asus b650e-i och Corsair sf750 vore guld!

Nu är det ju Platinum-rating på det nätagget, men okej då

@Munya & @lindahlj, kan ni höra av er till lille Timmy och berätta att vi såklart tänker på barnen? <3

@DavidtheDoom 🔥

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag fattar fan inte var jag ska kolla.

Permalänk
Medlem

ser inte några erbjudanden, bara en timer som er slut

Permalänk
Medlem

Ingenting på Bonanza-sidan

Nuuuuu kom det

Visa signatur

R7 2700, X470 Aorus G5, 16GB, RX6700XT, RM750x, Phanteks P400S, CQ32G1 32" 1440p@144Hz
i7 9700, Z390 Gaming X, 32GB, RTX 2060, Phanteks 300, S70A 27" 4K@60Hz
i3 9100F, Z390-i Auros Pro, 16GB, GTX1660ti, NZXT h200i, 275E1S 27" 1440p@75Hz

Permalänk
Medlem

Dök upp för mig efter 1-2 minuter.

Permalänk
Medlem

Scrolla ner på sidan. Jag ser erbjudanden.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem

dykt upp nu ..inget som direkt lockar här dock.

Permalänk
Medlem

11 produkter? Really?

Permalänk
Medlem

koden fungerar ju inte på hårddisken =/

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Inget för mig denna gången, men tack @Komplett för att ni kör sådana här grejer Kul!

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

Jag det var inte mycket att jubla över. Samma som med GEEK Week erbjudanden.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED